Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Lubicz: Odbiór i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zamawiającego położonych na terenie gminy Lubicz oraz
z terenu składowiska odpadów w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia: 328975 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu , ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6782709, faks 56 6782709.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zamawiającego położonych na terenie gminy Lubicz oraz z terenu składowiska odpadów w Nowej Wsi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynków administrowanych przez Zamawiającego położonych na terenie gminy Lubicz oraz z terenu składowiska odpadów w Nowej Wsi: Odbiór i wywóz tych odpadów ma być realizowany dla pojemników: 3.1.1. ZW-28 w ilości 3 szt., w cyklu 1 raz na tydzień (wywóz w zależności od stopnia napełnienia) usytuowanych na terenie nieczynnego składowiska odpadów w Nowej Wsi, w szacowanej rocznej ilości wywożonych odpadów - 800 m3, 3.1.2. PA 1100 w ilości 2 szt. w cyklu 1 raz na tydzień (niezależnie od stopnia napełnienia) usytuowanych na terenie zaplecza Zamawiającego w Lubiczu Dolnym przy ul. Toruńskiej 36 A , 3.1.3. MGB 120 w ilości łącznej 31 szt. w cyklu 1 raz na tydzień (niezależnie od stopnia napełnienia) zlokalizowanych przy budynkach komunalnych: - Grębocin ul. O. Karwowskiego 5 - 1 szt., - Lubicz Górny ul. Boczna 4 - 1 szt., - Lubicz Górny ul. Lipnowska 43 - 5 szt. , - Lubicz Górny ul. Lipnowska 51 - 5 szt. , - Lubicz Górny ul. Warszawska 3 - 1 szt. , - Lubicz Dolny ul. Dworcowa 29 - 3 szt. , - Lubicz Dolny ul. Dworcowa 44 - 6 szt. , - Lubicz Dolny ul. Młyńska 1 - 3 szt. , - Lubicz Dolny ul. Toruńska 13 - 3 szt. , - Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A - 2 szt. , - Złotoria ul. Toruńska 44 - 1 szt. , 3.1.4. MGB 240 w ilości łącznej 3 szt. w cyklu 1 raz na tydzień (niezależnie od stopnia napełnienia) zlokalizowanych przy budynkach komunalnych: - Lubicz Górny ul. Warszawska 3 - 1 szt. , - Lubicz Górny ul. Warszawska 5 - 1 szt. , - Lubicz Dolny ul. Toruńska 17 - 1 szt. , 3.1.5. MGB 240 w ilości 1 szt., w cyklu 1 raz na dwa tygodnie (niezależnie od stopnia napełnienia) zlokalizowanego przy budynku komunalnym: - Młyniec Pierwszy ul. Bierzgalska 10 - 1 szt. 3.1.6. PA 1100 w ilości 1 szt. w cyklu 2 razy na miesiąc (niezależnie od stopnia napełnienia) usytuowanym na ulicy Księżycowej w Kopaninie (u zbiegu z ulicą Słoneczną). 3.2. Wykonawca dostarczy na własny koszt określone w pkt. 3.1.1. do 3.1.6. pojemniki w wykazanych ilościach i we wskazane miejsca, w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 03.01.2012 r. 3.3. Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu udostępnienia poszczególnych pojemników przez wykonawcę, zgodnie z wykazem zawartym w pkt. 3.1.1. do 3.1.6. 3.4. Wywóz odpadów komunalnych będzie się odbywał do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Toruniu. 3.5. Koszty związane z dostarczeniem odpadów do ZUO ponosi Wykonawca. 3.6. Odbiór odpadów wykonawca będzie realizował zawsze w ten sam dzień tygodnia, właściwy dla dnia odbioru i wywozu odpadów w danym sołectwie. 3.7. Wykonawca jest zobowiązany do składania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o ilości zebranych i wywiezionych odpadów z podziałem na poszczególne kody odpadów wraz z kartami przekazania odpadów włącznie. 3.8. W przypadku wywozu pojemników PA 1100, MGB 120 i 240 wspólnie z pojemnikami z gospodarstw indywidualnych z danego sołectwa, wykonawca zobowiązany będzie do składania comiesięcznych informacji, o których mowa w pkt. 3.7. SIWZ wyłącznie dla pojemników ZW-28. Odbiór odpadów wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U z 2008 r., Nr 25, poz. 150 - ze zmianami/, - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 - ze zmianami/, - ustawy z dnia 21.04.2001 r. o odpadach / Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 - ze zmianami/ - ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - ze zmianami)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Decyzję właściwego organu na odbiór i wywóz zmieszanych odpadów komunalnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim sprzętem do odbioru odpadów komunalnych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Lubicz Dolny ul. Toruńska 36 A, pokój Nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY STRACHÓWKA
- Usługa związana z odbiorem, transportem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Giby oraz prowadzenie PSZOK
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.