Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00235005/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-461e3c5d-bc71-4cbb-b204-d518e86ed1aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu – kontynuacja prac i robót budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00235005
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2538140,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2025 r. poz. 418) w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1”, stanowiących ETAP V realizacji ww. zadania inwestycyjnego,
2. Budynek zlokalizowany w Jarosławiu przy ul. Hetmana Jana Tarnowskiego 1, decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu z dnia 16 stycznia 1984 r. jest wpisany do Rejestru Zabytków pod pozycją rejestru A –707.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z dwóch Zadań realizowane pod nazwami:
1) Zadanie nr 1: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu – Elewacja”;
2) Zadanie nr 2: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu – Stolarka zewnętrzna”.
4. Przedmiotem Zadania nr 1: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu – Elewacja” jest wykonanie elewacji budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu.
5. Zakres prac Zadania nr 1 obejmuje wykonanie tynków zewnętrznych wraz z wymianą parapetów zewnętrznych oraz odrestaurowanie istniejących elementów sztukaterii. Ponadto zrekonstruowanie drzwi zewnętrznych oraz odtworzenie pilastrów.
6. Szczegółowy zakres prac w ramach Zadania nr 1 obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) konserwacja detali architektonicznych;
3) wykonanie tynków zewnętrznych;
4) parapety zewnętrzne;
5) malowanie krat;
6) wyposażenie (tablica pamiątkowa i napis na elewacji);
7) stolarka okienna wymiana okien O1, O2, O3;
8) montaż / demontaż rusztowań;
9) odtworzenie pilastrów;
10) odtworzenie głównych drzwi;
11) montaż szklanego zadaszenia.
7. Zadanie nr 1 współfinansowane jest z środków Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych”, Nr Edycja6PGR/2023/705/PolskiLad
8. Przedmiotem Zadania nr 2: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu – Stolarka zewnętrzna” jest konserwacja ościeżnic drewnianych wraz z rekonstrukcją zewnętrznych skrzydeł okiennych i wykonaniem okuć stolarki na wzór istniejących.
9. Zakres prac Zadania nr 2 obejmuje również demontaż wewnętrznych skrzydeł okiennych, które chroniąc przed uszkodzeniem należy składować w bezpiecznym miejscu, z uwagi na planowaną ich renowację w kolejnym etapie. Należy również poddać konserwacji oryginalne parapety wewnętrzne oraz wymienić wtórne.
10. Szczegółowy zakres prac w ramach Zadania nr 2 obejmuje:
1) renowację oraz ewentualną rekonstrukcję ościeżnic okiennych przeprowadzoną na miejscu;
2) wymianę zewnętrznych skrzydeł okiennych;
3) renowację oraz ewentualną rekonstrukcję oryginalnych parapetów drewnianych;
4) wymianę wtórnych parapetów;
5) renowację okratowania okiennego.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakresu robót budowlanych i konserwatorskich niezbędnych do wykonania w ramach bieżącego zamówienia określa Dokumentacja projektowo-konserwatorska, stanowiąca Załącznik Nr 1 do SWZ, w której skład wchodzą:
1) Projekt budowlany: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
2) Projekt wykonawczy: Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej oraz budowa wentylacji mechanicznej w celu dostosowania do potrzeb ogniska baletowego budynku przy ul. Jana Tarnowskiego 1 w Jarosławiu;
3) Dokumentacja konserwatorska stolarki okiennej część rysunkowa oraz część opisowa, w tym:
a) Program prac konserwatorskich i restauratorskich z dnia 08. 09. 2018 r.,
b) Dokumentacja konserwatorska z dnia 08. 09. 2018 r.,
c) Dokumentacja konserwatorska stolarki okiennej z marca 2024 r.,
d) Opis techniczny,
e) Zestawienie okien,
f) Rysunek 15.1 - Detal;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych „STWiORB”;
5) Decyzje i opinie;
6) Przedmiary robót.
12. Pomimo przyjęcia przez Zamawiającego ryczałtowego charakteru wynagrodzenia umownego, w celu ułatwienia sporządzenia oferty Zamawiający udostępnia Wykonawcom w folderze pod nazwą: Załącznik Nr 1 do SWZ ZP.272.8.2025 - Dokumentacja projektowo-konserwatorska, Przedmiary robót, z zastrzeżeniem, że Przedmiary robót należy traktować poglądowo, jedynie jako materiał pomocniczy, tzn. ilości przedstawione w Przedmiarach robót należy rozumieć, jako przybliżone, natomiast w ramach zamówienia należy wycenić i wykonać wszelkie roboty budowlane, usługi i dostawy wymienione w Przedmiarach robót oraz w nich niewymienione, a występujące w Projekcie budowlanym lub wykonawczym lub STWiORB lub SWZ. Roboty nie ujęte w Przedmiarach robót, a występujące w Dokumentacji projektowo-konserwatorskiej, o której mowa powyżej, nie są robotami dodatkowymi i nie mogą być tak traktowane.
13. Przedmiary robót, stanowić powinny jedynie podstawę do sporządzenia dokładnej wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia. mającą ułatwić prawidłowe obliczenie ryczałtowej ceny oferty w sposób opisany w SWZ. Należy wycenić wszystkie niezbędne do wykonania roboty budowlane i prace konserwatorskie, z uwzględnieniem wszystkich kosztów pośrednich i bezpośrednich, jakie Wykonawca uzna za niezbędne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia i osiągnięcia celu, któremu ma służyć, w tym zysk.
14. W ramach wykonania / realizacji zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ oraz umowy zawartej na wykonanie zamówienia, Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt:
1) zapewni Kierownika budowy posiadającego odpowiednie kwalifikacje do kierowania budową i niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania budową / robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292) oraz przynależącego do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającego wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
2) zapewni dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki posiadającego odpowiednie kwalifikacje i niezbędne uprawnienia do nadzorowania prac konserwatorskich będących elementami przedmiotu niniejszego zamówienia;
3) jeżeli będzie to konieczne lub wymagane przepisami prawa, zapewni innych kierowników robót branżowych, posiadających niezbędne uprawnienia budowlane, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub spełniających wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przynależących do właściwych izb samorządów zawodowych i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
4) w razie wystąpienia konieczności wynikających z przepisów prawa, własnym staraniem
i na własny koszt dokona zgłoszeń do odbioru wykonanych robót do odpowiednich inspekcji, służb i straży oraz dokona opłat z tytułu odbioru wykonanych robót przez odpowiednie inspekcje, służby i straże
15. Wykonawca będzie zobowiązany:
1) udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia / umowy (wykonane roboty budowlane) rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia / umowy bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 48 miesięcy;
2) zagospodarować we własnym zakresie zbędne materiały pochodzące z demontażu i odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji;
3) właściwie postępować z materiałami z demontażu oraz odpadami przeznaczonymi
do utylizacji tj. w sposób określony przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 399, z późn. zm.);
4) ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji prac / robót związanych z wykonaniem zamówienia / umowy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, do ich wykonania bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi nieuzasadnionymi kosztami;
6) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania tzw. „robót dodatkowych”, do ich wykonania na podstawie tych samych czynników cenotwórczych (R, S, Kp, Kz, Z), jakie zostaną wykazane w Kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę w wyniku wyboru jego oferty, jako najkorzystniejszej dla Zamawiającego, a w przypadku braku takich czynników cenotwórczych w Kosztorysie ofertowym i braku możliwości ich interpolacji lub ekstrapolacji, na podstawie czynników cenotwórczych zawartych w aktualnych cennikach Sekocenbud.
16. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do 2 czerwca 2025 r. do godz. 10:00, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Przebudowa budynku przy ul. Tarnowskiego 1 do potrzeb funkcjonowania w nim ośrodka edukacyjnego Powiatowego Ogniska Baletowego w Jarosławiu”, Numer referencyjny: ZP.272.8.2025, stanowiącego ETAP V zadania inwestycyjnego pod nazwą „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Tarnowskiego 1 w Jarosławiu”, nie złożono żadnej oferty.Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Mając na względzie powyższe fakty Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a unieważnienie postępowania jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa odczynników i części eksploatacyjnych do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
- Wymiana stolarki okiennej w budynku dawnego kolegium jezuickiego (Plac ks. Piotra Skargi 1)
- Świadczenie usług polegających na kompleksowym całodziennym i codziennym żywieniu pacjentów Zamawiającego.
- Remont nawierzchni, ogrodzenia i oświetlenia boisk, budynku zaplecza sanitarno-szatniowego w ramach modernizacji kompleksu sportowego ,,Moje Boisko ORLIK 2012
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1783R Rokietnica - Maćkowice w m. Rokietnica Wola - budowa chodnika
- Dostawa artykułów spożywczych i jaj kurzych dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Remont tarasów w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 8A, ul. Pełczyńskiego 30A i 30C w podziale na 2 części.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.