eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynary"Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u"



Og³oszenie z dnia 2025-05-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina M³ynary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748130

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 29

1.5.2.) Miejscowo¶æ: M³ynary

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-420

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 2486082

1.5.8.) Numer faksu: 55 2486400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlynary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.mlynary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cef95fbe-6c10-4549-acb0-ea2b6acf4c7e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00252756

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00026202/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 „Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK-u””

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cef95fbe-6c10-4549-acb0-ea2b6acf4c7e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z zastrze¿eniem zawartym w rozdziale XIII pkt 17 SWZ w zakresie sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji (w zak³adce Formularze).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XXVII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.8.2025.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na odebraniu i transporcie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary, w tym z nieruchomo¶ci zamieszka³ych przez mieszkañców oraz z nieruchomo¶ci, na których nie zamieszkuj± mieszkañcy, a powstaj± odpady komunalne, a tak¿e z miejsc publicznych, których administratorem jest Zamawiaj±cy lub jednostki mu podleg³e oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) tj. Zak³adu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. ul. Mazurska 42, 82-300 Elbl±g oraz us³uga utworzenia i prowadzenia Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy M³ynary. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia opisano w rozdziale V (Opis przedmiotu zamówienia) w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90513200-8 - Us³ugi wywozu sta³ych odpadów miejskich

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: a) cena - 60%; b) Wysoko¶æ zaoferowanych ¶rodków na przeprowadzenie kampanii propaguj±cej segregacjê odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy M³ynary w okresie 12 miesiêcy - 15%; c) Za otwarty PSZOK w soboty (z wy³±czeniem ¶wi±t) - 15%; d) Realny termin realizacji reklamacji - 10%,

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ zaoferowanych ¶rodków na przeprowadzenie kampanii propaguj±cej segregacjê odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy M³ynary w okresie 12 miesiêcy

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Za otwarty PSZOK w soboty (z wy³±czeniem ¶wi±t)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Realny termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli:
a) posiada wpis do Rejestru Dzia³alno¶ci Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy M³ynary,
b) posiada wpis w bazie rejestrowej BDO w dziale VII,
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli (Wykonawca) posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 200.000,00 z³otych.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli Wykonawca:
a) wykona³ us³ugê o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia polegaj±ce na odbiorze odpadów komunalnych w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 Mg wraz z referencjami, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie us³ug wykonanych ponad trzy lata wcze¶niej, jednak nie d³u¿ej ni¿ 5 lat przed terminem sk³adania ofert.
b) posiada, co najmniej:
- dwa pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych,
- dwa pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych segregowanych,
- dwa pojazdy o masie ca³kowitej nie przekraczaj±cej 3,5 Mg
- jeden pojazd do odbioru odpadów komunalnych bez funkcji kompaktuj±cej,
- w tym co najmniej jeden z wy¿ej wymienionych pojazdów winien spe³niaæ normê emisji spalin Euro 5.
c) dysponuje co najmniej trzema kierowcami pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy za¿±da o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (za³±cznik nr 4 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, Zamawiaj±cy za¿±da dokumentów potwierdzaj±cych:
a) posiadanie wpisu do Rejestru Dzia³alno¶ci Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy M³ynary,
b) posiadania wpisu w bazie rejestrowej BDO.
2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy za¿±da dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy za¿±da:
a) Wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, polegaj±cych na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór – za³±cznik nr 5 do SWZ;
b) Wykazu osób, skierowanych kierowców przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia
i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór – za³±cznik nr 6 do SWZ.
c) przed³o¿y wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
a) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia powy¿szego dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
b) Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 9a – pe³nomocnictwo lub inny dokument (np. akt powo³ania na stanowisko prezesa zarz±du, cz³onka zarz±du spó³ki, umowa spó³ki cywilnej lub uchwa³a jej wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki) potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
c) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
d) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
- W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy
z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (za³±cznik nr 3 do SWZ).
e) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, któr± us³ugê wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy – nale¿y wype³niæ pkt 13 w formularzu oferty).
f) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).
g) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Informacje dotycz±c± wadium opisano w rozdziale XXI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o dzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê, do realizacji której te zdolno¶ci s± wymagane. W powy¿szym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (nale¿y wype³niæ pkt 12 w formularzu oferty).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania opisano w § 12 projektu umowy. który stanowi za³±cznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-04 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-04 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.