To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Mikołów: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Budowa zintegrowanego systemu zarządzania Gminami Powiatu Mikołowskiego i Powiatem Mikołowskim w oparciu o system informacji o terenie (GIS)
Numer ogłoszenia: 327395 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272183 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów, ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Budowa zintegrowanego systemu zarządzania Gminami Powiatu Mikołowskiego i Powiatem Mikołowskim w oparciu o system informacji o terenie (GIS).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji projektu Budowa zintegrowanego systemu zarządzania Gminami Powiatu Mikołowskiego i Powiatem Mikołowskim w oparciu o system informacji o terenie (GIS). Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet II Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych. Partnerami Projektu są: Gmina Mikołów - Lider projektu, Gmina Łaziska Górne, Gmina Ornontowice, Gmina Orzesze, Gmina Wyry, Powiat Mikołowski. Zakres zamówienia obejmuje: zaprojektowanie, opracowanie, umiejscowienie logo i wykonanie materiałów promocyjnych oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego, a w przypadku tablic pamiątkowych również ich montaż. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji przedstawionymi na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl. Celem działań informacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez beneficjentów jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Zamawiający zleca, a Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zaprojektować, opracować, umiejscowić projekty graficzne logo, wykonać i dostarczyć do siedziby Zamawiającego (w przypadku tablic pamiątkowych dokonać ich montażu) następujące materiały promocyjne: 1) Tablice pamiątkowe 6 szt., 2) Plakietki na sprzęt 300 szt., 3) Ulotki informacyjne 3000 szt., 4) Pendrive 210 szt., 5) Smycze 600 szt., 6) Długopisy 1500 szt., 7) Kubki 600 szt., 8) Notesy 600 szt., 9) Torby z nadrukiem 1200 szt., 10) Parasole 300 szt., 11) Breloczki 600 szt., 12) Kalendarze kieszonkowe (listkowe) 2100 szt., 13) Kalendarze ścienne 210 szt., 14) Wygaszasz ekranu 1 szt., 15) Baner 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Rozwoju Subregionu Centralnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet II Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD" w spadku
- Pracownia Reklamy i Poligrafii Reklamowej AD Halina Zaleńska, ul. Myśliwska 68, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50862,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48238,80
Oferta z najniższą ceną: 48238,80 / Oferta z najwyższą ceną: 63255,78
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa trzech agregatów prądotwórczych na rzecz Gminy Mikołów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie działka nr 1285/48
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Wielunia
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
- Działania informacyjno-promocyjne w projekcie nr FENX.06.01-IP.03-0003/25
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju koszykówki
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów na zajęcia plastyczne i artystyczne na potrzeby Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





