eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Poznań: Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I
Numer ogłoszenia: 326532 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu , ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8576269, faks 61 8552202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oum.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu termomodernizacji, remontu i przebudowy budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19, działka nr 16 zgodnie z pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków, Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wybraną ofertą Wykonawcy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w parterowym pawilonie budynku pomocniczego, który składa się z dwóch części: południowej tzw. laboratoryjnej oraz zachodniej tzw. łącznika związane z remontem i z ociepleniem całej powierzchni dachu oraz budową antresoli w części laboratoryjnej. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje część robót budowlanych określonych projektem budowlanym i przedmiarami robót tj: 1)rozbiórka dachu na całej powierzchni budynku pomocniczego (część łącznika i laboratorium); 2) demontaż - w sposób ręczny z zachowaniem szczególnej ostrożności - istniejącej podbitki dachu (pow. ok. 30m2), wykonanie jej konserwacji z zachowaniem elementów malarskich, z ewentualną rekonstrukcją uszkodzonych elementów - zgodnie z przepisami dotyczącymi konserwacji zabytków oraz wg wytycznych inspektora nadzoru konserwatorskiego - i jej montaż w układzie pierwotnym; 3)rozbiórka części ścian - ścianek szczytowych po zewnętrznym obrysie dachu do poziomu projektowanego wieńca obwodowego; 4)w części laboratoryjnej - rozbiórka istniejących ścian działowych oraz istniejącej antresoli, schodów oraz konstrukcji towarzyszącej (projekt nie zakłada ingerencji w ściany działowe łącznika); 5)rozbiórka części posadzek związana z wykonaniem fundamentów dla nowoprojektowanych słupów - część laboratoryjna; 6)wykonanie nowoprojektowanych wieńców, słupów oraz wykonanie płyty żelbetowej antresoli wraz z konstrukcją towarzyszącą - belki, podciągi (bez schodów na antresolę); 7)wykonanie remontu dachu na całej powierzchni części laboratoryjnej i łącznika z wymianą rynien, rur spustowych i wykonaniem obróbek blacharskich; 8)ocieplenie dachu na całej powierzchni części laboratoryjnej i łącznika; 9)wykonanie wyłazu dachowego z obróbkami blacharskimi; 10)wykonanie wywiewu na dach i związanymi z tym obróbkami (fragmenty wentylacji, związane wyjściem na dach: wyrzutnia dachowa prostokątna 160x200 mm, nasady kominowe obrotowe, kominek wentylacyjny); 11)wymiana stolarki zewnętrznej (okna, drzwi) wraz z nowoprojektowanymi oknami połaciowymi (z zabezpieczeniem antywłamaniowym - w tym szybą antywłamaniową oraz standardowymi roletami wewnętrznymi - kolor uzgodniony z Zamawiającym); 12)wykonanie naświetla z kratką wentylacyjną wykonaną z żaluzji (element kanału czerpnego nad bramą - (rys. przekrój C-C); 13)wykończenia wnętrz - w pełnym zakresie zgodnie z projektem w części łącznika: a.po przeprowadzonych pracach, jeśli będzie to konieczne należy pomalować ściany wewnętrzne pasem o wys. 20 cm przy suficie podwieszanym białą farbą; b.remont ścian i podłóg pomieszczeń łącznika w przypadku ich uszkodzenia w wyniku nienależytego ich zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót budowlanych; c.demontaż istniejącego sufitu w części łącznika i wykonanie nowego wraz z zamontowaniem istniejących urządzeń (lampy rastrowe, czujki dymu, nawiewniki instalacji wentylacyjnej i in.) w pierwotnych pozycjach; d.zamówienie nie obejmuje wykonania sufitu podwieszanego i wejścia na poddasze - w części laboratoryjnej; 14)wykonanie instalacji odgromowej; 15)przemurowanie kominów wraz z wykonaniem obróbek blacharskich; 16)zabezpieczenie istniejących pomieszczeń w części łącznika (ścian, podłóg) w związku z prowadzeniem prac remontowych dachu; 17)wykonanie tablicy informacyjnej (1 szt.) dla realizacji przedsięwzięcia pod nazwą Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - Instytucji Zarządzającej Programem Priorytetowym NFOŚiGW System Zielonych Inwestycji GIS - tablicę należy wykonać: a.w uzgodnieniu z Zamawiającym, wg wytycznych zawartych w Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW - załącznik nr 4 do umowy; b.z materiału sztywnego odpornego na warunki atmosferyczne, o wymiarach 2,4m - 2,8 m, c.w terminie 30 dni od daty podpisania umowy - tablicę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego; 4.Zamawiający wymaga by Wykonawca uwzględnił przy planowaniu robót, jak najkrótsze wyłączenie z pracy laboratorium w części łącznika. 5.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a na dostarczone materiały - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 6.Do oferty wykonawca dołączy Harmonogram realizacji robót (na wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ) - uwzględniający grupy robót wymienione ust. 3 oraz pozycje przedmiarów, które Wykonawca winien jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty (terminy wpisane w harmonogramie zostaną zaktualizowane na etapie podpisania umowy). 7.Pozycje przedmiarów wyszczególnione przez Zamawiającego w zał. nr 1a należy potraktować pomocniczo przy obliczaniu ceny oferty, natomiast Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo przeanalizować przedmiary odnosząc się do zakresu robót określonych w ust. 3, ponadto winien jest uwzględnić pozostałe koszty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (tj. koszty korzystania z sąsiednich nieruchomości, zajęcia pasa drogowego i in.) 8.Szczegółowy zakres zamówienia został ujęty w Dokumentacji Projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) , Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SIWZ), wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW. 9.Przed złożeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy. 10.Przed wyznaczonym terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie przeprowadzona wizja lokalna. Zamawiający informuje, że dla należytego przygotowania oferty udział w wizji jest zalecany (nie jest obowiązkowy). Z powodów organizacyjnych Zamawiający ustala jeden termin wizji lokalnej, która rozpocznie się dniu 19.08.2013 o godz. 10.00 w sali konferencyjnej, pok. 49 IVp. budynku przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego nr 68 1010 1469 0029 1613 9120 0000, z adnotacją: WADIUM - Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I. 4. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. w terminie do dnia 27.08.2013 r. do godz. 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu - w Kasie na III piętrze (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 zadania dla różnych budynków użyteczności publicznej w zakresie których, były wykonane roboty budowlane z remontem dachu - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane stosowne do zakresu zamówienia do kierowania robotami budowlanymi i spełniającej kryteria: 1) Kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający łącznie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót (łącznie) na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, 2) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający łącznie: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach: 1)zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, 2)ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji, 3)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej - w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań - Sekretariat: pok. 39, III pięro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań - Sekretariat: pok. 39, III pięro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.