Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233216/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Choszczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088446/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 REMONT BLOKU OPERACYJNEGO Z SALĄ WYBUDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE BUDYNKU NR 1W KOMPLEKSIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJW CHOSZCZNIE "
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający planuje realizować przedmiot umowy na roboty objęte częścią 2 zamówienia z dofinansowaniem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233216
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.P.275.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na przebudowie oddziału ginekologii zlokalizowanego w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A na oddział intensywnej terapii (OIT), w formule zaprojektuj i wybuduj.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
- dla części 1- dokumentacja budowlano- architektoniczna w celu uzyskania pozwolenia na budowę, dokumentacja techniczna i wykonawcza, wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia; b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano-instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia.
W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane
w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
h) wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych, przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu robót oraz wywozu pozostawionych zbędnych rzeczy Zamawiającego
i) pokrycia kosztów utrzymania zaplecza budowy, wszelkich kosztów związanych z odbiorem robót, kosztów wynikających z udzielonej gwarancji oraz innych zawartych w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ i w Załączniku nr 5 do SWZ- PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262522-6 - Roboty murarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 4600554,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na Remoncie bloku operacyjnego zlokalizowanegow poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
dla części 2- dokumentacja techniczna i wykonawcza, na potrzeby zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia.
b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia. W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w
Rozdziale III SWZ a także w Załączniku nr 5 do SWZ - PPU
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45262522-6 - Roboty murarskie
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 7869462,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający uznał, iż w postępowaniu pojawiła się wada uniemożliwiająca prawidłowe zawarcie umowy o udzieleniu postępowania. Po wprowadzeniu uaktualnienia do opisu przedmiotu zamówienia postępowanie zostanie ponownie ogłoszone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający uznał, iż w postępowaniu pojawiła się wada uniemożliwiająca prawidłowe zawarcie umowy o udzieleniu postępowania. Po wprowadzeniu uaktualnienia do opisu przedmiotu zamówienia postępowanie zostanie ponownie ogłoszone.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- Sukcesywny zakup oraz dostawa materiałów budowlanych zestaw II dla SPZOZ w Choszcznie
- REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania dotyczącego budowy budynków mieszkalnych wielorodzinnych (nr4) zlokalizowanych w miejscowości Smólsko (Gmina Resko).
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych jednorodzinnych (nr 2a) zlokalizowanych w miejscowościach Drawno i Resko.
- Remont pracowni w budynku Zespół Szkół Ekonomii i Usług w Łodzi
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
- Wymiana posadzek w wybranych pomieszczeniach oraz wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.