eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoREMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210373543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Niedziałkowskiego 4 A

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@spzozchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozchoszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU GINEKOLOGII NA ODDZIAŁ INTENSYWNEJ TERAPII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bad6c9e-d754-4ec1-a5e1-2267d658edb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00257110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088446/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT BLOKU OPERACYJNEGO Z SALĄ WYBUDZEŃ ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA I PIĘTRZE BUDYNKU NR 1W KOMPLEKSIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJW CHOSZCZNIE "

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający planuje realizować przedmiot umowy na roboty objęte częścią 2 zamówienia z dofinansowaniem w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233216

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.P.275.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na przebudowie oddziału ginekologii zlokalizowanego w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A na oddział intensywnej terapii (OIT), w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
- dla części 1- dokumentacja budowlano- architektoniczna w celu uzyskania pozwolenia na budowę, dokumentacja techniczna i wykonawcza, wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia; b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano-instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia.
W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane
w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
h) wykonanie wszelkich robót rozbiórkowych, przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania terenu robót oraz wywozu pozostawionych zbędnych rzeczy Zamawiającego
i) pokrycia kosztów utrzymania zaplecza budowy, wszelkich kosztów związanych z odbiorem robót, kosztów wynikających z udzielonej gwarancji oraz innych zawartych w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Rozdziale III SWZ i w Załączniku nr 5 do SWZ- PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262522-6 - Roboty murarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 4600554,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na Remoncie bloku operacyjnego zlokalizowanego
w poziomie 1 piętra budynku nr 1 SPZOZ W CHOSZCZNIE PRZY UL. M. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 4A w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej warunkującej prawidłową realizację Przedmiotu Umowy, w tym:
dla części 2- dokumentacja techniczna i wykonawcza, na potrzeby zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę wraz ze wszystkimi uzgodnieniami, pozwoleniami i opiniami niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia.
b) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do całej dokumentacji i wszelkich opracowań stworzonych w ramach umowy,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i opinii umożliwiających należyte wykonanie Przedmiotu Umowy,
d) wykonanie na każde uzasadnione żądanie Zamawiającego aktualizacji dokumentacji wykonanej w ramach niniejszej Umowy, opracowań zastępczych, uzupełnień, rysunków itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy,
e) zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlano instalacyjnych w oparciu o opracowaną w ramach umowy niezbędną pełnobranżową dokumentację projektową, opisaną w lit. a), warunkującą prawidłową realizację inwestycji,
f) wykonanie robót budowlano – instalacyjnych bezpośrednio wynikających z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji oraz dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego,
g) dostawa i montaż wyposażenia wskazanego w niniejszej SWZ;
(UWAGA! PFU zawiera szerszy zakres wyposażenia dla obydwu części zamówienia. W niniejszym postępowaniu należy wycenić jedynie wyposażenie wprost wskazane w OPZ zawartego w niniejszej SWZ. Dostawa pozostałej części wyposażenia będzie przedmiotem odrębnego postępowania.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w
Rozdziale III SWZ a także w Załączniku nr 5 do SWZ - PPU

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45262522-6 - Roboty murarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 7869462,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający uznał, iż w postępowaniu pojawiła się wada uniemożliwiająca prawidłowe zawarcie umowy o udzieleniu postępowania. Po wprowadzeniu uaktualnienia do opisu przedmiotu zamówienia postępowanie zostanie ponownie ogłoszone.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający uznał, iż w postępowaniu pojawiła się wada uniemożliwiająca prawidłowe zawarcie umowy o udzieleniu postępowania. Po wprowadzeniu uaktualnienia do opisu przedmiotu zamówienia postępowanie zostanie ponownie ogłoszone.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.