eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Poznań: Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I.
Numer ogłoszenia: 360678 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326532 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8576269, faks 61 8552202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja, remont i przebudowa budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19 w Poznaniu - ETAP I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszego etapu termomodernizacji, remontu i przebudowy budynku po dawnym warsztacie mechanicznym Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu przy ul. Krakowskiej 19, działka nr 16 zgodnie z pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków, Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wybraną ofertą Wykonawcy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w parterowym pawilonie budynku pomocniczego, który składa się z dwóch części: południowej tzw. laboratoryjnej oraz zachodniej tzw. łącznika związane z remontem i z ociepleniem całej powierzchni dachu oraz budową antresoli w części laboratoryjnej. 3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje część robót budowlanych określonych projektem budowlanym i przedmiarami robót tj: 1)rozbiórka dachu na całej powierzchni budynku pomocniczego (część łącznika i laboratorium); 2) demontaż - w sposób ręczny z zachowaniem szczególnej ostrożności - istniejącej podbitki dachu (pow. ok. 30m2), wykonanie jej konserwacji z zachowaniem elementów malarskich, z ewentualną rekonstrukcją uszkodzonych elementów - zgodnie z przepisami dotyczącymi konserwacji zabytków oraz wg wytycznych inspektora nadzoru konserwatorskiego - i jej montaż w układzie pierwotnym; 3)rozbiórka części ścian - ścianek szczytowych po zewnętrznym obrysie dachu do poziomu projektowanego wieńca obwodowego; 4)w części laboratoryjnej - rozbiórka istniejących ścian działowych oraz istniejącej antresoli, schodów oraz konstrukcji towarzyszącej (projekt nie zakłada ingerencji w ściany działowe łącznika); 5)rozbiórka części posadzek związana z wykonaniem fundamentów dla nowoprojektowanych słupów - część laboratoryjna; 6)wykonanie nowoprojektowanych wieńców, słupów oraz wykonanie płyty żelbetowej antresoli wraz z konstrukcją towarzyszącą - belki, podciągi (bez schodów na antresolę); 7)wykonanie remontu dachu na całej powierzchni części laboratoryjnej i łącznika z wymianą rynien, rur spustowych i wykonaniem obróbek blacharskich; 8)ocieplenie dachu na całej powierzchni części laboratoryjnej i łącznika; 9)wykonanie wyłazu dachowego z obróbkami blacharskimi; 10)wykonanie wywiewu na dach i związanymi z tym obróbkami (fragmenty wentylacji, związane wyjściem na dach: wyrzutnia dachowa prostokątna 160x200 mm, nasady kominowe obrotowe, kominek wentylacyjny); 11)wymiana stolarki zewnętrznej (okna, drzwi) wraz z nowoprojektowanymi oknami połaciowymi (z zabezpieczeniem antywłamaniowym - w tym szybą antywłamaniową oraz standardowymi roletami wewnętrznymi - kolor uzgodniony z Zamawiającym); 12)wykonanie naświetla z kratką wentylacyjną wykonaną z żaluzji (element kanału czerpnego nad bramą - (rys. przekrój C-C); 13)wykończenia wnętrz - w pełnym zakresie zgodnie z projektem w części łącznika: a.po przeprowadzonych pracach, jeśli będzie to konieczne należy pomalować ściany wewnętrzne pasem o wys. 20 cm przy suficie podwieszanym białą farbą; b.remont ścian i podłóg pomieszczeń łącznika w przypadku ich uszkodzenia w wyniku nienależytego ich zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót budowlanych; c.demontaż istniejącego sufitu w części łącznika i wykonanie nowego wraz z zamontowaniem istniejących urządzeń (lampy rastrowe, czujki dymu, nawiewniki instalacji wentylacyjnej i in.) w pierwotnych pozycjach; d.zamówienie nie obejmuje wykonania sufitu podwieszanego i wejścia na poddasze - w części laboratoryjnej; 14)wykonanie instalacji odgromowej; 15)przemurowanie kominów wraz z wykonaniem obróbek blacharskich; 16)zabezpieczenie istniejących pomieszczeń w części łącznika (ścian, podłóg) w związku z prowadzeniem prac remontowych dachu; 17)wykonanie tablicy informacyjnej (1 szt.) dla realizacji przedsięwzięcia pod nazwą Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - Instytucji Zarządzającej Programem Priorytetowym NFOŚiGW System Zielonych Inwestycji GIS - tablicę należy wykonać: a.w uzgodnieniu z Zamawiającym, wg wytycznych zawartych w Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW - załącznik nr 4 do umowy; b.z materiału sztywnego odpornego na warunki atmosferyczne, o wymiarach 2,4m - 2,8 m, c.w terminie 30 dni od daty podpisania umowy - tablicę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego; 4.Zamawiający wymaga by Wykonawca uwzględnił przy planowaniu robót, jak najkrótsze wyłączenie z pracy laboratorium w części łącznika. 5.W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty na okres 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a na dostarczone materiały - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 6.Do oferty wykonawca dołączy Harmonogram realizacji robót (na wzorze stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ) - uwzględniający grupy robót wymienione ust. 3 oraz pozycje przedmiarów, które Wykonawca winien jest uwzględnić przy sporządzaniu oferty (terminy wpisane w harmonogramie zostaną zaktualizowane na etapie podpisania umowy). 7.Pozycje przedmiarów wyszczególnione przez Zamawiającego w zał. nr 1a należy potraktować pomocniczo przy obliczaniu ceny oferty, natomiast Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo przeanalizować przedmiary odnosząc się do zakresu robót określonych w ust. 3, ponadto winien jest uwzględnić pozostałe koszty nie ujęte w przedmiarach, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (tj. koszty korzystania z sąsiednich nieruchomości, zajęcia pasa drogowego i in.) 8.Szczegółowy zakres zamówienia został ujęty w Dokumentacji Projektowej (załącznik nr 10 do SIWZ) , Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11 do SIWZ), wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚiGW.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.13.00 - 45.00.13.00 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MALBUD Zakład Remomontowo Budowlany Eugeniusz Nowak, ul. Zagłoby 5, 60-177 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316528,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264930,47

  • Oferta z najniższą ceną: 264930,47 / Oferta z najwyższą ceną: 390756,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.