To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-09
Olsztyn: Świadczenie usług zastępczego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi.
Numer ogłoszenia: 322712 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193402 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zastępczego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego p.n. budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zastępczego nadzoru inwestorskiego na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie dla zadania inwestycyjnego p.n. budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi z obiektami towarzyszącymi przy ul. Mazurskiej na działkach 517 oraz nr 517-13, obręb 2. Inwestorem jest Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca państwową jednostką budżetową w rozumieniu art. 11 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.). Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego określają: dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do SIWZ dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl 2.Wykonawca, zwany również Inwestorem zastępczym zobowiązany będzie do wykonywania swoich obowiązków wynikających z pełnionej funkcji z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług (podwyższona staranność) oraz zapewniając ochronę praw i interesów Zamawiającego, podejmując wszelkie niezbędne działania dla należytego i terminowego przygotowania i wykonania Inwestycji. 3.Usługa objęta niniejszym postępowaniem musi być wykonana zgodnie z polskim prawem budowlanym, w szczególności z art. 25 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, Polskimi Normami, warunkami uzgodnień oraz zgodnie z pozwoleniem na roboty budowlane. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie dołożyć wszelkich starań, aby nie dopuścić do powstania opóźnień w realizacji inwestycji, bez względu na przyczynę ich powstawania. Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do zapewnienia, że osoby, które w jego imieniu realizowały będą obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego stanowiące przedmiot zamówienia, posiadać będą stosowne kwalifikacje i uprawnienia odpowiednio do powierzonych zadań. 4.Inwestor zastępczy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1)uczestnictwa i wspomagania merytorycznie Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych na wyłonienie wykonawcy Inwestycji tj. podmiotu realizującego wykonanie całości robót budowlanych oraz na wyłonienie wykonawcy realizującego kompletne pierwsze wyposażenie obiektu; 2)przekazania wykonawcy robót budowlanych kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy; 3)sprawowania nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: a)kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru budowlanego, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, b)sprawdzenie dysponowania przez wykonawcę osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia budowlane, c)sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, d)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, e)uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, f)rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, g)bieżące, nie rzadziej, niż raz na miesiąc, informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 4)przedstawiania KWP w Olsztynie raz na kwartał dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej wszystkich robót budowlanych, a w szczególności robót zanikających lub ulegających zakryciu, 5)bieżącej współpracy z Projektantem i przekazywania zastrzeżeń i uwag do dokumentacji projektowej zgłaszanych przez wykonawcę Inwestycji i egzekwowanie od Projektanta stosownych poprawek i zmian oraz kwalifikowanie, w uzgodnieniu z KWP w Olsztynie ewentualnych robót dodatkowych, 6)nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych i bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji; 7)przygotowania i koordynacji umów na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej, itp., niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego; 8)dokonywania bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego kwartału; 9)sprawdzania dokumentów rozliczeniowych Inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym; 10)natychmiastowego powiadamiania w formie pisemnej KWP w Olsztynie o każdym opóźnieniu robót i planowanych płatnościach oraz wskazanie przyczyn powstania opóźnienia i metody naprawczej, 11)inicjowania wprowadzania zmian do treści umowy zawartej z wykonawcą Inwestycji, przez przygotowywanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych; 12)prowadzenia narad roboczych na terenie budowy; 13)przeprowadzania odbiorów rozliczeń częściowych realizacji Inwestycji; 14)przygotowania materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; 15)uzyskania wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji; 16)rozliczenia końcowego Inwestycji; 17)przekazania użytkownikowi Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; 18)występowania w imieniu KWP w Olsztynie przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 19)naliczania i egzekwowania w imieniu KWP w Olsztynie kar umownych i odszkodowań od Wykonawcy Inwestycji i niezwłoczne przekazywanie ich KWP w Olsztynie; 20)uczestnictwa w kontrolach związanych z projektem przeprowadzanych przez jednostki uprawnione do przeprowadzenia kontroli w tym zakresie, 21)przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych Inwestycji w okresie rękojmi; 22)archiwizacji korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Inwestycji i przekazania jej KWP w Olsztynie w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu Umowy. 5.Wymagana jest w trakcie prowadzenia robót budowlanych bieżąca, nie rzadziej, niż jeden raz w tygodniu, potwierdzona wpisem w dzienniku budowy, obecność osoby,osób pełniącej obowiązki inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie, odpowiednio do wykonywanych robót budowlanych danej branży. Brak potwierdzonej obecności ww osób na budowie w trakcie wykonywania robót danej branży uznawany będzie za rażące naruszenie obowiązków Inwestora zastępczego. 6.Szczegółowe określenie zakresu usługi stanowiącej przedmiot zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz obowiązków i zakresu czynności Inwestora Zastępczego dostępny na stronie internetowej Zamawiającego. 7.Umocowanie prawne inwestora zastępczego: a)Inwestor zastępczy będzie wykonywał obowiązki zastępczego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz KWP w Olsztynie. b)Inwestor zastępczy będzie wykonywał swoje czynności na podstawie przepisów Prawa budowlanego, Umowy i udzielonych mu przez KWP w toku realizacji Umowy, pełnomocnictw. c)Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu Umowy ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. d)KWP w Olsztynie zobowiązuje się udzielać Inwestorowi zastępczemu pełnomocnictw, o których mowa w pkt. c), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Inwestora zastępczego na piśmie takiej potrzeby wraz z uzasadnieniem. KWP odmawia udzielenia pełnomocnictwa jeżeli nie jest ono związane z przedmiotem Umowy lub nie leży w zakresie kompetencji Inwestora zastępczego. e)Wymienione w pkt. c) pełnomocnictwa Inwestor zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać ze starannością profesjonalnego pełnomocnika (podwyższona staranność) i z zabezpieczeniem ochrony interesów KWP w Olsztynie. 8.Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie, będąca inwestorem przedsięwzięcia posiada: Decyzję Nr mG-135-09 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i pozwoleniu na roboty budowlane oraz decyzję nr mG-242-09 w sprawie zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę; 9. Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do czasu zakończenia realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwest-Bud Mariusz Piórkowski, Nowa Wieś Kętrzyńska 10a, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 392254,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89450,00
Oferta z najniższą ceną: 89450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





