eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Luzino › WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY LUZINO W 2008 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Luzino: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY LUZINO W 2008 ROKU
Numer ogłoszenia: 32214 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, fax 058 6782325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY LUZINO W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych z terenu gminy Luzino w 2008 roku. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu usługi w zakresie: Zadanie nr 1 Wywóz nieczystości stałych niesegregowanych gromadzonych w pojemnikach o pojemności 120l i pojemnikach o pojemności 1,1 m3 dwa razy w miesiącu oraz w kontenerach - wywóz na interwencję wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ Zadania nr 2 Wywóz nieczystości stałych z pojemników typu Dzwon do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,5 m3 wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc i częstotliwością podaną w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 15.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 15.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 15.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 15.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 15.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych 15.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 15.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.1. 15.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.2. 15.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.3. 15.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 16.1.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 16.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości z dnia 13.09.1996r. Dz.U. z 2005r. Nr 236 poz.2008 z późn. zm.) 16.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 16.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.3 SIWZ oraz w punkcie 15.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzino.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Luzinie 84-242 Luzino ul. 10 Marca 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Luzinie Kancelaria 84-242 Luzino ul. Ofiar Stutthofu 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Wywóz nieczystości stałych niesegregowanych gromadzonych w pojemnikach o pojemności 120l i pojemnikach o pojemności 1,1 m3 dwa razy w miesiącu oraz w kontenerach - wywóz na interwencję wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wywóz nieczystości stałych niesegregowanych gromadzonych w pojemnikach o pojemności 120l i pojemnikach o pojemności 1,1 m3 dwa razy w miesiącu oraz w kontenerach - wywóz na interwencję wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadania nr 2 Wywóz nieczystości stałych z pojemników typu Dzwon do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,5 m3 wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc i częstotliwością podaną w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania nr 2 Wywóz nieczystości stałych z pojemników typu Dzwon do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,5 m3 wraz z uprzątnięciem terenu wokół z miejsc i częstotliwością podaną w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.