Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Sucha Beskidzka: OCHRONA FIZYCZNA, TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI SĄDU REJONOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Numer ogłoszenia: 317344 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej , ul. Adama Mickiewicza 11, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 0-33 874 24 40, faks 0-33 877 05 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchab.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNA, TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH Z USŁUGĄ SPRZĄTANIA I UTRZYMYWANIA W CIĄGŁEJ CZYSTOŚCI SĄDU REJONOWEGO W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna, transport wartości pieniężnych z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Spełniają warunki określone przez Zmawiającego: a.posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, b.wykonywali lub nadal wykonują należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 usług każda trwająca minimum 12 kolejnych miesięcy i polegająca na ochronie obiektów w systemie minimum 1 pracownik ochrony na jednej zmianiec.dysponują co najmniej 3 osobami posiadającymi licencję pracowników ochrony (co najmniej I stopnia - nie wymagany dla osoby pełniącej dozór na terenie obiektu)d.posiadają lub zobowiążą się do uzyskania w okresie od podpisania umowy do jej wejścia w życie, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000,00 zł W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. VI ppkt. 1 i 2 Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązani są złożyć dokumenty określone w pkt. VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg. załącznika nr 1 do SIWZ). 2.Wypełniony kosztorys ofertowy (wg. załącznika nr 2 do SIWZ). 3.Podpisany opis przedmiotu zamówienia (wg. załącznika nr 3 do SIWZ). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (minimum 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg. załącznika nr 5 do SIWZ), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje). 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg. załącznika nr 6 do SIWZ). 10. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (kserokopie licencji pracownika ochrony minimum I stopnia, zaświadczenie o niekaralności). 12. W przypadku nie posiadania polisy OC, o której mowa w pkt. VI. p. 2, pkt. c). SIWZ oświadczenie, że Wykonawca w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą posiadanie przez niego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000,00 zł (na załączniku nr 7). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty wraz z adnotacją za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchab.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Suchej Beskidzkiej
Ul. Mickiewicza 11
34- 200 Sucha Beskidzka
pok.15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Oddział Administracyjny Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 11, 34-200 Sucha Beskidzka pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XIII
- Zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem realizowana z programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025/2026
- Zakup i dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody pitnej i do technologii oczyszczania ścieków wg pakietów
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XII
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. W. Goetla w Makowie Podhalańskim ...
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej i technicznej obiektów i mienia Centrum Sportu w Błoniu
- Usługa sprzątania hali sportowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zapewnienia interwencji grupy patrolowo-interwencyjnej w obiektach Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w budynkach laboratoriów GIJHARS
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





