eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › wykonanie dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu wyposażenia historycznego dla obiektów Nr 1, 7, 8, 15, 16 Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowy Sącz: wykonanie dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu wyposażenia historycznego dla obiektów Nr 1, 7, 8, 15, 16 Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, do kontaktów: Janusz Obtułowicz tel. 018 443 77 08 wew. 118, ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 443 77 08, fax 018 443 78 65, e-mail: sekretariat@muzeum.sacz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.sacz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja kultury województwa małopolskiego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu wyposażenia historycznego dla obiektów Nr 1, 7, 8, 15, 16 Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Nowy Sącz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu mebli historycznych, zabudowy ścian (dotyczy Pakietu A) oraz wykonanie żyrandoli, kinkietów, karniszy (dotyczy Pakietu B) zwanych dalej "towarem" lub "przedmiotem" celem wyposażenia obiektów Nr 1, 7, 8, 15, 16 Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie towaru, - dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego, - montaż dostarczonego towaru w wymienionych obiektach. 3) W szczególności przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w wyposażenia: PAKIET A 1) 16 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 1 załącznika nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanych dalej "specyfikacją" lub "SIWZ". 2) 8 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 2 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 3) 4 szt. - Stoliki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 3 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 4) 6 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 4 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 5) 3 szt. - Stoliki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 5 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 6) 5 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 6 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 7) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 7 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 8) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 8 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 9) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 9 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 10) 1 szt. - Stół. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 10 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 11) 96 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 11 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 12) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 12 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 13) 5 szt. - Sofa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 13 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 14) 2 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 14 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 15) 1 szt. - stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 15 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 16) 1 szt. - Stół konferencyjny z mównicą. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 16 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 17) 4 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 17 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 18) 9 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 18 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 19) 1 szt. - Sofa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 19 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 20) 6 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 20 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 21) 6 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 21 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 22) 2 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 22 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 23) 2 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 23 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 24) 61 m2 - Zabudowa ścian. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 24 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 25) 2 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 26 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 26) 6 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 26 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 27) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 27 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 28) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 28 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 29) 3 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 29 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 30) 3 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr. 1 pkt. 30 załącznika nr. 1 do "SIWZ". PAKIET B 1) 3 szt. - Szafka łazienkowa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 1 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 2) 2 szt. - Żyrandol. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 2 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 3) 1 szt. - Kinkiet. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 3 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 4) 4 szt. - Żyrandol. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 4 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 5) 3 szt. - Kinkiet. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 5 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 6) 8 szt. - Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 6 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 7) 38 szt. Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 7 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 8) 4 szt. - Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 8 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 9) do 33 okien i 1 drzwi. - Kotary zasłonowe z żabkami, Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 9 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 10) do 53 okien - Firany z żabkami. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 10 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 4. Zdjęcia (wizualizacje), opis, ilość oraz charakterystykę zakresu usługi zawiera załącznik Nr 1 będący integralną częścią specyfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do montażu zabudowy ścian zgodnie z projektem (Szczegóły określone w tabeli nr 1 pkt. 24 załącznik nr 1 do SIWZ) dostarczonym przez Zamawiającego i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy Pakietu A) oraz montażu żyrandoli, kinkietów i karniszy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy pakietu B). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1) oferta sporządzona według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dotyczy tylko podmiotu zbiorowego, 6) dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie w okresie ostatnich 3-ech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi lub usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż: a) w zakresie Pakietu A 200 000 zł brutto. b) w zakresie Pakietu B 20 000 zł brutto. 7) kserokopia wpłaty, wniesienia wadium. 2. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1) i 1.2) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w wyposażenia: PAKIET A 1) 16 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 1 załącznika nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanych dalej "specyfikacją" lub "SIWZ". 2) 8 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 2 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 3) 4 szt. - Stoliki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 3 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 4) 6 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 4 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 5) 3 szt. - Stoliki. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 5 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 6) 5 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 6 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 7) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 7 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 8) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 8 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 9) 1 szt. - Kontuar. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 9 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 10) 1 szt. - Stół. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 10 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 11) 96 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 11 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 12) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 12 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 13) 5 szt. - Sofa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 13 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 14) 2 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 14 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 15) 1 szt. - stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 15 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 16) 1 szt. - Stół konferencyjny z mównicą. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 16 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 17) 4 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 17 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 18) 9 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 18 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 19) 1 szt. - Sofa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 19 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 20) 6 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 20 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 21) 6 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 21 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 22) 2 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 22 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 23) 2 szt. - Fotele. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 23 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 24) 61 m2 - Zabudowa ścian. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 24 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 25) 2 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 26 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 26) 6 szt. - Krzesła. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 26 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 27) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 27 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 28) 1 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 28 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 29) 3 szt. - Szafka. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.1 pkt. 29 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 30) 3 szt. - Stolik. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr. 1 pkt. 30 załącznika nr. 1 do "SIWZ". PAKIET B 1) 3 szt. - Szafka łazienkowa. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 1 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 2) 2 szt. - Żyrandol. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 2 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 3) 1 szt. - Kinkiet. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 3 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 4) 4 szt. - Żyrandol. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 4 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 5) 3 szt. - Kinkiet. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 5 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 6) 8 szt. - Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 6 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 7) 38 szt. Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 7 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 8) 4 szt. - Karnisz. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 8 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 9) do 33 okien i 1 drzwi. - Kotary zasłonowe z żabkami, Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 9 załącznika nr. 1 do "SIWZ". 10) do 53 okien - Firany z żabkami. Szczegóły wykonania przedmiotu określono w tabeli nr.2 pkt. 10 załącznika nr. 1 do "SIWZ". Zdjęcia (wizualizacje), opis, ilość oraz charakterystykę zakresu usługi zawiera załącznik Nr 1 będący integralną częścią specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do montażu zabudowy ścian zgodnie z projektem (Szczegóły określone w tabeli nr 1 pkt. 24 załącznik nr 1 do SIWZ) dostarczonym przez Zamawiającego i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy Pakietu A) oraz montażu żyrandoli, kinkietów i karniszy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy pakietu B). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 6 000 (słownie: sześć tysięcy) na PAKIET A i 1 000 (słownie: tysiąc) na PAKIET B przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 18.06.2007 r. do godz. 15:00. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, c) Spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających prawo udziału w postępowaniu i wymaganych niniejszą specyfikacją, b) terminowo oraz prawidłowo wniesione wadium przetargowe, c) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty Wykonawców, którzy: a) w zakresie Pakietu A wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3-ech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi lub usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto. b) w zakresie Pakietu B wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3-ech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi lub usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1) oferta sporządzona według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - dotyczy tylko podmiotu zbiorowego, 6) dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie w okresie ostatnich 3-ech lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi lub usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż: a) w zakresie Pakietu A 200 000 zł brutto. b) w zakresie Pakietu B 20 000 zł brutto. 7) kserokopia wpłaty, wniesienia wadium. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1) i 1.2) należy przedstawić w formie oryginału, zaś pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.sacz.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie przelewu na konto Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu: Kredyt Bank S.A. oddział Nowy Sącz Nr 40 1500 1559 1215 5000 8864 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2007, godzina 10:00, Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu-ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt pn. "Budowa Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu - realizacja I etapu" finansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.