eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-14

Ruda Śląska: na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 31127 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja 225, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-slaska.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zakup i dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej - przy ul. 1 Maja 225 - przy ul. Czarnoleśnej 18 (II i III piętro) w wymienionym asortymencie i podanych ilościach zawartych w załączniku nr 1. - za toner Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej uznaje wkład drukujący do faksów i kserokopiarek. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany _z nazwy_ przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno to wynikać. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć fotografie oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. 4. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - zakup i dostawa papieru komputerowego i kserograficznego. Część B - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów. Część C - zakup i dostawa kopert . Część D - zakup i dostawa galanterii biurowej .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy , którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymogi kwalifikacyjne opisane wyżej stosuje się do wszystkich podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wykonawca poza własnymi dokumentami i oświadczeniami musi także dostarczyć dokumenty i oświadczenia każdego podmiotu. Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty i oświadczenia w tym zakresie. II. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną do tego komisję przetargową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy wraz z katalogiem na materiały biurowe - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 3. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - załącznik nr 3. 4. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym zał. nr 4. 5. Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ruda-slaska.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej ul. 1 Maja 225 41-710 Ruda Śląska pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: papier komputerowy i kserograficzny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zamawianego materiału znajduje się w zał. 1 części A do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.56.92-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zamawianego materiału znajduje się w zał. 1 części B do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zamawianego materiału znajduje się w zał. 1 części C do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: galanteria biurowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zamawianego materiału znajduje się w zał. 1 części D do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.53.00-8, 30.19.20.00-1, 30.21.73.20-2, 30.23.21.40-7, 32.58.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.