To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-18
Ruda Śląska: zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu rejonowego w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 55504 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 31127 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej, ul. 1 Maja, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3449400, fax 032 2420138.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek dla Sądu rejonowego w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek fabrycznie nowych w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta do siedziby Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej - przy ul. 1 Maja 225 - przy ul. Czarnoleśnej 18 (II i III piętro) w wymienionym asortymencie i podanych ilościach zawartych w załączniku nr 1. - za toner Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej uznaje wkład drukujący do faksów i kserokopiarek. 2. Dostawca materiałów eksploatacyjnych do faksów i kserokopiarek odbiera zużyte tonery i dokonuje utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego powinno to wynikać. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć fotografie oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. 4. Z uwagi na różnorodny asortyment zamówienie zostało podzielone na części tj: Część A - zakup i dostawa papieru komputerowego i kserograficznego. Część B - zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksów. Część C - zakup i dostawa kopert . Część D - zakup i dostawa galanterii biurowej .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.21.73.20 - Dyskietki Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.73.20 - Dyskietki Oryginalny kod CPV: 30.23.21.40 - Markery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.30 - Markery Oryginalny kod CPV: 32.58.20.00 - Nośniki danych Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.20.00 - Nośniki danych Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51013,53 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: papier komputerowy i kserograiczny.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuromarket 2, ul. Adama 1, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 29116.26
 - Oferta z najniższą ceną: 29116.26 / oferta z najwyższą ceną: 32851.06
 - Waluta: PLN.
 
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faksów.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polso II Sp. z o.o., Al. W. Korfantego 83, 40-161 Katowice, kraj/woj. śląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4835.00
 - Oferta z najniższą ceną: 4835.00 / oferta z najwyższą ceną: 11735.00
 - Waluta: PLN.
 
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: koperty.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU BOWI Witold Wikliński, ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6590.00
 - Oferta z najniższą ceną: 6590.00 / oferta z najwyższą ceną: 145220.00
 - Waluta: PLN.
 
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: galanteria biurowa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU BOWI Witold Wikliński, ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10472.27
 - Oferta z najniższą ceną: 10472.27 / oferta z najwyższą ceną: 13217,45
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.
 - Świadczenie usług w zakresie dostawy sprężonego powietrza wraz z wizualizacją parametrów pracy sprężarek, dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK RUDA Ruch Halemba
 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
 - Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Ruda Śląska
 - Dostawa używanego samochodu z podnośnikiem koszowym w formie leasingu operacyjnego na potrzeby MPGM TBS Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
 - Prowadzenie specjalistycznego, naukowo-technicznego nadzoru nad budową sieci elektroenergetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie SE Halemba w Rudzie Śląskiej w zakresie sieci elektroenergetycznych.
 
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dysków do serwerów plików dla MOPS i UM oraz zakup bibliotek taśmowych do archiwizacji z wdrożeniem dla Urzędu Miasta i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
 - Zakup i dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych
 - Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
 - "Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie" - postępowanie 2
 - WKŁADY BARWIĄCE 2025
 
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





