To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-20
Ogłoszenie nr 311011 - 2016 z dnia 2016-09-20 r.
Międzyrzec Podlaski: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie IX - XII 2016 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30067-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim, krajowy numer identyfikacyjny
6116050300000, ul.
ul.Leśna
2,
21560
Międzyrzec Podlaski, państwo
, woj.
lubelskie, tel.
83 371 78 35, faks
83 371 78 35, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie IX - XII 2016 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2 w okresie I - VIII 2016 roku. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 9 części zgodnie z poniższym wykazem: Część I: Produkty spożywcze, Część II: Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe, Część III: Produkty mleczarskie, Część IV: Ryby i przetwory rybne, Część V: Mrożonki warzywne i owocowe, Część VI : Jaja, Część VII: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część VIII: Dania gotowe, Część IX: Warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu i wielkości zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 2 /Formularzu cenowym/ do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03142500-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Produkty spożywcze |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm.) w skrócie "Pzp" w części 1 na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.W dniu 10.08.2016r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do kuchni Zespołu Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim w okresie IX - XII 2016 roku zamieszczając ogłoszenie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie. Otwarcie ofert nastąpiło po upływie terminu do ich składania - 18 sierpnia 2016 r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego - gabinecie dyrektora Zespół Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Podczas otwarcia ofert nie było przedstawicieli Wykonawców. W trakcie badania ofert Zamawiający stwierdził różne stawki VAT w pozycjach 5, 8, 15, 56, 60, 61, 114, 117 Arkuszy kalkulacyjnych ofert Wykonawców. Ponieważ Zamawiający w siwz nie określił w sposobie obliczania ceny konkretnych stawek VAT, nie może na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp dokonać poprawienia błędu, a jednocześnie to Zamawiający ma obowiązek sprawdzić, czy stawka VAT w ofercie jest prawidłowa. W dniu 24.08.2016r. Zamawiający zwrócił się drogą elektroniczną do Wykonawców o udzielenia wyjaśnienia co do przyczyn zastosowania określonych w ofercie stawek VAT w pozycjach: 5, 8, 15, 56, 60, 61, 114, 117. Wykonawcy w określonym terminie przesłali wyjaśnienia potwierdzające zastosowane stawki VAT. Były one różne dla poszczególnych pozycji. Aby oferty złożone w postępowaniu mogły być porównywalne, ceny ofertowe muszą być obliczone z zastosowaniem tych samych reguł, a w tym z zastosowaniem tych samych stawek VAT. Wynika to z zasady równego traktowania wykonawców ustanowionej w art. 7 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie mogąc jednoznacznie w sposób obiektywny porównać złożonych ofert podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w części 1. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Mięso i drób, produkty mięsno-wędliniarskie i drobiowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT96992.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 110676,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Produkty mleczarskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT63579.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66297,2 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Ryby i przetwory rybne |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13724.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14368,41 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Mrożonki warzywne i owocowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16070.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15841,88 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Jaja |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2945.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2992,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT21197.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18949,35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Dania gotowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm.) w skrócie "Pzp" Zespół Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim jako Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania w części 8 na podstawie art.93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Otwarcie ofert nastąpiło po upływie terminu do ich składania - 18 sierpnia 2016 r. godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego - gabinecie dyrektora Zespół Placówek Oświatowych Nr 3 w Międzyrzecu Podlaskim ul. Leśna 2, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Podczas otwarcia ofert nie było przedstawicieli Wykonawców. W części 8 do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta. W dniu 26.08.2016r. Zamawiający ogłosił informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, wskazując ofertę która wpłynęła jako najkorzystniejszą z powodu braku innych ofert w części 8. W dniu 01.09.2016r. Zamawiający odebrał telefon od innego Wykonawcy, który prosił o informacje na temat wyników postępowania w części 8 i pozycji swojej oferty w w/w postępowaniu. Ponieważ Zamawiający nie miał wiedzy o wpłynięciu innej oferty poinformował w rozmowie telefonicznej Wykonawcę o braku jego oferty. W tym samym dniu Zamawiający otrzymał od Wykonawcy e-mail ze skanem nr przesyłki z oferta wskazującym na dostarczenie przesyłki w wymaganym terminie składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Wykonawca niezwłocznie przystąpił do wyjaśniania zaistniałej sytuacji. Niestety nie przyniosły one pozytywnego rezultatu. Przesyłka nie została odnaleziona i nie była wpisana do książki korespondencyjnej. Brak zaginionej oferty mógł mieć wpływ na wynik postępowania w części 8, gdyż oferta mogła zostać wybrana jako najkorzystniejsza. W przedmiotowym stanie faktycznym, wobec braku oferty i braku możliwości oceny jej treści nie istnieje możliwość pozbawionego wątpliwości stwierdzenia o jej wpływie na wynik postępowania. Możliwość wyboru tej oferty jako najkorzystniejszej wobec nieznajomości jej treści, można oceniać wyłącznie hipotetycznie. Ponadto, zagubienie oferty i wynikające stąd niedokonanie jej otwarcia razem z pozostałą ofertą ma charakter wady nieusuwalnej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Warzywa i owoce |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8526.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86878,35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.