Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Łódź: Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji SUG (Stałego Urządzenia Gaśniczego) wraz z systemem detekcji, sygnalizacji i sterowania w pomieszczeniu serwerowni budynku Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 8, a także świadczenie usług konserwacji systemu SUG
w okresie trwania gwarancji
Numer ogłoszenia: 306418 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Województwa Łódzkiego , ul. Kamińskiego 7/9, 91-427 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2055871, faks 042 2055873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.znwl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji SUG (Stałego Urządzenia Gaśniczego) wraz z systemem detekcji, sygnalizacji i sterowania w pomieszczeniu serwerowni budynku Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 8, a także świadczenie usług konserwacji systemu SUG w okresie trwania gwarancji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji SUG (Stałego Urządzenia Gaśniczego) wraz z systemem detekcji, sygnalizacji i sterowania w ramach zadania inwestycyjnego: Instalacja systemu gaszenia gazem w pomieszczeniu serwerowni budynku Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi przy al. Piłsudskiego 8, a także świadczenie usług konserwacji systemu SUG w okresie trwania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.34.32.20 - Instalowanie gaśnic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu instalacji SUG (Stałego Urządzenia Gaśniczego) w budynku użyteczności publicznej oraz przedstawią dokument potwierdzający, że robota ta została wykonana fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności, b) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, legitymującą się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządowej izby zawodowej architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawca zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ogólnych i szczególnych warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i niewystępowania okoliczności wykluczających udział w postępowaniu o zamówienie publiczne, wykonawcy są zobowiązani złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, 3) wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do lokalnej ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4) wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5) wykaz osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, 6) uprawnienia osób, których nazwiska zostaną umieszczone w wykazie osób z uprawnieniami przewidzianych do realizacji zamówienia, 7) wykaz wykonanych (zrealizowanych) zamówień w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a w przypadku wykonawców działających krócej, za ten okres, 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) dokumenty (na przykład referencje lub protokoły końcowego odbioru robót budowlanych) potwierdzające należyte wykonanie zamówień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziby Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat). Cena SIWZ: 30,00 zł + koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 318 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części
- Wykonanie prac malarskich we wszystkich obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i pracowników"
- Świadczenie usługi serwisu systemów informatycznych AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi.
- Dostawa licencji oprogramowania firmy Microsoft w ramach umowy MPSA
- 48/D/25 "Dostawa odczynników i materiałów pomocniczych do 2 sztuk analizatorów ABL90 FLEX PLUS będących własnością Zamawiającego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
- "Przebudowa istniejącego budynku służby zdrowia przy ul. Siedleckiej 2a w Policach, administrowanego przez ZGKIM w Policach, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami tow."
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa nowej sieci teleinformatycznej i elektrycznej wraz z modernizacją serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
- Wykonanie remontu dwóch lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Żabnie
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.