eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG W ZAKRESIE HOLOWANIA (PRZEWOZU) I CAŁODOBOWEGO PRZECHOWYWANIA NA PARKINGACH STRZEŻONYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH CZĘŚCI ORAZ PRZEDMIOTÓW ZABEZPIECZONYCH PRZEZ POLICJĘ DO CELÓW PROCESOWYCH, NA OBSZARZE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG W ZAKRESIE HOLOWANIA (PRZEWOZU) I CAŁODOBOWEGO PRZECHOWYWANIA NA PARKINGACH STRZEŻONYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH CZĘŚCI ORAZ PRZEDMIOTÓW ZABEZPIECZONYCH PRZEZ POLICJĘ DO CELÓW PROCESOWYCH, NA OBSZARZE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 30584 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG W ZAKRESIE HOLOWANIA (PRZEWOZU) I CAŁODOBOWEGO PRZECHOWYWANIA NA PARKINGACH STRZEŻONYCH POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH CZĘŚCI ORAZ PRZEDMIOTÓW ZABEZPIECZONYCH PRZEZ POLICJĘ DO CELÓW PROCESOWYCH, NA OBSZARZE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w oparciu o obszar działania. 2.Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części: Część 1: KP Kostrzyn n/O; Część 2:KPP Krosno Odrz.; Część 3: KP Gubin; Część 4: KPP Słubice; Część 5: KP Rzepin; Część 6: KPP Żagań; Część 7: KP Szprotawa; Część 8: KPP Wschowa; Część 9: KP Sława 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przyjęcie zlecenia przez Wykonawcę (przez 24h na dobę 7 dni w tygodniu); b) dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez Policję miejsca postoju pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych); c)załadunek pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych) na pojazd holujący oraz przechowywanie przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym/motocyklu, stanowiących zarówno jego wyposażenia jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. d)zebranie z miejsca zdarzenia wszystkich przedmiotów wskazanych przez policjantów i opisanych w dyspozycji, e)holowanie (przewóz i rozładunek) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia) na parkingu Wykonawcy wraz z ich protokolarnym przyjęciem przez dyspozytora parkingu strzeżonego; f) parkowanie (przechowywanie) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia) na parkingu Wykonawcy do czasu gdy pozostawał on będzie w dyspozycji Policji; g) udostępnianie pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia) do oględzin (badań) uprawnionym osobom wskazanym przez jednostkę Policji na potrzeby której zabezpieczono pojazd oraz każdorazowe dokumentowanie tego faktu przez dyspozytora parkingu; h) zapewnienie w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi; i) przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za holowane pojazdy lub ich części, parkowanie pojazdów samochodowych/motocyklowych i przechowywanie części samochodowych/motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia w trakcie świadczenia usługi; 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SIWZ i jej załącznikach dostępnej na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl od momentu publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5.Realizacja umowy będzie przebiegała etapowo, w miarę potrzeb ze strony Zamawiającego. 6. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz charakter Zamawiającego Zamawiający zastrzega, że część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom tj.: Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę parkowania (przechowywania) pojazdu samochodowego, motocyklowego (części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia) na parkingu Podwykonawcy (na mocy art. 36 ust. 5 ustawy P.z.p.) 7.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2009r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej 63.71.20.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu drogowego 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a)posiadają licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r., Nr 125 poz. 1371 z póżn. zmianami) 1.2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a)zapewnią minimum 1 parking depozytowy na terenie administracyjnym powiatu którego część dotyczy, spełniający niżej wymienione warunki: a.1)zabezpieczony siatką metalową lub innym ogrodzeniem, zamykany bramą wjazdową i oznaczony tablicą (parking strzeżony); a.2)parking musi posiadać miejsca parkingowe z utwardzoną powierzchnią. Powierzchnia utwardzona parkingu nie może być murawą i nie może posiadać tylko utwardzenia gruntowego czy też szlaką. Zamawiający wymaga utwardzenia typu: nawierzchnia asfaltowa, betonowa, wyłożona kostką polbrukową, kamienną, itp. Z tym ,że dla pojazdów powyżej 3,5 ton nawierzchnia o nośności do 10 ton; a.3)parking musi posiadać wydzielone miejsce zadaszone dla pojazdów samochodowych/motocykli lub zabezpieczenie (np. folią, plandeką itp.) pojazdów samochodowych/motocykli przed wpływem warunków atmosferycznych minimum dla dwóch pojazdów samochodowych/motocykli wskazanych przez odpowiednią na danym terenie Komendę Policji; a.4)parking musi posiadać całodobowe zabezpieczenie w postaci wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer lub dozorowany przy pomocy stróżów/ochrony; b)Obiekt (budynek, hala) w którym znajduje się: b.1)minimum 1 wydzielone pomieszczenie do prowadzenia oględzin (udostępnione na każde żądanie Policji w celu dokonywania czynności procesowych), posiadające przyłącze elektryczne oraz kanał lub najazd/estakadę lub podnośnik; b.2)minimum 1 wydzielone i zamykane pomieszczenie, umożliwiające przechowywanie części pojazdów i przedmiotów zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia. Wymienione powyżej (b.1 i b.2) pomieszczenia nie muszą znajdować się w jednym budynku ale muszą być zlokalizowane na terenie danego parkingu. c)Dysponują pojazdami: c.1)co najmniej 2 pojazdy specjalne przystosowane do holowania (przewozu) uszkodzonych pojazdów, w tym przynajmniej jeden przystosowany do przewozu pojazdów o DMC powyżej 3,5 ton; c.2)sprzęt zapewniający sprawny załadunek i rozładunek pojazdów (części samochodowych) o DMC do 3,5 t i powyżej 3,5t 1.3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. stwierdzającej ubezpieczenie w przypadku szkód powstałych na skutek uszkodzenia pojazdów, kradzieży części pojazdów lub samych pojazdów oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia: - ubezpieczenie OC działalności, - ubezpieczenie OC parking. 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie XIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców; c)oświadczenie, że Wykonawca posiada licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001r., Nr 125 poz. 1371 z póżn. zmianami) (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców. d)oświadczenia (załącznik do SIWZ nr 7, 7a, 7b, 7c,), że Wykonawca posiada/dysponuje: - sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia na danym obszarze, - osobami z uprawnieniami do holowania pojazdów o DMC powyżej 3,5 t. - opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę parkingu depozytowego - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, można złożyć przedmiotowe oświadczenie z treści którego będzie wynikać, że Wykonawcy ci spełniają łącznie warunek pkt 13 ppkt 1.2 e)oświadczenie (wzór zał. nr 8 do SIWZ), że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od OC w zakresie prowadzonej działalności, tj. stwierdzającej ubezpieczenie w przypadku szkód powstałych na skutek uszkodzenia pojazdów, kradzieży części pojazdów lub samych pojazdów oraz przechowywania przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia: - ubezpieczenie OC działalności, - ubezpieczenie OC parking. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument składa każdy z Wykonawców. 2.Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 1 lit b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty o których mowa (Wykonawcy zagraniczni) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej (Wykonawcy zagraniczni), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Na potwierdzenie spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca musi załączyć o oferty: a) Fotografie parkingu Wykonawcy, które potwierdzają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 13 ppkt 1.2) lit. a.1),a.2),a.3), b.1), b.2),c.1), c.2) nie dotyczy a.4). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie można złożyć fotografie potwierdzające iż spełniają oni łącznie ten warunek, z zastrzeżeniem, że poza zdjęciem parkingu Komisja Przetargowa podczas badania ofert ma prawo do kontroli tego miejsca i w razie niezgodności stanu faktycznego z załączonymi zdjęciami oferta Wykonawcy zostanie odrzucona. 4. Oferta Wykonawcy musi również zawierać: a) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ, w formularzu należy wpisać nr części oraz nadzór kompetencyjny na który Wykonawca składa ofertę).W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć jeden formularz ofertowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia, dwóch lub kilku formularzy ofertowych, na jedną część przedmiotu zamówienia. b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo określające zakres czynności, do których jest umocowany - pomocniczy wzór upoważnienia stanowi druk załącznik nr 3 do SIWZ; c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ); d) projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę, natomiast zalecane jest wypełnienie części dotyczącej Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; e) W przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę; f) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p. 5. Szczegółowy opis dokumentów, które Wykonawca musi załączyć do oferty zawiera pkt. XIII SIWZ, która jest dostępna na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. Wzory formularzy stanowią załączniki do SIWZ - również dostępne na stronie internetowej www.lubuska.policja.gov.pl. 6.Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 402, 404 blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 402, 404 blok B. Termin składania ofert upływa dnia 26.02. 2009r. o godz. 11:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 26.02.2009r. o godz. 11:15, w swojej siedzibie. 2.Informacje dotyczące przetargu : Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować do Sekcji ds. Zamówień Publicznych fax (0-95)/ 721-14-35, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych, pok. 402, 404, ul. Kwiatowa 10; 66-400 Gorzów Wlkp. 3.Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 5.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 6.Zamawiający nie zamierza przeprowadzać aukcji elektronicznej w celu wybrania oferty najkorzystniejszej. 7.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 8.Zamawiający nie żąda wadium w w/w postępowaniu. 9.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Składniki kryterium oceny ofert: Dojazd do miejsca postoju pojazdu oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy - stawka za 1 km holowania (cena ryczałtowa) 8%/8pkt Dojazd do miejsca postoju pojazdu oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t a nieprzekraczającej 16 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy - stawka za 1 km holowania (cena ryczałtowa) 5%/5pkt Dojazd do miejsca postoju pojazdu oraz holowanie i przewóz pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczające 16 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy - stawka za 1 km holowania (cena ryczałtowa) 5%/5pkt Załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy (cena ryczałtowa) 7%/7pkt Załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t a nieprzekraczającej 16 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy (cena ryczałtowa) 6%/6pkt Załadunek i rozładunek pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczające 16 t na terenie obowiązującej umowy oraz po za terenem obowiązującej umowy (cena ryczałtowa) 6%/6pkt Załadunek i rozładunek przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. (cena ryczałtowa) 3%/3pkt Dojazd do miejsca postoju pojazdu, załadunek i rozładunek oraz przewóz rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych oraz przedmiotów motocyklowych zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 550 kg. na terenie obowiązującej umowy (cena ryczałtowa) %/3pkt Stawka za jednorazowe przemieszczenie pojazdu samochodowego ze wskazanego parkingu, na parking Wykonawcy wybranego w postępowaniu (dotyczy pojazdów zabezpieczonych na podstawie wcześniej zawartych umów) (cena ryczałtowa) 3%/3pkt Parkowanie pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 t (cena ryczałtowa) 19%/19pkt Parkowanie pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 t, a nieprzekraczającej masy całkowitej 16 t (cena ryczałtowa)10%/10pkt Parkowanie pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 16 t (cena ryczałtowa) 4%/4pkt Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, części samochodowych i motocyklowych oraz przedmiotów motocyklowych zabezpieczonych przez Policję w następstwie zdarzenia, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych pojazdów samochodowych o masie całkowitej nieprzekraczającej 550 kg. (cena ryczałtowa)3%/3pkt Przechowywanie przedmiotów pozostawionych w pojeździe samochodowym stanowiących zarówno jego wyposażenie jak i nie będących jego wyposażeniem lecz zabezpieczonych do celów procesowych w związku ze sprawą będącą następstwem zdarzenia. (cena ryczałtowa) 3%/3pkt ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Policje w następstwie zdarzenia; 15 %/ 15pkt.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KP Kostrzyn n/O.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KP Kostrzyn n/O -Gminy: Kostrzyn i Witnica.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-7, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP Krosno Odrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KPP Krosno Odrzańskie - Gminy: Krosno Odrzańskie, Bobrowice, Dąbie, Bytnica, Maszewo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KP Gubin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KP Gubin - Gmina: Gubin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP Słubice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KPP Słubice - Gmina: Słubice, Górzyca.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KP Rzepin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KP Rzepin - Gminy: Rzepin, Ośno Lubuskie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KPP Żagań - Gminy: Żagań, Małomice, Brzeźnica, Iłowa, Gozdnica, Wymiarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KP Szprotawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KP Szprotawa - Gminy: Szprotawa, Niegosławice.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP Wschowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KPP Wschowa - Gminy : Wschowa, Szlichtyngowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KP Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nadzór kompetencyjny: KP Sława - Gmina: Sława.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 50.11.80.00-5, 63.71.20.00-3, 63.71.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. ilość dni bezpłatnego przechowywania pojazdów do i powyżej 3,5 t. oraz części samochodowych, motocyklowych oraz przedmiotów zabezpieczonych przez Pol - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.