eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 169 od odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie pojazdów na okres jednego roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Gdynia: ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 169 od odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie pojazdów na okres jednego roku
Numer ogłoszenia: 303014 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. , ul. Chwaszczyńska 169, 81-571 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6290926, faks 058 6290946.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 169 od odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenie mienia oraz ubezpieczenie pojazdów na okres jednego roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest ubezpieczenie Przedsiębiorstwa Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. (zwanego dalej również PKM sp. z o.o.) z siedzibą w Gdyni, ul. Chwaszczyńska 169 od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pracowników - kierowców za szkody wyrządzone w mieniu należącym lub będącym w posiadaniu przez PKM sp. z o.o. oraz ubezpieczenie pojazdów na okres jednego roku obejmujące następujące części (pakiety): CZĘŚĆ 1 (PAKIET I): kompleksowe ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej pracowników (kierowców) za szkody wyrządzone w mieniu należącym bądź będącym w posiadaniu Zamawiającego, CZĘŚĆ 2 (PAKIET II): obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie auto casco pojazdów należących do Zamawiającego. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we wzorach umów stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę - dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt.2 wg formuły spełnia/nie spełnia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zgodnie z §9 ust. 1 pkt. 1.1 Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest równa lub przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.) a nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., zwanego także w dalszej treści ogłoszenia Regulaminem -Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b. Zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu niniejszego zamówienia, o której mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 950 z późn. zm.) 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wskazane w pkt. 2 lit. a. składane jest wspólnie, natomiast dokument wskazany w pkt. 2 lit. b składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie §11 ust. 1 Regulaminu. 2. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie §11 ust. 1 Regulaminu - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. b. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o §11 ust. 1 pkt. 1.2 Regulaminu - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.2 lit.a-b, składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie (indywidualnie). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt.2 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów (wskazanych w pkt. 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu, 7. dodatkowo Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: a/formularza oferty, b/ formularza cenowego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pkmgdynia.pl/Przetargi-inne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., ul. Chwaszczyńska 169, 81-571 Gdynia pokój numer 3, sekretariat, dokument nieodpłatny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o., ul. Chwaszczyńska 169, 81-571 Gdynia pokój numer 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) przedmiot zamówienia nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej; 2) numer postępowania: PKM/ZRS/N/11/15; 3) Niniejsze ogłoszenie o zamówieniu jest ogłoszeniem nieobowiązkowym; 4) Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 133 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pózn.zm.) - w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest równa lub przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm.) a nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych przez Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. Adres strony internetowej, na której dostępny jest powyższy Regulamin: http://www.pkmgdynia.pl/przetargi/regulamin.pdf.; 5) Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pózn.zm.); 6) Środki ochrony prawnej: Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy Kodeks cywilny, Regulaminu oraz treści SIWZ, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 5 (słownie: pięciu) dni od dnia, w którym Wykonawca powziął, lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. Protest dotyczący treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można wnieść nie później niż 3 (słownie: trzy) dni przed upływem terminu składania ofert. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniające wniesienie protestu. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie lub wniesiony przez podmiot nieuprawniony. O wniesieniu protestu oraz jego treści Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty. Jeżeli protest dotyczy treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zamieszcza informację o wniesieniu protestu oraz jego treść na stronie internetowej, na której zostały udostępnione: ogłoszenie o zamówieniu i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku wniesienia protestu dotyczącego treści ogłoszenia o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu terminu związania ofertą Zamawiający informuje niezwłocznie Wykonawców, którzy złożyli oferty. Do czasu rozstrzygnięcia protestu Zamawiający nie może zawrzeć umowy. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 5 (słownie: pięciu) dni od dnia jego wniesienia. Brak rozstrzygnięcia protestu w tym terminie uznaje się za jego oddalenie. Rozstrzygnięcie protestu wraz z jego uzasadnieniem Zamawiający przekazuje podmiotowi, który wniósł protest, oraz Wykonawcom, którzy złożyli oferty. W przypadku uwzględnienia protestu Zamawiający powtarza oprotestowaną czynność. O powtórzeniu lub dokonaniu czynności Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich Wykonawców. Brak rozpatrzenia protestu w przewidzianym terminie uznaje się za jego oddalenie. Na oddalenie lub odrzucenie przez Zamawiającego protestu nie przysługuje odwołanie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 (PAKIET I): kompleksowe ubezpieczenie mienia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania i użytkowania mienia i nieruchomości oraz prowadzenia działalności przez Zamawiającego oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej pracowników (kierowców) za szkody wyrządzone w mieniu należącym bądź będącym w posiadaniu Zamawiającego,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia : na okres od dnia 1 stycznia 2016 rok do dnia 31 grudnia 2016 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.60.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 (PAKIET II): obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenie auto casco pojazdów należących do Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: Część 2- Pakiet II: a/ Obowiązkowe OC na okres od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku z wyjątkiem: - autobus MAN GA 7351V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7347V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7340V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7353V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7341V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7342V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7343V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7352V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7344V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7345V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7346V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7350V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7349V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7348V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7354V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 0132S - od dnia 2 stycznia 2016 roku, - autobus MAN GA 0131S - od dnia 2 stycznia 2016 roku, - autobus MAN GA 0106W - od dnia 26 lutego 2016 roku, - autobus MAN GA 0114W - od dnia 26 lutego 2016 roku, - autobus MAN GA 4316W - od dnia 8 maja 2016 roku, - autobus MAN GA 4317W - od dnia 8 maja 2016 roku, - autobus MAN GA 4318W - od dnia 8 maja 2016 roku, - autobus MAN GA 7124W -od dnia 26 czerwca 2016 roku, - autobus MAN GA 1412T - od dnia 5 sierpnia 2016 roku, - samochód ciężarowy VW Crafter GA 2190T - od dnia 2 września 2016 roku ; - samochód ciężarowy VW Caddy GA 3334X- od dnia 4 listopada 2016 roku b/ NNW na okres od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2016 roku z wyjątkiem: - samochód ciężarowy VW Crafter GA 2190T- od dnia 2 września 2016 roku ; - samochód ciężarowy VW Caddy GA 3334X- od dnia 4 listopada 2016 roku c/ Autocasco na okres: - autobus MAN GA 7351V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7347V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7340V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7353V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7341V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7342V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7343V- od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7352V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7344V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7345V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7346V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7350V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7349V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7348V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 7354V - od dnia 31 grudnia 2015 roku, - autobus MAN GA 5787L- od dnia 7 grudnia 2016 roku, - autobus MAN GA 5815L - od dnia 7 grudnia 2016 roku, - autobus MAN GA 0131S - od dnia 28 grudnia 2016 roku, - autobus MAN GA 0132S - od dnia 28 grudnia 2016 roku, - samochód ciężarowy VW Crafter GA 2190T- od dnia 2 września 2016 roku, - samochód ciężarowy VW Caddy GA 3334X- od dnia 4 listopada 2016 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00-0, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.