eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice¦wiadczenie us³ug psychologa



Og³oszenie z dnia 2025-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug psychologa

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug psychologa

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-867500d8-e386-426c-8dcf-5e404db07a6e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00326603

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00022884/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.8 Us³ugi psychologa

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Spo³eczne Starachowice – rozwój us³ug ¶wiadczonych przez CUS” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego PLUS (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego na lata 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-867500d8-e386-426c-8dcf-5e404db07a6e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl;
poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej o https:/ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwis
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
• instrukcja interaktywna https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
• filmy edukacyjne https://ezamowienia.gov.pl/filmy/
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularza do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci
(przycisk „dodaj za³±cznik).
Wszystkie wysy³ane i odbierane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres email:
sekretariat@cus.starachowice.eu (nie dotyczy sk³adania ofert).
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, o¶wiadczeñ lub oraz innych dokumentów i informacji przyjmuje siê datê ich
przekazania na Platformê e-Zamówienia lub datê i godzinê wp³ywu na serwer pocztowy Zamawiaj±cego.
Szczegó³owe informacje na temat komunikacji w postêpowaniu okre¶la instrukcja interaktywna „Komunikacja w postêpowaniu”, która
jest dostêpna na Platformie e-Zamówienia pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/
(wiêcej w Rozdziale XIII SWZ)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach,
ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, tel. (41) 275-41-41
􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Us³ug Spo³ecznych w Starachowicach jest Pani Dominika Kordaszewska; email:
iod@cus.starachowice.eu
􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ¦wiadczenie us³ug psychologa
􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
􀀀 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 10 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, (je¿eli czas trwania umowy przekracza 10 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy);
􀀀 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
􀀀 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których
mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
• Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16
rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
• W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.1.11.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I pn „¦wiadczenie us³ug mobilnego psychologa” polegaj±cej na wspomaganiu zdrowia psychicznego i funkcjonowania spo³ecznego. Zakres us³ugi obejmuje:
1 ¶wiadczenie us³ugi w miejscu zamieszkania uczestników projektu, którzy ukoñczyli 60 rok ¿ycia, osób i rodzin znajduj±cych siê w sytuacji kryzysowej lub wymagaj±cej wsparcia, osób doros³ych posiadaj±cych orzeczenie o niepe³nosprawno¶ci oraz opiekunów faktycznych;
2 planowana ilo¶æ us³ug w okresie ich ¶wiadczenia wynosi 600 godzin, tj. ¶rednio 40 godzin miesiêcznie;
3 czas trwania jednej godziny us³ugi wynosi 60 minut bez wliczenia czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu;
4 szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85300000-2 - Us³ugi pracy spo³ecznej i podobnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie/zaanga¿owanie do realizacji zamówienia w ramach ¶wiadczenia us³ug psychologicznych osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz.U.2024.44 z dnia 2024.01.12)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II pn „¦wiadczenie us³ugi psychologa w mieszkaniach treningowych” dla osób przebywaj±cych w mieszkaniach treningowych, polegaj±cej na wspomaganiu zdrowia psychicznego i funkcjonowania spo³ecznego, a tak¿e wspieraniu aktywno¶ci osób, które do¶wiadczaj± wielu trudno¶ci w codziennym ¿yciu. Zakres us³ugi obejmuje:
1. ¶wiadczenie us³ugi w piêciu mieszkaniach treningowych usytuowanych w dwóch lokalizacjach na terenie Miasta Starachowice;
2. jest skierowana do osób i rodzin znajduj±cych siê w sytuacji kryzysowej lub wymagaj±cej wsparcia, rodzin dotkniêtych wykluczeniem z dostêpu do mieszkañ,;
3. planowana ilo¶æ us³ug w okresie ich ¶wiadczenia wynosi 420 godzin, tj. ¶rednio 28 godzin miesiêcznie;
4. czas trwania jednej godziny us³ugi wynosi 60 minut bez wliczenia czasu dojazdu do uczestnika projektu;
5. szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85300000-2 - Us³ugi pracy spo³ecznej i podobnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie/zaanga¿owanie do realizacji zamówienia w ramach ¶wiadczenia us³ug psychologicznych osoby niepe³nosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych (Dz.U.2024.44 z dnia 2024.01.12)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj
Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotów zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
na czê¶æ I – II zamówienia
- co najmniej jedn± osob±, która bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia i która bêdzie posiadaæ ³±cznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – e) tj.;
a) posiada wykszta³cenie:
• studia pierwszego stopnia na kierunku psychologia i studia drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz uzyska³a tytu³ zawodowy magistra
albo
• jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz uzyska³a tytu³ zawodowy magistra
lub
• posiada dyplom wydany w pañstwie innym ni¿ pañstwo cz³onkowskie Unii Europejskiej, uznany za równowa¿ny z dyplomem uzyskiwanym w Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzaj±cym tytu³ zawodowy psychologa,
lub
• posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa nabyte w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, uznane w Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) korzysta w pe³ni z praw publicznych oraz ma pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych;
c) nie by³a prawomocnie skazana na karê pozbawienia wolno¶ci za przestêpstwo umy¶lne ¶cigane z oskar¿enia publicznego;
d) posiada znajomo¶æ jêzyka polskiego w stopniu wystarczaj±cym do wykonywania zawodu psychologa
e) posiada minimum 2–letnie do¶wiadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego.

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niæ ³±cznie.
Uwaga!
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie jednej osoby, któr± Wykonawca bêdzie dysponowa³ w celu realizacji zamówienia w przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporz±dzonego wg za³±cznika – Wykaz osób.
Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu niezbêdnym do wykonania przedmiotów zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:
na czê¶æ I – II zamówienia
• co najmniej jedn± osob±, która bêdzie wykonywaæ przedmiot zamówienia i która bêdzie posiadaæ ³±cznie wszystkie kwalifikacje wymienione w podpunktach a) – e) tj.;
a) posiada wykszta³cenie:
studia pierwszego stopnia na kierunku psychologia i studia drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz uzyska³a tytu³ zawodowy magistra
albo
jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz uzyska³a tytu³ zawodowy magistra
lub
posiada dyplom wydany w pañstwie innym ni¿ pañstwo cz³onkowskie Unii Europejskiej, uznany za równowa¿ny z dyplomem uzyskiwanym w Rzeczypospolitej Polskiej, potwierdzaj±cym tytu³ zawodowy psychologa,
lub
posiada kwalifikacje do wykonywania zawodu psychologa nabyte w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, uznane w Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334);
b) korzysta w pe³ni z praw publicznych oraz ma pe³n± zdolno¶æ do czynno¶ci prawnych;
c) nie by³a prawomocnie skazana na karê pozbawienia wolno¶ci za przestêpstwo umy¶lne ¶cigane z oskar¿enia publicznego;
d) posiada znajomo¶æ jêzyka polskiego w stopniu wystarczaj±cym do wykonywania zawodu psychologa
e) posiada minimum 2–letnie do¶wiadczenie w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego indywidualnego lub grupowego.

W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek mog± spe³niæ ³±cznie.
Uwaga!
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie jednej osoby, któr± Wykonawca bêdzie dysponowa³ w celu realizacji zamówienia w przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nw podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów:
1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
Wymóg z³o¿enie ww. dokumentów stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci ww. dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów;
2. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp;
3. o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;

Oferta winna zawieraæ co najmniej:
1. wype³niony interaktywny „Formularz ofertowy”,
2. formularz „Dodatkowe kryteria”,
3. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2 i 3
4. wype³niony formularz o¶wiadczenia – za³±cznik nr 10
5. wype³nione formularze o¶wiadczeñ – za³±czniki nr 2a i 3a (je¶li dotyczy),
6. zobowi±zanie innego podmiotu (je¶li dotyczy)
7. uzasadnienie zastrze¿onych w ofercie informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy)
8. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia z art. 117 ust 4 (je¶li dotyczy).
9. pe³nomocnictwo – je¿eli zosta³o ustanowione, b±d¼ do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (je¶li dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wy¿ej.
Podstawy dotycz±ce wykluczenia wskazane w niniejszym SWZ ka¿dy z Wykonawców musi wskazaæ odrêbnie w sk³adanej ofercie (dotyczy o¶wiadczeñ i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.
Warunki udzia³u w postêpowaniu zosta³y opisane w czê¶ci SWZ odnosz±cej siê do wymaganych warunków udzia³u.
Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie maj± obowi±zek w „Formularzu ofertowym” dok³adnie wskazaæ dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.
Zasady sk³adania ofert wspólnych reguluj± zapisy rozdzia³u XVIII.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia jest do³±czony wzór umowy na czê¶ci I – II zamówienia stanowi±cy jej integraln± czê¶æ. Zawarte w nim zapisy dotycz±ce obowi±zków Wykonawcy okre¶laj± stawiane w postêpowaniu wymogi Zamawiaj±cego, nawet je¶li nie s± w tej specyfikacji wzmiankowane.
2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku zmiany prawa lub wyst±pienia innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które uniemo¿liwia³yby wykonanie umowy zgodnie z jej tre¶ci± i celem, a w szczególno¶ci:
a. gdy zajdzie konieczno¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy, o którym mowa w rozdziale IX, nie d³u¿ej jednak ni¿ o kolejne 3 miesi±ce,
b. dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia, których ³±czna warto¶æ jest ni¿sza ni¿ 10% warto¶ci pierwotnej umowy,
c. je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy, w tym w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci ceny, spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy,
d. wyst±pienie klêsk ¿ywio³owych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.