Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń na studiach dziennych dla studentów kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń na studiach dziennych dla studentów kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a27d18-8eea-4fc7-8fdd-53de089c45ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.52 Przeprowadzenie szkoleń na studiach dziennych dla studentów kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza .
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt nr FERS.01.05-IP.08-0277/23 „Wykwalifikowane kadry dla gospodarki”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.42.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie kursu ,,Odzyskiwanie Danych i Metody Laboratoryjne”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie kursu ,,Analiza śledcza, odzyskiwanie danych oraz inżynieria wsteczna smartfonów na potrzeby postępowań dowodowych”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie kursu ,,Certified Ethical Hacker CEHv.13 AI”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie kursu ,,Analiza Śledcza i Powłamaniowa Ataków Ransomware”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przeprowadzenie kursu ,,Praktyczna Obsługa Incydentów Cyberbezpieczeństwa – Gra Sztabowa”
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2028-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera prowadzącego kurs/szkolenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowejOpis spełnienia warunku:
I. Wykonawca musi dysponować osobami (wykaz - załącznik nr 13), Wykonawca musi dysponować osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę minimum jednym trenerem/wykładowcą/szkoleniowcem posiadającym łącznie:
1. Wykształcenie – dotyczy wszystkich części
Część I - wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: informatyka, telein-formatyka, elektronika, automatyka, elektrotechnika, mechatronika
Część II - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: informatyka, teleinformatyka, elektronika, automatyka, cyberbezpieczeństwo
Część III - wykształcenie wyższe, techniczne, preferowane kierunki: informatyka, telein-formatyka, elektronika, automatyka, cyberbezpieczeństwo, systemy informacyjne
Część IV – wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: informatyka, cyberbez-pieczeństwo, teleinformatyka, elektronika, bezpieczeństwo informacji
Część V - wykształcenie wyższe techniczne lub społeczne, preferowane kierunki: in-formatyka, cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo narodowe, zarządzanie kryzysowe, teleinformatyka, bezpieczeństwo informacji
2. Doświadczenie zawodowe obejmujące pracę na uczelni wyższej jako wykładowca przez okres minimum 5 lat, przy czym za zaliczony rok uznaje się przeprowadzenie min. 16 godzin w roku akademickim – dotyczy wszystkich części
Część I - w dziedzinach związanych z informatyką, elektroniką, bezpieczeństwem systemów informacyjnych lub cyfrową analizą danych
Część II - w obszarze informatyki, cyberbezpieczeństwa, inżynierii oprogramowania lub pokrewnym
Część III - w zakresie bezpieczeństwa systemów komputerowych, sieci komputerowych lub testowania zabezpieczeń
Część IV – w dziedzinach związanych z informatyką śledczą, bezpieczeństwem systemów in-formatycznych lub analizą malware
Część V - w dziedzinach związanych z bezpieczeństwem systemów IT, zarządzaniem incy-dentami lub cyberbezpieczeństwem
3. Doświadczenie zawodowe w obszarze, z którego przeprowadzane będzie szkolenie (obej-mujące 5 lat i nabyte po 01.01.2018r.) – dotyczy wszystkich części
Część I - w pracy z odzyskiwaniem danych na poziomie laboratoryjnym, w tym:
• analiza i naprawa fizycznie uszkodzonych nośników (HDD, SSD, flash),
• odzyskiwanie danych po usunięciu, sformatowaniu, zaszyfrowaniu lub uszkodzeniu logicz-nym/elektrycznym,
• praca w firmach data recovery, laboratoriach informatyki śledczej, służbach lub fir-mach zajmujących się analizą nośników danych,
Część II - w pracy z odzyskiwaniem danych oraz analizą urządzeń mobilnych na poziomie laboratoryjnym, np. w:
• laboratoriach informatyki śledczej,
• firmach zajmujących się data recovery,
• jednostkach zajmujących się analizą urządzeń mobilnych w celach dowodowych (np. służ-by, kancelarie biegłych, instytucje publiczne)
Część III - w prowadzeniu testów penetracyjnych, audytów bezpieczeństwa lub analiz podat-ności w sektorze prywatnym, publicznym lub instytucjach bezpieczeństwa (np. CERT, SOC, CISO teams) oraz szkoleń z zakresu testów penetracyjnych, etycznego hackingu i cyberbezpie-czeństwa, zgodnie ze standardami organizacji EC-Council
Część IV - z zakresu prowadzeniu rzeczywistych analiz powłamaniowych lub działań z zakresu informatyki śledczej w incydentach ransomware – np.:
• w zespołach CERT/SOC/CIRT,
• w firmach zajmujących się IR (incident response),
• w instytucjach publicznych lub służbach zajmujących się przestępczością komputerową
Część V - w praktycznym zarządzaniu incydentami bezpieczeństwa – np. w zespołach CERT, CSIRT, SOC lub w strukturach zarządzania kryzysowego z elementem cyber (np. administra-cja, sektor finansowy, infrastruktura krytyczna)
4. Przeprowadzenie co najmniej 5 szkoleń z zakresu tematycznego zgodnie z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3-ch lat – dotyczy wszystkich części
Część I- szkolenia z zakresu odzyskiwania danych, informatyki śledczej lub analizy nośników danych
Część II - szkolenia z zakresu mobile forensics, analizy powłamaniowej, odzyskiwania danych z urządzeń mobilnych lub inżynierii wstecznej aplikacji mobilnych
Część III - realizacja pełnych edycji szkoleń przygotowujących do egzaminu Certified Ethi-cal Hacker CEHv.13 AI, zakończonych egzaminem certyfikującym
Część IV - szkolenia z zakresu analizy incydentów ransomware, informatyki śledczej,reverse engineeringu złośliwego oprogramowania, reagowania na cyberataki
Część V - szkolenia z zakresu obsługi incydentów cyberbezpieczeństwa, reagowania na incy-denty lub zarządzania kryzysowego z komponentem IT/cyber
5. Posiadanie :
1) Część I – posiadanie minimum 2 certyfikatów z pośród niżej wymienionych:
• CFCE
• GCFE
• EnCE (EnCase Certified Examiner),
• CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator),
• ACE
• Cellebrite (w zakresie pracy z fizycznymi nośnikami).
2) Część II - posiadanie minimum 2 certyfikatów z pośród niżej wymienionych:
• Cellebrite
• Magnet AXIOM (MCFE),
• XRY/XAMN (MSAB),
• CHFI, EnCE, ACE, X-Ways,
• GIAC GREM / GCFA, GCFE.
3) Część III - posiadanie Certified Ethical Hacker CEHv.13 AI
4) Część IV - posiadanie minimum 2 certyfikatów z pośród niżej wymienionych:
• CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator),
• GCFA (GIAC Certified Forensic Analyst),
• GCFE (GIAC Certified Forensic Examiner),
• GREM (GIAC Reverse Engineering Malware),
• CEH, OSCP, X-Ways, Magnet AXIOM, EnCE
• CFCE
5) Część V- posiadanie minimum 2 certyfikatów z pośród niżej wymienionych:
• CHFI (Computer Hacking Forensic Investigator),
• GCFA (GIAC Certified Forensic Analyst),
• GCFE (GIAC Certified Forensic Examiner),
• GREM (GIAC Reverse Engineering Malware),
• CEH, OSCP, X-Ways, Magnet AXIOM, EnCE
• CFCE
Spełnienie warunków do każdej z części proszę wykazać wypełniając dedykowany załącznik:
Część I - (załącznik nr 14)
Część II - (załącznik nr 15)
Część III - (załącznik nr 16)
Część IV - (załącznik nr 17)
Część V- (Załącznik nr 18)
II. Wykonawca musi zapewnić zgodnie z zapisami SWZ załączniki nr 2 OPZ odpowiedni sprzęt
i narzędzia do przeprowadzenia szkoleń, tj.:
Część I - Konieczność zapewnienia odpowiedniego sprzętu laboratoryjnego i narzędzi do odzyskiwania danych, w tym:
• Stanowiska laboratoryjne do przeprowadzania ćwiczeń z zakresu odzyskiwania danych – tj. komputer dla każdego uczestnika szkolenia z zainstalowanym specjalistycznym oprogramo-waniem z obszaru odzysku danych. (Załącznik nr 19)
Część II - Konieczność zapewnienia odpowiedniego sprzętu laboratoryjnego i narzędzi do analizy smartfonów, odzyskiwania danych oraz inżynierii wstecznej, w tym:
• stanowiska laboratoryjne do przeprowadzania ćwiczeń z zakresu odzyskiwania danych – tj. komputer dla każdego uczestnika szkolenia z zainstalowanym specjalistycznym oprogramo-waniem z obszaru odzysku danych.
• smartfony z systemami Android i iOS – sprawne i uszkodzone, z możliwością fizycznej i lo-gicznej ekstrakcji – co najmniej jeden komplet dla każdego uczestnika,
• sprzęt laboratoryjny: mikroskopy, narzędzia antystatyczne, stacje lutownicze, clean box – min. 6 sztuk
• nośniki testowe (np. zablokowane lub uszkodzone urządzenia, karty pamięci, pendrive’y, ko-pie zapasowe aplikacji) oraz materiały ćwiczeniowe – po jednym zestawie na uczestnika. (Załącznik nr 20)
Część III - Konieczność zapewnienia odpowiedniego zaplecza technicznego i egzaminacyjnego, w tym:
• Dostęp dla każdego uczestnika do oficjalnych materiałów szkoleniowych EC-Council (iLabs + eBook) – z pełnym programem szkolenia CEH,
• Dostęp do środowiska wirtualnego/laboratoryjnego (CEH iLabs) – na cały okres trwania szko-lenia oraz przygotowania do egzaminu,
• Oficjalny voucher egzaminacyjny CEH dla każdego uczestnika, z możliwością zdawania online lub w autoryzowanym centrum egzaminacyjnym (Załącznik nr 21)
Część IV – Konieczność zapewnienia odpowiedniego sprzętu i środowiska szkoleniowego, w tym:
• Stanowiska komputerowe z dostępem do środowiska testowego i narzędzi do analizy ran-somware (np. Volatility, FTK, X-Ways, Autopsy, Magnet AXIOM, Wireshark, PEStudio, Cuckoo Sandbox, IDA Free, Ghidra, YARA, Velociraptor) – dla każdego uczestnika szkole-nia
• Symulacje ataków ransomware w bezpiecznym, odizolowanym środowisku (np. sandbox, maszyny wirtualne) - dla każdego uczestnika szkolenia
• Analizowane próbki ransomware, logi systemowe, obrazy dysków – po jednym zestawie dla każdego uczestnika,
• Materiały ćwiczeniowe i instruktażowe – po jednej paczce dla każdego uczestnika, (Załącz-nik nr 22)
Część V - Konieczność zapewnienia odpowiedniego środowiska i materiałów do przeprowadzenia gry sztabowej, w tym:
• Autorski lub licencjonowany scenariusz gry sztabowej z zakresu obsługi incydentu cyberbez-pieczeństwa (np. ransomware, wyciek danych, atak DDoS, infekcja łańcucha dostaw),
• Przygotowanie kompletnego środowiska symulacyjnego – role uczestników, zadania, prze-bieg czasowy, warunki eskalacji i komunikacji,
• Moderacja i prowadzenie gry przez zespół ekspertów, z uwzględnieniem warunków decyzyj-nych, analizy ryzyka, komunikacji kryzysowej oraz wymagań prawnych i proceduralnych,
• Stanowiska pracy z dostępem do komputerów i materiałów szkoleniowych – po jednym ze-stawie dla każdego uczestnika,
• Zapewnienie materiałów analitycznych, raportów incydentowych, danych wejściowych i wyjściowych (np. komunikaty prasowe, artefakty techniczne, logi), (Załącznik nr 23)
Na potwierdzenie warunku Wykonawca przedstawi:
Wypełnione oświadczenie dedykowane do każdej części postępowania załącznik:
Część I - (załącznik nr 19)
Część II - (załącznik nr 20)
Część III - (załącznik nr 21)
Część IV - (załącznik nr 22)
Część V- (Załącznik nr 23)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy § 7:1. „(…) 3. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie na warunkach określonych w art. 455 PZP w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej Umowy, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy – spowodowanej wystąpieniem niżej wymienionych okoliczności:
a) zmiany wysokości stawek podatkowych (...)
b) zmiany, w trakcie trwania Umowy, kosztów związanych z realizacją zamówienia o 10% w stosunku do kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
3) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wydarzenie zewnętrzne, (...)uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodujące zmianę zakresu usługi,
4) inne zmiany:
a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy,
b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
c) zmiany terminu wykonania Umowy w razie przedłużającej się procedury przetargowej na wyłonienie kolejnego wykonawcy niewynikającej z winy Zamawiającego,
d) inne przypadki wskazane w art. 455 PZP.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany Umowy z przyczyn, o których mowa w ust. 3 , Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
5. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmian Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w Umowie.
6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a Strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności wprowadzą do Umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto Umowy, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana będzie obowiązywać od chwili podpisania aneksu do Umowy.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 lit. b niniejszego paragrafu, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy ustala się z użyciem odesłania do wskaźnika cen producentów (...)
8. Każda zmiana Umowy wymaga zgody drugiej Strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych Umową.
9. Do każdego wniosku o zmianę wysokości wynagrodzenia Strona dołącza wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy, co nie uchybia innym postanowieniom Umowy, w szczególności odnoszącym się do zasad realizacji robót dodatkowych lub zamiennych.
10. Zamawiającemu przysługuje w terminie 30 dni od daty otrzymania wniosku Wykonawcy, żądanie udostępnienia do wglądu lub przedłożenia odpisów księgowych dokumentów źródłowych lub innego rodzaju dokumentów i dowodów, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności wprowadzenia zmiany, pod rygorem odmowy wprowadzenia zmiany.
11. Wszelkie zmiany zapisów Umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie wymagają zachowania formy pisemnej (...)
12. Wykonawca ma prawo żądać zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany :
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia (...)
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, (...)
e) jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-23
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wymiana części i wału korbowego silnika pomocniczego na statku Dar Młodzieży Szczegółowy opis znajduje się w załączniku 5
- Przeprowadzenie szkoleń na studiach dziennych dla studentów kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej dla 80 osób na zabezpieczenie konferencji "Letnia Szkoła Cyberbezpieczeństwa" realizowanej w dn. 02 - 05 września 2025 r. w miejscowościach Jurata lub Hel
- Remont pomieszczeń na poz. 400 w budynku B ETAP I
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O. W LOKALIZACJI SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- Wymiana istniejących witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Wadowice Górne"
- Przeprowadzenie szkoleń na studiach dziennych dla studentów kierunku SIB spec. Analiza danych i informatyka śledcza
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu "Zdrowie pracowników szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Samorząd Województwa Pomorskiego"
- organizacja szkoleń i wykonanie ekspertyz dotyczących priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym.
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.