eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWymiana istniej±cych witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60



Og³oszenie z dnia 2025-07-10

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana istniej±cych witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 48

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192926300

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jowisza 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-601

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp48.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp48gdy.webd.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana istniej±cych witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szko³y Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-be094be2-860e-4c2f-90a7-d737cd7da5de

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00318449

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be094be2-860e-4c2f-90a7-d737cd7da5de

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be094be2-860e-4c2f-90a7-d737cd7da5de

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wymianê stolarki okiennej wraz z wymian± parapetów wewnêtrznych i zewnêtrznych, w tym ( zgodnie z do³±czon± Specyfikacja techniczn±, projektem robót budowlanych i przedmiarem) :
1.wymiana stolarki okiennej drewnianej na witryny aluminiowe montowane w systemie fasadowym
2.demonta¿ dotychczasowych okien oraz parapetów zewnêtrznych, a tak¿e ich wywóz i utylizacja,
3.dostawê i monta¿ screenów na okna ³±cznie z rozbudow± instalacji elektrycznej (zgodnie z za³±czonym projektem,specyfikacj± techniczn± i przedmiarem )
4.wykonanie bezspoinowego systemu ociepleniowego (BSO) z wypraw± elewacyjn± z tynków mineralnych
5.wykonanie prac murarsko-tynkarskich po demonta¿u istniej±cych okien i parapetów (zgodnie z za³±czonym projektem, specyfikacj± techniczn± i przedmiarem )
6.pomalowanie ¶ciany z witrynami wewn±trz i na zewn±trz budynku
7.oraz wszelkie inne prace zawarte w dokumentacji projektowej i opisie przedmiotu zamówienia jak równie¿ roboty towarzysz±ce niezbêdne do wykonania zakresu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
1.do¶wiadczenia Wykonawcy: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ jedno zamówienie polegaj±ce na wymianie stolarki okienne na witrynach aluminiowych w systemie fasadowym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³. brutto .
2. osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia:
2.1.osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeñ
2.2. jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych posiadaj±cych uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i energetycznych
2.3.jedn± osobê, która posiada certyfikaty lub inne dokumenty równowa¿ne potwierdzaj±ce autoryzacjê producentów urz±dzeñ i systemów montowanych w zamówieniu
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³, dla jednej i wszystkich szkód oraz zakresem obejmuj±cym przedmiot dzia³alno¶ci Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posiadania przez ca³y okres obowi±zywania umowy op³aconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem umowy z sum± gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej powinno obejmowaæ odpowiedzialno¶æ cywiln± deliktow± i kontraktow± za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich nastêpstwa. Przed zawarciem umowy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy wymaga od wybranego Wykonawcy zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 9 do SWZ, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
2. Projektowane postanowienia umowy przed zawarciem umowy zostan± uzupe³nione o niezbêdne informacje dotycz±ce w szczególno¶ci: dane Wykonawcy, wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, wysoko¶æ i formê zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy oraz inne niezbêdne do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonywania zmian umowy w okoliczno¶ciach przewidzianych ustaw± Pzp a tak¿e zmian przewidzianych w projekcie umowy - stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-25 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be094be2-860e-4c2f-90a7-d737cd7da5de

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.