eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-26

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 301999 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 706 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów i krwi, strzykawek różnego rodzaju, przedłużaczy do płynów, kraników 3 -drożnych, aplikatorów do pobierania leków, cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, systemu do pomiaru diurezy, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych i ustno - gardłowych, zestawów medycznych jednokrotnego użytku ( do biopsji watroby, drenażu pęcherza moczowego, punkcji opłucnej , szynowania moczowodów, pomiaru OCŻ), pojemników na odpady medyczne oraz do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, szpatułek, nebulizatorów, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, elektrod do EKG oraz żeli do USG oraz zestawów dwubutlowych do drenaży jamy opłucnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 5 % wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów i krwi, strzykawek różnego rodzaju, przedłużaczy do płynów, kraników 3 -drożnych, aplikatorów do pobierania leków, cewników, drenów i kateterów różnego rodzaju, zgłębników i sond żołądkowych, worków do zbiórki moczu, systemu do pomiaru diurezy, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych i ustno - gardłowych, zestawów medycznych jednokrotnego użytku ( do biopsji watroby, drenażu pęcherza moczowego, punkcji opłucnej , szynowania moczowodów, pomiaru OCŻ), pojemników na odpady medyczne oraz do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpeli, czepków, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, szpatułek, nebulizatorów, opasek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, kaczek, basenów, misek nerkowatych, wzierników ginekologicznych, myjek dla chorych, elektrod do EKG oraz żeli do USG oraz zestawów dwubutlowych do drenaży jamy opłucnej.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6, 33.72.23.00-0, 33.14.14.11-4, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5, 33.14.16.20-2, 33.14.16.42-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają - o ile odrębne przepisy prawa stanowią takie wymagania - uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego dokumentu - oświadczenie wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej wraz ze stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których podmiot udostępniający wskazany zasób rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru - w przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra,budynek administracyjny -pok. 019 - cena 14,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2010 godzina 10:30, miejsce: Szpital Wojewódzki SPZOZ w Zielonej Górze, ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra,budynek administracyjny - pok. 201, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów i krwi, strzykawki różnego rodzaju, przedłużacze do płynów, kraniki 3 -drożnych, aplikatory do pobierania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 257 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy przyrządów do przetaczania płynów i krwi, strzykawek różnego rodzaju, przedłużaczy do płynów, kraników 3-drożnych, aplikatorów do pobierania leków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.10-6, 33.19.41.20-3, 33.19.42.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cewniki i drenów różnego rodzaju, worków do moczu, zatyczki do cewnika, zgłębniki żołądkowe, butelki do odsysania, woreczki do moczu, wieszaki do worków do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 120 750,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników Thiemana, Nelatona, Pezzera, do odsysania górnych dróg oddechowych, do kontrolowanego odsysania, do karmienia, zgłębników żołądkowych, zatyczek do cewnika, worków do moczu, woreczków do moczu dla dzieci, wieszaków do worków do moczu, butelek do odsysania, drenów Redona, T-khera , Thorax oraz do odsysania pola operacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.14.16.15-4, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: czepki, maski, przescieradła z włókniny, szpatułki, pojemniki na zużyte igły i do transportu wycinków histopatologicznych, ostrza do skalpeli, nebulizatory, myjki do mycia chorych, zaciskacze do pępowiny, opaski identyfikacyjne, kaczki, baseny i słoje plastikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 96 200,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czepków, masek, prześcieradeł z włókniny, szpatułek,pojemników na zużyte igły, pojemniki do transportu wycinków histopatologicznych, ostrzy do skalpela, nebulizatorów, myjek dla chorych, kieliszków, tasiemek identyfikacyjnych, zaciskaczy do pępowiny, basenów, kaczek, słoi do moczu, wzierników ginekologicznych i szczoteczek cytologicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.00-6, 33.72.73.00-0, 33.14.14.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rurki intubacyjne, tracheostomijne oraz ustno-gardłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 37 800,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek intubacyjnych z mankietem zbrojonych i bez mankietu, rurek intubacyjnych z mankietem i bez mankietu, rurek tracheostomijnych oraz rurek ustno - gardłowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Elektrody EKG dla dorosłych, dzieci ido badań Holterowskich, żel do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 21 210,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy elektrod EKG dla dorosłych, dzieci oraz do badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Katetery do drenażu klatki piersiowej z trokarem, do embolektomii, do odsysania pola operacyjnego, zestawy do szynowania wewnętrznego moczowodów oraz dreny brzuszne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 80 850,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy kateterów d0 drenażu klatki piersiowej z trokarem, do embolektomii, do odsysania pola opercyjnego, zestawów do szynowania wewnętrznego moczowodów oraz drenów brzusznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do godzinowej zbiórki moczu oraz sondy Sengstakena.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 22 050,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do godzinowej zbiórki moczu oraz sond Sengstakena.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.15-4, 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do drenażu jamy opłucnej, biopsji wątroby, nadłonowego drenażu pęcherza moczowego oraz pomiaru OCŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łacznej wartości szacunkowej 27 195,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do drenażu jamy opłucnej, biopsji watroby, nadłonowego drenażu pęcherza moczowego oraz pomiaru OCŻ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestawy dwubutlowe do drenażu jamy opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szcunkowej 42 945,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów dwubutlowych plastikowych do drenażu jamy opłucnej oraz butli plastikowych do zestawów dwubutlowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.16.00-6, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.