eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okregowego Inspektoratu Pracy w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-31

Łódź: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okregowego Inspektoratu Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 299426 - 2009; data zamieszczenia: 31.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi , al. Kościuszki 123, 90-441 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6362313, 6351229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okregowego Inspektoratu Pracy w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamównienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi polegajacym na: 1. zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 2 linii analogowych i 16 linii cyfrowych ISDN 2. Świadczeniu usług telefonicznych w zakresie połaczeń wychodzących : lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (miedzymiastowych) i do sieci komórkowych oraz do innych sieci publicznych takich jak: połączenia z biurami numerów, linie informacyjne, itp. oraz na świadczeniu usług faksowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 Pzp i rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku, Nr 87, poz. 605)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania Wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę. 1. Krajowy rejestr sądowy firmy lub inne odpowiednie dokumenty (koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym). Podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 PZP - załącznik nr 2 do siwz. 3. Wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okregowy Inspektorat Pracy w Łodzi, 90-441, Łódź, al.Kościuszki 123 pok.103 A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okregowy Inspektorat Pracy w Łodzi, Łódź, al. Kościuszki 123 pok.103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.