Ogłoszenie z dnia 2025-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396940/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
- 2025/BZP 00410197/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00457518/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
- 2025/BZP 00482983/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT – Wyposażenie pracowni informatyczno– elektronicznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f13d79b4-4a74-495e-b4cb-b8e5876a66271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT – Wyposażenie pracowni informatyczno– elektronicznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f13d79b4-4a74-495e-b4cb-b8e5876a6627
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080159/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu IT
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie" nr FEMP.05.03-IP.01-1391/24 realizowanego przez Powiat Wielicki w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytetu 5. Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie 05.032.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCKZIU.261.16.NKZ.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiotem zamowienia jest: Dostawa sprzętu IT – Wyposażenie pracowni informatyczno– elektronicznej.
1. Stoły umożliwiające montaż i demontaż układów i urządzeń elektronicznych – 6 szt.
2. Zestaw monitoringu (rejestrator + kamery) – 6 kompletów
3. Zestawy alarmowe - 6 kompletów
4. Bezprzewodowe systemy alarmowe – 6 kompoletów
5. Miernik sygnału telewizji – 3 komplaty
6. zestaw aparatury kontrolno – pomiarowej: oscyloskop + generator sygnału – 6 kompletów
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik graficzny.
3.4 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w wykonywaniu zamówienia.
3.5 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.6 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy załącznik B
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art.255 pkt 3 Zamawiający Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka unieważnia postępowanie pn.: „Dostawa sprzętu IT – Wyposażenie pracowni informatyczno– elektronicznej.” ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253633,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363414,67 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Dostawa zestawów komputerowych, laptopów, monitorów interaktywnych, urządzeń drukujących i kopiujących oraz urządzeń i sprzętu teleinformatycznego dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu.
- Zakup i dostawa 110 sztuk plecaków ewakuacyjnych dla Urzędu Miasta Tarnowa.
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Miejskiego w Tychach - Filii nr 1 - w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 (...)
- Bezpieczny samorząd w Gminie Lipka w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"- dostawa sprzętu
- Dostawa czytników kodów kreskowych do pracy z EZD RP
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





