eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego".



Ogłoszenie z dnia 2025-11-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET ŁÓDZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 68

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-136

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uni.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a0990e-0d48-490a-8c22-7b5a601b67b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00527255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1149025

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1213514

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji dla Wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje oraz Regulaminie platformazakupowa.pl).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady(UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz.U.UE L119 z 4.05.2016r.,str.1;zwanym dalej „RODO”)informujemy,że:
2.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Łódzki ul. Narutowicza 68,90-136Łódź;
2.1.2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych: iod@uni.lodz.pl;
2.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji pod nazwą Usługa szkolenia dla kadry prowadzącej dydaktykę na
Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu „Potęga dydaktyki – program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu
Łódzkiego”- nr75/ZP/2025 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych zwanej dalej ustawą PZP).
2.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74ustawyPZP;
2.1.5. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw. z art. 140
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów
finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
2.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
2.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art. 22 RODO.
2.1.8. Posiada Pani/Pan:
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00371442/01 z dnia 2025-08-12
2025-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w
oparciu o art. 75ustawyPZP, przy czym zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych
informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo to może zostać ograniczone w oparciu
o art. 19 ust. 2 oraz art. 76 ustawy PZP, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c) na podstawie art. 18 ust.1 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 19ust. 3 oraz art.
74ust.3ustawyPZP, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO
2.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2.2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 13 lub art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i
które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 75/ZP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji warsztatu praktycznego pt. „Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w dydaktyce, w tym tworzenie krótkich form audio-video” dla kadry prowadzącej dydaktykę i doktorantów UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu wykorzystania narzędzi cyfrowych w dydaktyce, w tym tworzenie krótkich form audio-video, przeprowadzonych stacjonarnie w formie warsztatowej w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia pt. „Wykorzystanie narzędzi IT w dydaktyce” dla kadry prowadzącej dydaktykę i doktorantów UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu wykorzystania narzędzi IT w dydaktyce, przeprowadzonych stacjonarnie w formie warsztatowej w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia pt. „Narzędzia do wizualizacji i prezentacji w dydaktyce” dla kadry prowadzącej dydaktykę i doktorantów UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu wykorzystania narzędzi do wizualizacji i prezentacji w dydaktyce przeprowadzonych stacjonarnie w formie warsztatowej w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia pt. „Teams i Moodle - zaawansowane funkcjonalności” dla kadry prowadzącej dydaktykę i doktorantów UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu rozwijania umiejętności zarządzania zespołami, tworzenia treści i optymalizacji kursów online w MS Teams i Moodle, przeprowadzonych on line w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia pt. „Trudne sytuacje w relacjach ze studentami” dla kadry prowadzącej dydaktykę i doktorantów UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu nabycia umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi z udziałem studentów, przeprowadzonych stacjonarnie w formie warsztatowej w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji kursu języka angielskiego w zakresie specjalistycznego języka dotyczącego gospodarki przestrzennej dla kadry prowadzącej dydaktykę z Instytutu Gospodarki Przestrzennej UŁ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena oferty brutto(C) – waga kryterium 60 %;
2) Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60 %
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z „Ceny całkowitej oferty brutto”, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w następujący sposób:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
C i - Cena badanej oferty (Formularza ofertowego)
Oferta Wykonawcy w kryterium „Cena oferty brutto” może otrzymać maksymalnie 60 pkt (100 pkt x waga kryterium 60%)
Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (D) – waga kryterium 40 % (Oceniane będzie doświadczenie liczone jako suma godzin szkoleniowych (1 godzina = minimum 45 minut) wyliczona na podstawie wykazanych przez Wykonawcę szkoleń/warsztatów/kursów w tabeli dotyczącej danej części w punkcie 5 Formularza ofertowego w następujący sposób:
D = Dn x 40%
gdzie Dn – liczba godzin szkoleniowych wskazanych w ofercie n
Doświadczenie zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, świadczących usługę („doświadczenie zawodowe trenera”) w prowadzeniu szkoleń/warsztatów z zakresu nauczania branżowego specjalistycznego języka angielskiego w dziedzinie nauk społecznych (nowe ustalenia z jednostką zamawiającą), przeprowadzonych stacjonarnie w formie warsztatowej w okresie ostatnich 3 lat przez wskazanego w ofercie trenera wraz z podaniem nazwy szkolenia/warsztatu, liczby przepracowanych godzin szkoleniowych, terminu szkoleń/warsztatów oraz podmiotów na rzecz których szkolenia/warsztaty były organizowane (zgodnie z informacją zawartą w Formularzu oferty).
Punktacja w kryterium „Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń” będzie wynikała z informacji zapisanych w pkt. 5 Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ/umowy). Punktacja za doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń (Dn) ustalona jest w następujący sposób:
Liczba godzin szkoleniowych Liczba punktów (Dn)
Do 20 godzin szkoleniowych 0
21- 36 godzin szkoleniowych 20
37- 53 godzin szkoleniowych 40
54- 70 godzin szkoleniowych 60
71- 87 godzin szkoleniowych 80
Powyżej 88 godzin szkoleniowych 100

W kryterium („doświadczenie zawodowe trenera”), oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę więcej niż 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia, Zamawiający dokona oceny oferty biorąc pod uwagę do przyznania punktów trenera o najniższym doświadczeniu zawodowym.
Za najkorzystniejszą w każdej części zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów obliczonych w następujący sposób:
Liczba punktów ogółem (zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku) = C + D
Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę która otrzyma najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze czyli w kryterium ceny, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę, przy czym nowa cena nie może być wyższa od pierwotnej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe trenera w prowadzeniu szkoleń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
8.1.1. nie podlegają wykluczeniu.
8.1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
8.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
8.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
8.2.4.1. dotyczy Części nr 1
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu wykorzystania narzędzi cyfrowych w dydaktyce, w tym tworzenie krótkich form audio-video, przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 6 godzin każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.1. do SWZ.
8.2.4.2. dotyczy Części nr 2
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu wykorzystania narzędzi IT w dydaktyce, przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 6 godzin każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.2. do SWZ.
8.2.4.3. dotyczy Części nr 3
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu wykorzystania narzędzi do wizualizacji i prezentacji w dydaktyce przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej, przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 6 godzin każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.3. do SWZ.

8.2.4.4. dotyczy Części nr 4
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu rozwijania umiejętności zarządzania zespołami, tworzenia treści i optymalizacji kursów online w MS Teams i Moodle, przeprowadzonych on line w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 4 godziny każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.4. do SWZ.
8.2.4.5. dotyczy Części nr 5
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu nabycia umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi z udziałem studentów przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej, przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 6 godzin każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.5. do SWZ.
8.2.4.6. dotyczy Części nr 6
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w wykazie usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (okres liczony w latach liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał należycie minimum trzy (3) usługi szkoleniowe z zakresu nauczania branżowego specjalistycznego języka angielskiego w dziedzinie nauk społecznych (nowe ustalenia z jednostką zamawiającą) przeprowadzone stacjonarnie w formie warsztatowej dla co najmniej 3 osób, trwające minimum 10 godzin każda (1 godzina = minimum 45 minut) - wraz z podaniem jej przedmiotu, terminu wykonania usługi, liczby godzin szkolenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów/wykazów stanowiących Załącznik nr 7.6. do SWZ. Pozostałe zapisy dotyczące warunków udziału w postępowaniu znajdują się w pkt 8 - Warunki udziału w postępowaniu SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia Wykonawcy Zamawiający żąda dostarczenia z ofertą:
10.1.1.oświadczenia,o którym mowa w art125 ust.1ustawyPZP, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania ofert, brak
podstaw wykluczenia–Zał nr3.1.-3.2.doSWZ
10.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców,oświadczenie,o którym mowa w pkt10.1.1.SWZskłada
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
10.1.3. Wykonawca,w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia,wraz z
oświadczeniem,o którym mowa w pkt.10.1.1.SWZtakże oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby–Zał 3.1i3.3doSWZ.
10.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie krótszym
niż5dni od dnia wezwania,podmiotowych środków dowodowych,aktualnych na dzień ich złożenia.
10.2.1. Oświadczenia wykonawcy,w zakresie art.108ust.1pkt5ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,w
rozumieniu ustawy z 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów,z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,ofertę
częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty,oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej –Zał nr4doSWZ;
10.2.2. Odpis lub informację z KRS lub z CEIDG,w zakresie art.109ust.1 pkt4ustawyPZP,sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
10.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP,zamiast dokumentu,o których mowa w
pkt.10.2.2.SWZ,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania,potwierdzające,że nie otwarto jego likwidacji,nie ogłoszono upadłości,jego aktywami nie zarządza likwidator lub
sąd,nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
10.3.2. Dokument, o którym mowa w pkt.10.3.1.SWZ,powinien być wystawiony nie wcześniej niż3miesiące przed jej złożeniem.
10.3.3. Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów,o których mowa w
pkt.10.3.1.SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji,złożone pod przysięgą,lub,jeżeli w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą,złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym,notariuszem,organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy.
10.4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych,które zamawiający posiada,jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
10.5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych,jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych,rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.02.2005r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne,o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu,o którym mowa w pkt. 10.1.1.SWZ,dane umożliwiające
dostęp do tych środków.W przypadku Wykonawców figurujących w KRS lub CEIDG,podanie przez Wykonawcę w oświadczeniu,o
którym mowa w art.125ust1ustawyPZPjego nrNIP będzie wystarczające do uzyskania dostępu do odpisu lub informacji z KRS lub
CEIDG na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia określonej w art.109 ust.1pkt4ustawyPZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. W
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących
dokumentów:
10.1.1. oświadczenia,o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, stanowiące dowód potwierdzający na dzień składania
ofert,spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe – zgodnie z Załącznikiem nr 3.2. do SWZ
10.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1. SWZ składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
10.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 10.1.1. SWZ także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z
Załącznikiem 3.3 do SWZ.
10.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
10.2.3. dotyczy Części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 - Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, lat (okres liczony w latach liczy się
wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich przedmiotu, liczby osób, dla której była realizowana usługa, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wskazane w
wykazie usługi winny spełniać warunki opisane w pkt. 8.2.4.1. - 8.2.4.6. w zależności od Części, na którą Wykonawca składa ofertę –
Załącznik 7.1.-7.6. do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

15.3.1. Wypełniony Formularz Ofertowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ/umowy.
15.3.2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SWZ.
15.3.3. Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 3.1 i 3.3 do SWZ.
15.3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 6 do SWZ.
15.3.5. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, chyba że Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertę podpisuje inna osoba niż umocowana do reprezentowania Wykonawcy,
b) ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego;
c) ofertę składa osoba działająca w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie
określonej w pkt 13 SWZ. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsza zobowiązani są
przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia.
11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt
10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie
warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku.
11.4. Zamawiający, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku określonego w pkt. 8.2.4.1.-8.2.4.6. SWZ uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców
spełnia warunek samodzielnie.
11.5. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności są wymagane.
11.6. W przypadku, o którym mowa w pkt 11.5. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie to
zawarte jest w Formularzu oferty w pkt. 9.13).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do okoliczności, które nie stanowią istotnej zmiany umowy i mogą być wprowadzone po poinformowaniu Wykonawcy
umowy należą:
1.1. zmiana osób upoważnionych do nadzorowania realizacji umowy i podpisania protokołu odbioru ze strony
Zamawiającego;
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy:
2.1. nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie
ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu
ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy
2.2. nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu.
2.3. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w
prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,
dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów Ustawy Pzp.
2.4. Jeżeli konieczność zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości cen, spowodowana jest okolicznościami,
których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego
charakteru umowy, a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50 % wartości pierwotnej umowy.
2.5. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te
nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Wszelkie zmiany umowy, pod rygorem nieważności, wymagają takie samej formy w jakiej została zawarta umowa.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób prowadzących szkolenia wymienionych w §1 ust. 6 pod warunkiem, że
osoby zastępujące będą posiadały co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe jak osoby zastępowane.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1149025 na stronie dotyczącej niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

9.3. Ponadto Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514) zwanej dalej „Ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:
9.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
9.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj. Dz. U. z 2025 r. poz. 644 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
9.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.