Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Lubliniec: Wykonanie kolejnego etapu ewidecji dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu lublinieckiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do posiadanego systemu ewidencji
Numer ogłoszenia: 29677 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kolejnego etapu ewidecji dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu lublinieckiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do posiadanego systemu ewidencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kolejnego etapu ewidencji dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu lublinieckiego wraz z opracowaniem danych i wprowadzeniem ich do posiadanego komputerowego systemu ewidencji. Zamawiający posiada program SIBView 5 z mapą wektorową z systemem referencyjnym w skali 1:50.000 - oraz program do ewidencji dróg EWIDENCJA 2005 wszystkie przygotowane przez Wykonawcę dane muszą w pełni współgrać z posiadanym systemem i zostać do niego zaimpletowane oraz przekazane w wersji papierowej. Wszystkie wprowadzone dane do programu muszą być w oparciu o dokonany bezpośredni pomiar w terenie. Zamawiający nie dopuszcza innej metody. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem. Podstawy prawne: 1.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005r. Nr 67 poz. 582) 2.Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie trybu sporządzenia informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. z 2005r. Nr 67 poz. 583). 3.Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późniejszymi zmianami). 4.Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późniejszymi zmianami). 5.Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami) 6.Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999r. Nr 43, poz. 430 ) Stabilizacja i udokumentowanie punktu węzłowego a)W ramach stabilizacji węzła sieciowego należy: -zlokalizować i wyznaczyć w terenie węzeł sieciowy -zastabilizować węzeł trzpieniem stalowym i oznaczyć farbą (tylko na drogach należących do Zamawiającego, na pozostałych węzeł oznaczyć farbą lub wykorzystać istniejącą stabilizację) b)Po wykonaniu stabilizacji węzła sieciowego należy: -wykonać domiary do obiektów stałych -określić współrzędne punktu referencyjnego w układzie współrzędnych , -wykonać zdjęcia cyfrowe dla każdego wlotu na skrzyżowanie; zdjęcia muszą być dostarczone zamawiającemu w formie elektronicznej -wykonać szkic sytuacyjny z uwidocznieniem: usytuowania węzła sieciowego przecinających się w tym punkcie dróg wykonanych domiarów do stałych obiektów topograficznych określonych współrzędnych węzła sieciowego c)dostarczyć szkice w wersji elektronicznej, w dwóch formatach: -w formacie DWG (AutoCad) -w formacie PCX d)opracowaną dokumentację skrzyżowań (szkice + zdjęcie) dołączyć do bazy danych posiadanych przez Zamawiającego oprogramowania. W przypadku, gdy węzeł sieciowy zlokalizowano na skrzyżowaniu będącym w administracji Zamawiającego należy dodatkowo wyznaczyć i uwidocznić na szkicu: -strefę skrzyżowania (nie dotyczy skrzyżowań z drogami gminnymi) -ponumerowane elementy powierzchniowe -odległość od wyznaczonej strefy skrzyżowania do punktu referencyjnego Niezbędne jest wykonanie bezpośrednich pomiarów w terenie strefy skrzyżowania w celu uzyskania informacji o powierzchni poszczególnych jego elementów. Wyniki pomiarów (powierzchnie, rodzaj nawierzchni i długości elementów) należy przekazać w formie bazy danych obsługiwanej przez posiadane przez Zamawiającego oprogramowanie i zapisać jako dane spełniające wymagania tabeli 11 książki drogi. Szkic strefy skrzyżowania należy wykonać w oparciu o współrzędne lokalne bezpośredniego pomiaru terenowego. Wykaz współrzędnych należy dostarczyć w formacie arkusza kalkulacyjnego. Inwentaryzacja drogi dla wyznaczonych ciągów drogowych - dotyczy dróg z podaną orientacyjną długością ciągu a)inwentaryzacja w korytarzu drogi w zakresie: kolumny z zakresu 2-4, 6-30, 32-34 , 36 i 38-40 tabeli 8 książki drogi kolumny z zakresu 2-4 , 8-13 tabeli 9 książki drogi kolumny z zakresu 2-4, 5-17 tabeli 10 książki drogi wyniki pomiarów i obliczeń należy przekazać w formie bazy danych współpracującej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, umożliwiając również ich edycję zarówno w formie książki drogi jak i planu liniowego b)inwentaryzacji podlega zebranie następujących informacji inwentaryzacja parametrów technicznych drogi: -parametry elementów korytarza drogi (lokalizacja, szerokość, długość, powierzchnia i rodzaj nawierzchni) -informacje o skrzyżowaniach (lokalizacja, rodzaj, długość, zabezpieczenie/droga) -informacje o obiektach mostowych (lokalizacja, rodzaj obiektu) -informacje o skrajniach (lokalizacja, rodzaj obiektu, szerokość, wysokość) inwentaryzacja zagospodarowania dróg -nformacje o zjazdach (lokalizacja, rodzaj, nawierzchnia, szerokość) -informacje o obiektach przydrożnych (lokalizacja, rodzaj obiektu) inwentaryzacja wyposażenia dróg -informacje o oznakowaniu poziomym -informacje o oznakowaniu pionowym -informacje o barierach i ekranach -informacje o oświetleniu -informacje o sygnalizacji Pomiar długości i geometrii osi drogi 1. Współrzędne należy wyznaczać w punktach na osi drogi. Oś drogi wyznaczać będzie linia pomiaru, która przebiegać ma: na drogach jednojezdniowych, po środku jezdni, pomiędzy jej krawędziami; w przypadku istnienia namalowanej środkowej linii dzielącej, linia ta jest uznawana za linię pomiarową, na drogach dwujezdniowych na lewej krawędzi skrajnego lewego pasa ruchu prawej jezdni, zgodnie z kierunkiem drogi, na łącznicach tak jak na drogach jednojezdniowych, na skrzyżowaniach w formie ronda - w osi jezdni głównej. 2.Punkty na osi drogi mierzone ze średnią częstotliwością nie mniejszą niż jeden punkt, co 8 metrów. 3.Współrzędne należy ustalić w państwowym układzie współrzędnych 1992 z dokładnością pomiaru poniżej 1 m. 4.Na podstawie danych geometrycznych osi drogi uzyskanych w wyniku pomiaru należy określić następujące parametry geometryczne trasy drogi: 5. łuki poziome: promień łuku z dokładnością do 10 m, charakterystyka łuku (skręcający w prawo / w lewo), długość łuku z dokładnością: -do 10m dla promienia 100 < R 300 -do 20m dla promienia 300 < R 1000 -do 50m dla promienia 1000 < R 2000 -do 100m dla promienia R > 2000 w obrębie danego odcinka referencyjnego, całkowita długość łuku z dokładnością do 10 m w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego, usytuowanie łuku poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego, usytuowanie łuku w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku łuku i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca łuku w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls odcinki proste: długość odcinka prostego w obrębie danego odcinka międzywęzłowego, całkowita długość odcinka prostego pomiędzy dwoma łukami poziomymi w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego, usytuowanie odcinka prostego poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego, usytuowanie odcinka prostego w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku prostej i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca prostej w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls Dane o łukach poziomych i odcinkach prostych muszą być zamieszczone w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu. Orientacyjne obmiary dróg do ewidencji: -długość dróg w terenie zurbanizowanym - 80 km -długość dróg poza terenem zurbanizowanym - 193 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.10 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.21.00 - Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 2% tj. 4 880,- zł (słownie: cztery tysiące osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 3.Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługą podobną do przedmiotu zamówienia. 4.W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w punkcie VI niniejszej SIWZ. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Aktualny /zawierający dane od ostatniej zmiany/ odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. f)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych. g)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, h)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. i)Wykaz wykonanego w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 zamówienia o wartości co najmniej 200 000 zł, podobnego do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. j)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt-cie 2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) wraz z dowodem opłacenia składek. 3.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom, z podaniem ich nazwy i wartości części zamówienia. 4.Wszystkie dołączone dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 6.Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum), zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punkcie V.1 od a do f a pozostałe łącznie. 7.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informację stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: A - w pkt VI.1a, VI. 1c, VI. 1e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. B - w pkt VI. 1d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień Publicznych. C - Dokumenty, o których mowa w pkt, A lit. a i b oraz pkt B, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt A lit. c, powinien być wystawiony, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI. 1a, VI. 1 c, VI. 1 d, VI. 1 e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt C stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7, 42 - 700 Lubliniec pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok.
- Dostawa agregatów prądotwórczych dla potrzeb Gminy Lubliniec
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz".
- Automatyczne dowiązanie, połączenie punktów o określonej wysokości z innymi obiektami sieci uzbrojenia oraz harmonizacja danych w bazie danych GESUT prowadzonej dla miasta Suwałki
- Opracowanie modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych na terenie miasta Rybnika
więcej: Usługi pomiaru ilości w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.