Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-505b0a45-b420-4d97-8b2f-be530359929c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Dostosowanie powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 1 Fundusze europejskie dla badań i rozwoju oraz przedsiębiorczości, Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, Typ projektu A. Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (...)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11828193.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania komunikacji elektronicznej.
a) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
b) Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
c) Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest wyłącznie strona internetowa prowadzonego postępowania znajdująca się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
• Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
• Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U z 2020 r. poz. 2452/ w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji /tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1233/, wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Dodatkowo zamawiający zaleca, aby objęte tajemnicą przedsiębiorstwa fragmenty dokumentów zamieszczonych w takim pliku zostały odpowiednio przez wykonawcę oznaczone.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona.
• Dokumenty, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje składane/przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
Za datę złożenia/przekazania dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do systemu za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” potwierdzonego komunikatem, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
d) Dostęp do postępowania jest możliwy przy użyciu linku do postępowania dostępnego na stronie internetowej zamawiającego www.bip.nowosadecki.pl lub bezpośrednio poprzez dedykowany profil Powiatu Nowosądeckiego: https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Ciąg dalszy informacji znajduje się w sekcji IX ogłoszenia o zamówieniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem danych osobowych jest Starosta Nowosądecki, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, telefon (+48) 18 41 41 600, faks (+48) 18 41 41 700, e-mail: powiat@nowosadecki.pl;
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Tomasz Czerniec, Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Partyzantów 15, 33-340 Stary Sącz, telefon (+48) 18 41 41 720, faks (+48) 18 41 41 700, e-mail: tczerniec@nowosadecki.pl*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nr ZP.272.31.2025 Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo żądania usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.31.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 1 Fundusze europejskie dla badań i rozwoju oraz przedsiębiorczości, Działanie 1.7 Cyfrowe rozwiązania dla geodezji, Typ projektu A. Cyfryzacja powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie utworzenia zgodnych z obowiązującym modelem pojęciowym zbiorów danych przestrzennych w bazie EGiB. Zadanie obejmujące dostosowanie powiatowej bazy danych EGiB obejmie obszar całego zasobu EGiB zarządzanego przez Zamawiającego, to jest obszar powiatu nowosądeckiego i miasta Nowy Sącz (obszar opracowania). Obszar opracowania liczy ponad 1600 km2, składa się z 20 jednostek ewidencyjnych Powiatu Nowosądeckiego liczących 198 obrębów i 1 jednostki ewidencyjnej Miasta Nowy Sącz liczącej 123 obręby. Na obszarze opracowania zamieszkuje około 300 000 mieszkańców. W BDPZGiK zarejestrowano ponad 121 000 podmiotów ewidencyjnych z czego około 2500 stanowią instytucje; około 314 000 działek ewidencyjnych, ponad 100 000 budynków ewidencyjnych, ponad 20 000 lokali oraz około 176 000 numerów Ksiąg Wieczystych. Na obszarach, gdzie w ramach projektu planowana jest Aktualizacja bazy danych EGiB obowiązuje ewidencyjna mapa analogowa. Niezależnie analogowa mapa ewidencyjna obowiązuje na obszarze jednostki ewidencyjnej Muszyna – wieś, gdzie prace Aktualizacji bazy danych EGiB są planowane do wykonania ze środków własnych Zamawiającego, poza projektem. Na obszarach, gdzie obowiązuje analogowa mapa ewidencyjna nie prowadzi się cyfrowej mapy ewidencyjnej. Dla pozostałych obszarów obowiązuje cyfrowa mapa ewidencyjna. Informacja na temat postaci obowiązującej mapy ewidencyjnej na poszczególnych obrębach została zawarta w Załączniku nr 1 do WT w polu „Obow. mapa EGiB”.
Na wykonaną usługę zwaną również opracowaniem Wykonawca zobowiązuje się udzielić minimum dwuletniej gwarancji. Uwaga okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ.
Realizacja zamówienia przebiegać będzie w dwóch etapach:
Etap I w terminie do 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, obejmujący:
a) Dostosowanie bazy danych EGiB na podstawie bazy danych EKW.
b) Dostosowanie lokali ewidencyjnych.
c) Dostosowanie atrybutu „dataDokumentu” dokumentów.
d) Dostosowanie atrybutu „grupaRejestrowa” jednostek rejestrowych.
e) Dostosowanie atrybutu „UdzialWNieruchomWspolnej” jednostek rejestrowych.
f) Walidacja plików GML oraz poprawa pozostałych błędów.
Etap II w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, obejmujący:
a) Dostosowanie klas bonitacyjnych i użytków gruntowych.
b) Dostosowanie budynków ewidencyjnych i elementów budynkowych.
c) Dostosowanie punktów granicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ nazwanym Warunki Techniczne /WT/ - Opis przedmiotu zamówienia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania zamówienia wynosi do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą z podziałem na II etapy:
• Etap I w terminie do 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy,
• Etap II w terminie do 180 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
72317000-0 - Usługi przechowywania danych
72318000-7 - Usługi przesyłu danych
72319000-4 - Usługi dostarczania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena ofertowa brutto (Kc) 60%
2) Doświadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zamówienia (Kd) 30%
3) Okres udzielonej gwarancji (Kg) 10%
Sposób oceny ofert:
Łączna suma punktów uzyskana przez badaną ofertę (Po) zostanie obliczona na podstawie wzoru:
Po = PKc + PKd + PKg
gdzie:
Po - całkowita suma punktów uzyskana przez badaną ofertę,
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena ofertowa brutto”,
PKd - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Doświadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zamówienia”,
PKg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji”
1) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena ofertowa brutto” (PKc) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKc = Cn/Cb x 60
gdzie:
PKc - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Cena ofertowa brutto”,
Cn - cena ofertowa brutto najtańszej oferty (spośród wszystkich ofert nieodrzuconych),
Cb - cena ofertowa brutto oferty badanej.
2) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Doświadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zamówienia” (PKd) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKd = Db/Dm x 30
gdzie:
PKd - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Doświadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zamówienia”,
Db - liczba działek ewidencyjnych w zrealizowanej/-nych usłudze/-ach dostosowania bazy danych
EGiB do obowiązującego pojęciowego modelu danych kierowanej/-nych przez
wyznaczonego do kierowania pracami podczas realizacji przedmiotowego zamówienia geodetę, wskazanego do wykonania zamówienia w badanej ofercie,
Dm = 150 000 limit liczby działek ewidencyjnych ustalony z góry przez zamawiającego (...)
3) Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (PKg) zostanie obliczona wg następującej formuły:
PKg = Gb/Gm x 10
gdzie:
PKg - liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium „Okres udzielonej gwarancji”,
Gb - okres udzielonej gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
Gm = 6 lat limit okresu udzielonej gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego (...) Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w pkt XIII ppkt 4 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika prac, wskazanego do wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:
1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę lub kilka usług dostosowania bazy danych EGiB do obowiązującego pojęciowego modelu danych, gdzie baza/bazy danych obejmowała/obejmowały łącznie nie mniej niż 70 000 działek ewidencyjnych.
2) Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne geodezyjne uprawnienia zawodowe z zakresu określonego w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1151, ze zmianami/, która kierowała wykonaniem usługi dostosowania bazy danych EGiB do obowiązującego pojęciowego modelu danych. Osobę ta będzie kierować pracami podczas realizacji zamówienia.
A. W odniesieniu do warunku wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
B. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
Zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
Wykonawca składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie należy sporządzić, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Uwaga: Forma elektroniczna jest opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oświadczenie to należy przekazać zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z tym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Podmiot udostępniający zasoby składa oświadczenie zgodnie ze wzorem formularza stanowiącym załącznik nr 3a do SWZ (...) Pozostałe
informacje w tym zakresie znajdują się w pkt VI ppkt 3 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zatem Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami (...) Pozostałe informacje w tym zakresie znajdują się w pkt VI ppkt 3 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Składając ofertę wykonawca:a) składa wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
b) składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3 do SWZ, sporządzone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
c) jeżeli wykonawca polega na zdolności lub sytuacji pomiotów udostępniających zasoby składa:
• oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 3a do SWZ sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
• zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, sporządzone, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ,
d) w przypadku polegania (w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej na zasobach jednego lub kilku z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie winno być sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony w pkt VII ppkt 1 SWZ
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, jeśli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów (patrz pkt IX ppkt 8 SWZ), sporządzone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w sposób określony
w pkt VII ppkt 1 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 7) lit. b) i c) oraz ppkt 8) SWZ. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 98/.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu:
a) należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
PKO Bank Polski S.A. Oddział Nowy Sącz 13 1020 2892 0000 5202 0935 1893 z zaznaczeniem, że dotyczy: ZP.272.31.2025 Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: „Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz”. Za datę i godzinę wniesienia wadium uznaje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego;
b) zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swój rachunek bankowy.
5) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej w pkt VIII ppkt 3) lit. b) – d) SWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, wystawionego na Powiat Nowosądecki w postaci elektronicznej, opatrzony przez wystawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
6) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, także w pkt VIII ppkt 8) lit. c) SWZ.
7) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą;
b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8) Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt VIII ppkt 8) SWZ, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
9) Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium (...).
Pozostałe informacje w tym zakresie zostały zawarte w pkt VII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z tych wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w pkt VI ppkt 1 SWZ. W odniesieniu do warunku wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja ta została zawarta w § 12 projektu umowy (załącznik nr 2 do SWZ Projekt umowy):"1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie wystąpienia:
a) siły wyższej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałej na skutek działania siły wyższej,
b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji),
c) przyczyn niezależnych od którejkolwiek ze stron, które w szczególności dotyczyć będą uwarunkowań formalno-prawnych.
d) sytuacji, gdy konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia z powodów niezawinionych przez Wykonawcę, np. oczekiwania na wydanie niezbędnych uzgodnień, postanowień lub decyzji innych organów (urzędów miast, urzędów gmin, sądów powszechnych) w terminie dłuższym od ustawowego przewidzianego dla tego rodzaju czynności.
3. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania w/w okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia.
4. Wskazane w ust. 2 okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności, o których wyżej mowa, każda ze stron może wystąpić z wnioskiem zawierającym:
a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
b) uzasadnienie zmiany."
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania znajdującą się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy informacji w sprawie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zsekcji III 3.6.) ogłoszenia:
e) Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. /Dz. U. z 2020 r. poz. 2415, ze zmianami/ w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są przez wykonawcę jako załączniki za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania znajdującej się na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182819
f) Formaty przesyłanych danych muszą być zgodne z formatami zawartymi w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. /Dz. U. z 2024 r. poz. 773/ w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
g) Sposób złożenia oferty i dokumentów, zasady korzystania z portalu, wymagania techniczno – sprzętowe, a także organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji dla wykonawców” oraz w „Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o.” dostępnych pod adresem www.platformazakupowa.pl
h) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie /Dz. U. z 2020 r. poz. 2452/.
i) W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy www.platformazakupowa.pl, uczestnicy niniejszego postępowania mogą komunikować się za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku komunikowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej za datę złożenia dokumentu przyjmuje się datę wpływu na serwer zamawiającego lub wykonawcy.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, z zamawiającym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: powiat@nowosadecki.pl
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 514). Szczegółowe informacje
dotyczące podstaw wykluczenia zawarte są w pkt VI ppkt 1 SWZ.
Szczegółowe informacje dotyczące podstaw wykluczenia zawarte są w pkt VI ppkt 1 SWZ.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz".
- KARPACKA BIBLIOTEKA CYFROWA - etap I. Zadanie 1. Przeniesienie na postać cyfrową zasobów projektowych, 1.1 Przygotowanie i postprodukcja wytypowanych do projektu materiałów cyfrowych.
- BZP.271.96.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Gmina 10szt.
- Dostawa środków ochrony strażaka
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Budżet Obywatelski 2025 - Wspólnie zmieniamy Nowy Sącz - cz. XIII Budowa chodnika przy ul. Barskiej (od granicy miasta w kierunku centrum miasta)
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na usługę dostosowania powiatowej bazy danych EGiB w ramach realizacji projektu pn.: "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Nowosądeckiego i Miasta Nowy Sącz".
- Weryfikacja i dostos. wybranych obiektów bazy EGiB do zgodności z pojęciowymi modelami danych zgodnych z obow. przepisami, prowadzonych w systemie teleinf. EWID2007 dla obszaru pow.chełmskiego
- Przebudowa drogi gminnej nr 150758C, ul. Kwiatowej w miejscowości Kołuda Wielka
- Automatyczne dowiązanie, połączenie punktów o określonej wysokości z innymi obiektami sieci uzbrojenia oraz harmonizacja danych w bazie danych GESUT prowadzonej dla miasta Suwałki
- Zakup usługi chmurowej dla Gminy Śliwice w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Codzienne udostępnianie za pośrednictwem dedykowanej platformy materiałów z monitorowanych mediów cyfrowych, powiadamianie w formie alertów o nowych wzmiankach dotyczących resortu.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.