eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiREMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTR

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Piotrków Trybunalski: REMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 295008 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204916 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, na które składają się następujące elementy: - remont elewacji budynku wraz z kolorystyką, - remont nawierzchni w rejonie budynku, - wymiana stolarki okiennej - remont części pokrycia budynku, związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont konserwatorsko- budowlany budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Jerozolimskiej 29 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego w następującym zakresie: I. Branża ogólnobudowlana 1. Remont elewacji budynku wraz kolorystyką 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu; 1.2. Roboty ziemne; 1.2.1. Roboty hydroizolacyjne ścian budynku ( w tym metodą iniekcji niskociśnieniowej); 1.3. Roboty tynkarskie- remontowe ( w tym tynki renowacyjne i cienkowarstwowe); 1.4. Czyszczenie chemiczne lub parowe murów z wystrojami architektonicznymi; 1.5. Wykonanie profili ciągnionych; 1.6. Roboty malarskie- elewacje budynku ( farby silikonowe) oraz tynki wewnętrzne ( farby emulsyjne); 1.7. Roboty zbrojarskie i betonowe; 1.8. Roboty murarskie i posadzkarskie; 1.9. Roboty blacharskie- obróbki z blachy cynkowo- tytanowej i ocynkowanej; 1.10. Roboty kowalsko- ślusarskie, renowacja krat stalowych; 1.11. Wymiana drzwi stalowych zewnętrznych; 1.12. Renowacja stolarki drzwiowej; 1.13. Renowacja lamp oświetleniowych; 1.14. Roboty kamieniarskie- demontaż i montaż nakryw, blend, nastopnic ( m. in z granitu); 1.15. Montaż rusztowań rurowych o wysokości do 20 m z osłonami z siatek oraz daszkami ochronnymi nad przejściami dla pieszych oraz instalacja odgromową na rusztowaniach zewnętrznych przyściennych. 1.16. Roboty wykończeniowe w zakresie elewacji obiektów budowlanych; 1.17. Renowacja lamp oświetleniowych. 2. Remont nawierzchni w rejonie budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu; 2.2. Roboty pomiarowe; 2.3. Roboty ziemne; 2.4. Wykonanie nawierzchni z brukowca; 2.5. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej; 2.6. Montaż krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem ławy betonowej z oporem; 2.7. Montaż krawężników kamiennych na podsypce piaskowej; 2.8. Montaż obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej; 2.9. Roboty kamieniarskie- obłożenie murka kostka kamienną; 2.10. Dowóz ziemi urodzajnej, zasiew traw i nawozów, pielęgnacja zasiewów. 3. Wymiana stolarki okiennej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 3.1. Roboty demontażowe istniejących okien drewnianych; 3.2. Montaż projektowanej stolarki okiennej - okna drewniane nietypowe, jednoramowe z szybą niskoemisyjną ( ramiaki okien wraz z nawiewnikami); 3.3. Uzupełnienie ubytków ościeży okien tynkiem cementowo- wapiennym kat. III 3.4. Wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo- tytanowej grubości 0,7 mm; 3.5. Wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych drewnianych wraz z wykończeniem. 4. Remont części pokrycia dachu budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 4.1. wymiana luźnych, zniszczonych i uzupełnienie brakujących tynków, oczyszczenie i szpachlowanie rys ogniomurów, kominów budynków wraz z renowacją czap kominowych; 4.2. renowacja gzymsu pod okapem dachu; 4.3. wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej, ocynkowanej na jednolite pokrycie połaci dachowych, wszystkich budynków objętych opracowaniem blachą cynkowo-tytanową, gr. 0,7mm, płaską, gołowalcowaną, łączoną szarami na podwójny rąbek stojący o wysokości 23mm, poziome łączenia blach na rąbek leżący; 4.4. wymiana obróbek blacharskich, gzymsów, attyk na wszystkich dachach budynków objętych opracowaniem oraz zewnętrznych parapetów okiennych, na elementy z bl. cynkowo-tytanowej gr.0,7mm, uszczelnione na styku muru masą silikonową ; 4.5. wymiana rynien na nowe z blachy cynkowo-tytanowej O 180 mm; 4.6. montaż nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej O 150 mm; 4.7. zainstalowanie wywiewów kanałowych z blachy cynkowo-tytanowej o istniejących przekrojach, z wyprowadzeniem ponad połać dachową, w ilościach jak na budynkach, wentylacja stropodachów poprzez otwory w połaci o kształcie istniejącym, trójkątnym, ornamentalnym, wyprofilowane w połaci blachy miedzianej z uwzględnieniem wyprowadzenia kominków wentylacyjnych w ilości 1 kominek/40÷60m2 pow. dachu; 4.8. montaż blachy na wyłazach dachowych; Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część umowy. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji zapewni stały pobyt na terenie budowy kierownika budowy lub kierownika robót. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 5 lat gwarancji na wykonanie robót. W przypadku stwierdzenia braku danych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykonawca powinien zgłosić się do zamawiającego o wyjaśnienie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie do inwentaryzacji fotograficznej stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach, a związane z prowadzonymi robotami. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa przedstawi kosztorys ofertowy będący załącznikiem do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków: 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt 1, 4, 5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 811000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nr IPI/54/2007 - Trakt Wielu kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RO.SA.-BUD PPH-U Roman Jan Saczywko, ul. Ptasia 14, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 811000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 811000.00 oferta z najwyższą ceną: 1339000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.