eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiREMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-24

Piotrków Trybunalski: REMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 204916 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KONSERWATORSKO - BUDOWLANY BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ PRZY ULICY JEROZOLIMSKIEJ 29 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, na które składają się następujące elementy: -remont elewacji budynku wraz z kolorystyką, -remont nawierzchni w rejonie budynku, -wymiana stolarki okiennej -remont części pokrycia budynku, związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Remont konserwatorsko- budowlany budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Jerozolimskiej 29 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego w następującym zakresie: I. Branża ogólnobudowlana 1. Remont elewacji budynku wraz kolorystyką 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu; 1.2. Roboty ziemne; 1.2.1. Roboty hydroizolacyjne ścian budynku ( w tym metodą iniekcji niskociśnieniowej); 1.3. Roboty tynkarskie- remontowe ( w tym tynki renowacyjne i cienkowarstwowe); 1.4. Czyszczenie chemiczne lub parowe murów z wystrojami architektonicznymi; 1.5. Wykonanie profili ciągnionych; 1.6. Roboty malarskie- elewacje budynku ( farby silikonowe) oraz tynki wewnętrzne ( farby emulsyjne); 1.7. Roboty zbrojarskie i betonowe; 1.8. Roboty murarskie i posadzkarskie; 1.9. Roboty blacharskie- obróbki z blachy cynkowo- tytanowej i ocynkowanej; 1.10. Roboty kowalsko- ślusarskie, renowacja krat stalowych; 1.11. Wymiana drzwi stalowych zewnętrznych; 1.12. Renowacja stolarki drzwiowej; 1.13. Renowacja lamp oświetleniowych; 1.14. Roboty kamieniarskie- demontaż i montaż nakryw, blend, nastopnic ( m. in z granitu); 1.15. Montaż rusztowań rurowych o wysokości do 20 m z osłonami z siatek oraz daszkami ochronnymi nad przejściami dla pieszych oraz instalacja odgromową na rusztowaniach zewnętrznych przyściennych. 1.16. Roboty wykończeniowe w zakresie elewacji obiektów budowlanych; 1.17. Renowacja lamp oświetleniowych. 2. Remont nawierzchni w rejonie budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 2.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe wraz z wywiezieniem gruzu; 2.2. Roboty pomiarowe; 2.3. Roboty ziemne; 2.4. Wykonanie nawierzchni z brukowca; 2.5. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo- piaskowej; 2.6. Montaż krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem ławy betonowej z oporem; 2.7. Montaż krawężników kamiennych na podsypce piaskowej; 2.8. Montaż obrzeży betonowych na podsypce cementowo- piaskowej; 2.9. Roboty kamieniarskie- obłożenie murka kostka kamienną; 2.10. Dowóz ziemi urodzajnej, zasiew traw i nawozów, pielęgnacja zasiewów. 3. Wymiana stolarki okiennej w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 3.1. Roboty demontażowe istniejących okien drewnianych; 3.2. Montaż projektowanej stolarki okiennej - okna drewniane nietypowe, jednoramowe z szybą niskoemisyjną ( ramiaki okien wraz z nawiewnikami); 3.3. Uzupełnienie ubytków ościeży okien tynkiem cementowo- wapiennym kat. III 3.4. Wykonanie i montaż parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo- tytanowej grubości 0,7 mm; 3.5. Wykonanie i montaż parapetów wewnętrznych drewnianych wraz z wykończeniem. 4. Remont części pokrycia dachu budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej 4.1. wymiana luźnych, zniszczonych i uzupełnienie brakujących tynków, oczyszczenie i szpachlowanie rys ogniomurów, kominów budynków wraz z renowacją czap kominowych; 4.2. renowacja gzymsu pod okapem dachu; 4.3. wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej, ocynkowanej na jednolite pokrycie połaci dachowych, wszystkich budynków objętych opracowaniem blachą cynkowo-tytanową, gr. 0,7mm, płaską, gołowalcowaną, łączoną szarami na podwójny rąbek stojący o wysokości 23mm, poziome łączenia blach na rąbek leżący; 4.4. wymiana obróbek blacharskich, gzymsów, attyk na wszystkich dachach budynków objętych opracowaniem oraz zewnętrznych parapetów okiennych, na elementy z bl. cynkowo-tytanowej gr.0,7mm, uszczelnione na styku muru masą silikonową ; 4.5. wymiana rynien na nowe z blachy cynkowo-tytanowej O 180 mm; 4.6. montaż nowych rur spustowych z blachy cynkowo-tytanowej O 150 mm; 4.7. zainstalowanie wywiewów kanałowych z blachy cynkowo-tytanowej o istniejących przekrojach, z wyprowadzeniem ponad połać dachową, w ilościach jak na budynkach, wentylacja stropodachów poprzez otwory w połaci o kształcie istniejącym, trójkątnym, ornamentalnym, wyprofilowane w połaci blachy miedzianej z uwzględnieniem wyprowadzenia kominków wentylacyjnych w ilości 1 kominek/40÷60m2 pow. dachu; 4.8. montaż blachy na wyłazach dachowych; Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część umowy. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: * Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. * Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji zapewni stały pobyt na terenie budowy kierownika budowy lub kierownika robót. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 5 lat gwarancji na wykonanie robót. W przypadku stwierdzenia braku danych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykonawca powinien zgłosić się do zamawiającego o wyjaśnienie. Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany będzie do inwentaryzacji fotograficznej stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody powstałe w przyległych budynkach, a związane z prowadzonymi robotami. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa przedstawi kosztorys ofertowy będący załącznikiem do umowy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy na podstawie art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków: 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do ppkt 1, 4, 5 i 6 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 16.07.2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 40.000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: remont konserwatorsko - budowlany budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ulicy Jerozolimskiej 29 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych , e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze z niniejszym zamówieniem tj.: remont konserwatorsko-budowlany budynków zabytkowych lub usytuowanych w strefie konserwatorskiej o wartości zadania nie mniejszej niż 600 000 zł każda. b) wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: c) wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze z niniejszym zamówieniem tj.: remont konserwatorsko-budowlany budynków zabytkowych lub usytuowanych w strefie konserwatorskiej o wartości zadania nie mniejszej niż 600 000 zł każda. d)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień - wg załącznika nr 5 3) Niepodlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3; 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: -przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, -niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich, 2.w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich - wg załącznika nr 2, 5.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6.wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze z niniejszym zamówieniem tj.: remont konserwatorsko-budowlany budynków zabytkowych lub usytuowanych w strefie konserwatorskiej o wartości zadania nie mniejszej niż 600 000 zł każda oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - np. referencje Zamawiającego, dla których wykonano wykazane realizacje lub protokoły odbioru - wg załącznika nr 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, wg załącznika nr 5. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców 8.jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 9.jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w rozdziale X niniejszej SIWZ. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, 97-300 Piotrków Tryb., Pasaż Rudowskiego 10, pok. 317.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta, 97-300 Piotrków Tryb., Pasaż Rudowskiego 10, pok. 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.