eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-09

Gdańsk: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek
Numer ogłoszenia: 294436 - 2012; data zamieszczenia: 09.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów do procesów sterylizacji i dezynfekcji, rękawic, wyrobów z fizeliny, folii i papieru, oraz probówek w asortymencie i zgodnie w wymaganiami określonymi w Formularzu Cenowym będący załącznikiem do SIWZ, w ilości uzależnionej od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z terminem ważności nie krótszym niż 10 miesięcy dla Pakietów 1-9 oraz nie krótszym niż 6 miesięcy dla Pakietu 10. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do użytku w placówkach ochrony zdrowia.Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu gospodarczego (budynek nr 19) w siedzibie Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, określającymi każdorazowo asortyment oraz ilość, w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2, 33.14.12.20-8, 33.14.16.15-4, 33.15.70.00-5, 33.14.16.41-5, 33.14.13.10-6, 33.19.00.00-8, 33.15.70.00-5, 33.19.00.00-8, 33.15.71.10-9, 33.15.71.00-6, 33.15.74.00-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.10-5, 38.90.00.00-4, 38.41.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę na podstawie art. 44 ustawy Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Nawiązując do powyżej zakreślonego punktu, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy konkretnie przedłożyć zakresie Pakietu 1 pozycja 10-12 dokument w języku polskim przedstawiający badania kliniczne lub laboratoryjne potwierdzające, że poszczególne kaniule wykonane są z materiałów biokompatybilnych - zgodnie z § 5 ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817);

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4.3.1) przedkłada oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2) Ilości wskazane w Formularzu cenowym zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie w celu sporządzenia i skalkulowania oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartości umowy. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w Formularzu cenowym. Wartość zamówienia określona umową stanowi wartość orientacyjną, w związku z czym, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w okresie trwania umowy dostawy w przypadku niewykorzystania całości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Sekretariat Dyrektora Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 31 pozycji Formularza cenowego, m.in. aparaty do podawania płynów infuzyjnych, cewniki, igły jednorazowego użytku, kaniule z biomateriału, kaniule motylki, koreczki do kaniul, pojemniki do dobowej zbiórki moczu, rurki Meyo, sondy do aspiracji, strzykawki jednorazowego użytku, wzierniki ginekologiczne, zgłębniki żołądkowe, rurki intubacyjne, aplikatory do pobierania płynów z butelek, maski do tlenoterapii, maski krtaniowe, opaski uciskowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.00-7, 33.14.12.40-4, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.15.70.00-5, 33.14.16.41-5, 33.14.13.10-6, 33.19.00.00-8, 33.15.71.10-9, 33.15.71.00-6, 33.14.13.00-3, 33.14.12.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Materiały do kontroli procesów sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje formularza cenowego, m.in. testy biologiczne do kontroli procesów sterylizacji w autoklawie parowym, testy biologiczne do kontroli procesów sterylizacji suchym gorącym powietrzem, testy chemiczne - paski do kontroli procesów sterylizacji w autoklawie parowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Ciśnieniomierze, stetoskopy, termometry bezdotykowe, pulsoksymetry, kołnierze ortopedyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji Formularza cenowego - aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia tętniczego krwi, stetoskopy, termometry bezdotykowe, laryngoskopy, łyżki jednorazowe do laryngoskopu, przenośne pulsoksymetry napalcowe, kołnierze ortopedyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 38.42.31.00-7, 38.41.20.00-6, 33.10.00.00-1, 33.14.17.30-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Rękawice medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje Formularza cenowego - rękawice diagnostyczne nitrylowe niejałowe, rękawice jałowe, rękawice z folii..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Wanienki do dezynfekcji sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego - wanienki do dezynfekcji sprzętu medycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Fartuchy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego - fartuchy foliowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Materiały medyczne inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji Formularza cenowego - kieliszki do leków, jednorazowe pojemniki do zużytych igieł, pojemniki do moczu, pojemniki do kału, szpatułki lekarskie, baseny sanitarne, kaczki sanitarne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.16.24-0, 33.16.94.00-6, 33.14.16.15-4, 44.61.90.00-2, 19.52.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Wyroby medyczne z fizeliny i papieru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 pozycji Formularza cenowego - fartuchy chirurgiczne z fizeliny, maski chirurgiczne z fizeliny, prześcieradła z fizeliny, rękawy do sterylizacji, myjki jednorazowe z bibuły celulozowej, zestawy do zakładania szwów, ślinianki jednorazowe z bibuły celulozowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 33.19.80.00-4, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Worki foliowe na odpady medyczne i komunalne z folii LDPE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 pozycji formularza cenowego, m.in. worki czarne, czerwone, z atestem, folia do żywności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 44.17.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Sprzęt do pobierania krwi- system aspiracyjno - próżniowy pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 14 pozycji Formularza cenowego - m.in. probówko-strzykawki do biochemii, glukozy, hematologii, koagulologii, OB;pipety, igły motylkowe, systemowe, strzykawki do gazometrii z krwi tętniczej, adaptery na posiew.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 38.43.71.00-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.