Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa dwóch kompletów komór (chłodniczej nieskotemperaturowej i klimatycznej)AC/BZp/68A/U/2007 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: mgr inż. arch. Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwr.wroc.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska, mgr Barbara Krawczyk, Wyb. Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071)320 41 49, fax (071)320 21 43, e-mail: barbara.krawczyk@pwr.wroc.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dwóch kompletów komór (chłodniczej nieskotemperaturowej i klimatycznej)AC/BZp/68A/U/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Laboratorium A6 sala 105 przy ul. Norwida 1/3 we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie dwóch kompletów komór( chłodniczej niskotemperaturowej i klimatycznej)do prowadzenia badań naukowych zachowania materiałów oraz certyfikacji maszyn, urządzeń i podzespołów w zakresie temperatur: -80 ºC ÷ +70ºC (komora nr 1) oraz :-20ºC ÷ +50ºC w regulowanym przedziale wilgotności względnej : 20% ÷ 90% (+5ºC ÷ 45ºC komora nr 2) wraz z wyposażeniem i oprzyrządowaniem pomiarowym. Przedmiotem zamówienia jest także bezpłatne szkolenie dla 4 pracowników z zakresu obsługi dostarczonych komór. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga takich dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyzej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 84
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5000( pięc tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. prowadzą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do Krajowego Rejestru Sadowego lub ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, tj. wykażą się wykonaniem 2 dostaw odpowiadających swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości minimum 200 000 pln brutto każda wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w postępowaniu na podstawie dokumentów zawartych w Rozporządzeniu z dnia 19 maja 2006 , w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Aktualny odpis dokumentu rejestracji firmy, potwierdzający zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - odpis z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w pkt IV 4. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (zgodnie z zał. nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Polisa OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń (sporządzona w języku polskim lub angielskim)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.