Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Bytom: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 290958 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zbm.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca Wykonawcy świadczenie własnymi środkami i narzędziami usług niżej wymienionych, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania: a) czyszczenia przewodów kominowych wraz z wyniesieniem z budynku sadzy w workach foliowych w terminach i na zasadach określonych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 16 czerwca 2003r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. nr 92, poz. 460 z późn. zmianami), b) usługi wynikające z ustawy z dnia 07.07.1994 r. -prawo budowlane (Dz.U. nr 207 z 2003 r. poz. 2016) w zakresie corocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych, którego integralna część stanowi schemat inwentaryzacji przewodów kominowych i ich podłączeń, c) specjalistycznych usług opiniodawczych, d) informowania na bieżąco o konieczności usunięcia zauważonych przy czyszczeniu przewodów kominowych usterek lub zaniedbań grożących niebezpieczeństwem powstania pożaru lub zagrożeniem utraty zdrowia. Usługi określone w pkt. II.1 ppkt c i d dodatkowo wykonywane będą w lokalach stanowiących własność gminy. Usługi określone w pkt. II.1 ppkt c Wykonawca zrealizuje w ciągu 24 godzin od otrzymania zlecenia. Przed rozpoczęciem wykonywania usługi Wykonawca jest zobowiązany do skontaktowania się z Zamawiającym celem weryfikacji liczby budynków jak i zakresu usług będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian w zakresie liczby budynków na których ma być wykonana usługa, określonych w załączniku nr 1 do umowy (istotnych postanowień umownych). Przed przystąpieniem do realizacji usług wynikających z niniejszej umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu w zakresie wykonywania usług. Harmonogram musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. W sytuacjach szczególnych wynikających ze zdarzeń losowych mogących skutkować zagrożeniem zdrowia i życia, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonania usługi całodobowo, a Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań w ciągu 4 godzin od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie bądź pisemnie od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania usługi, zgodnie z umową oraz właściwymi przepisami. Przed zawarciem umowy Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych adresów z umowy. 2. Usługi wymienione w pkt. II.1 ppkt c i d ogłoszenia będą wykonywane w lokalach gminnych oraz budynkach zarządzanych i użytkowanych przez ZBM Sp. z o.o. 3. Adresy świadczenia ww usługi zostały wymienione w załączniku 1a - 1e do umowy (istotnych postanowień umownych) 4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą wypełnionego cenami jednostkowymi załącznika nr 1a-1e do istotnych postanowień umownych wraz z zestawieniem zbiorczym, odpowiednio dla każdej części (należy wypełnić kolumny: Ogółem czyszczenie w zł, Ogółem Przegląd w zł, Razem obsługa budynku w zł). Sumę z zestawienia zbiorczego należy przenieść do formularza ofertowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 do wysokości 50% dla każdej części.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2.Za zgodą Zamawiającego mogą nastąpić zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp, zmiany polegające na zmianie obowiązującej stawki VAT oraz zmianie podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ul. Kolejowa 2a, 41 - 902 Bytom, Dział Zamówień (pok. 313) II piętro, koszt 10zł lub ze strony internetowej bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 08:15, miejsce: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. ul. Kolejowa 2a, 41 - 902 Bytom, Dział Zamówień (pok. 313) II piętro,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu dla Oddziału I.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu dla Oddziału II.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu dla Oddziału III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oddział IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu dla Oddziału IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oddział V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kominiarskich w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. w Bytomiu dla Oddziału V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 2 w Bytomiu w roku szkolnym 2025/2026
- "Wykonanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów" dla SRK S.A.
- "Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu produkcji DGT" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Budowa obiektu socjalno-biurowego na potrzeby Pompowni Stacjonarnych Oddziału Centralny Zakład Odwadniania Kopalń" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.