Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego (chromatografu gazowego) dla Laboratorium Fizyko-Chemicznego Katedra Technologii Prac Podwodnych (KTPP) Akademii Marynarki Wojennej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego (chromatografu gazowego) dla Laboratorium Fizyko-Chemicznego Katedra Technologii Prac Podwodnych (KTPP) Akademii Marynarki Wojennej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9fa2f28-4089-4163-848d-3ba809220464
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095360/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego (chromatografu gazowego) dla Laboratorium Fizyko-Chemicznego Katedra Technologii Prac Podwodnych (KTPP) AKMj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11319503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131950
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z zastrzeżeniem art. 61 ust. 2 ustawy
Pzp, komunikacja w postępowaniu odbywać się będzie w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez System (za pośrednictwem platformazakupowa.pl) pod adresem https://www.platformazakupowa.pl
Szczegółowe informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych w
zakresie korespondencji elektronicznej zawarto w treści SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o
dzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 84/KPW/SNH/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia warsztatowego (chromatografu gazowego) dla Laboratorium Fizyko-Chemicznego Katedra Technologii Prac Podwodnych (KTPP) Akademii Marynarki Wojennej. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) i Załączniku nr 2 do SWZ (Projekt umowy).
4.2.6.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniuw zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem), w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, w skład którego wchodziła dostawa chromatografu gazowego z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem do oznaczenia składników głównych i śladowych mieszanin oddechowych i powietrza oddechowego wraz z jego instalacją oraz uruchomieniem oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu wykonanego (zakończonego), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego zamówienie zostało wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy zamówienie to zostało wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa ta była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale XXI pkt. 1 ppkt. 1.4 SWZ (wzór wykazu – załącznik nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania – wymóg będzie miał zastosowanie tylko w przypadku zaoferowania sprzętu i/lub wyposażenia i/lub oprogramowania równoważnego/ innego niż wskazanego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SWZ.2. Zgodnie z art. 107 ust 1 ustawy Pzp. zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
3. Poniższe przedmiotowe środki dowodowe należy dołączyć do oferty w przypadku zaoferowania sprzętu i/lub wyposażenia i/lub oprogramowania równoważnego/ innego niż wskazany przez zamawiającego jako przykładowy w opisie przedmiotu zamówienia- załączniku nr 3 do SWZ:
a) spis oferowanego sprzętu i/lub wyposażenia i/lub oprogramowania równoważnego/ innego niż wskazanego przez zamawiającego (w układzie zgodnym z tabelą zawartą w pkt. 3 opisu przedmiotu zamówienia -załączniku nr 3 do SWZ), wskazując producenta, typ, model, nr katalogowy (jeśli występuje) oferowanego sprzętu/wyposażenia/oprogramowania.
3. Zamawiający nie przewiduje możliwości wezwania do złożenia, uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
4. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie przedstawi w ofercie przedmiotowych środków dowodowych, zamawiający uzna, że oferuje sprzęt, wyposażenie, oprogramowanie wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 3 do SWZ (zgodny z tabelą zawartą w pkt. 3 opisu przedmiotu zamówienia).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wskazano w treści SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1131950
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-01 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-30
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ IMMUNOCHEMICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA DLA LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Usługa polegająca na świadczeniu usług sprzątania w obiektach Urzędu Morskiego w Gdyni
- Dostawa sprzętu pożarniczego: Część I zamówienia - dostawa aparatów powietrznych. Część II zamówienia - dostawa gaśnic.
- Roboty podczyszczeniowe infrastruktury zapewniającej dostęp do przystani Kuźnica w szacowanej ilości 15 000,00 m3 w roku 2025.
- Roboty budowlane związane z budową oraz uruchomieniem fontanny w Szpitalu Specjalistycznym im. Floriana Ceynowy w Wejherowie
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.