To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-01
Nowy Targ: Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej 29 do potrzeb Biura Obsługi Interesanta oraz Pokoju przesłuchań osób nieletnich.
Numer ogłoszenia: 290260 - 2014; data zamieszczenia: 01.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256448 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu przy ul. Ludźmierskiej 29 do potrzeb Biura Obsługi Interesanta oraz Pokoju przesłuchań osób nieletnich..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Targu do potrzeb Biura Obsługi Interesanta oraz Pokoju przesłuchań osób nieletnich Zakres prac koniecznych do wykonania w pomieszczeniu dla Biura Obsługi Interesanta: - wykonanie i montaż ścianki aluminiowej przeszklonej szkłem matowym zgodnie z rysunkiem (zał. nr 9 do siwz) - wypełnienie powierzchni pomiędzy ścianką aluminiową a słupem ścianką z płyt g-k, - wykonanie podestu drewnianego na którym będzie stało biurko, - wykonanie i montaż balustrady ze stali nierdzewnej zabezpieczającej zejście do archiwum, - wykonanie dodatkowych kinkietów - malowanie całości pomieszczeń Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 7 do siwz). Zakres prac koniecznych do wykonania w pomieszczeniach Pokoju przesłuchań osób nieletnich Przeznaczenie pomieszczeń: - poczekalnia, - pomieszczenie przesłuchań dla nieletnich, - pomieszczenie do obserwacji i nagrywania. Zakres prac do wykonania: 1. poczekalnia: - ułożenie miękkiej wykładziny dywanowej, - malowanie pomieszczeń. 2. pomieszczenie przesłuchań dla nieletnich i pomieszczenie do obserwacji: - wykonanie otworu pomiędzy pomieszczeniami, - wstawienie okna stałego przeszklonego lustrem weneckim w konstrukcji stalowej, - wypełnienie konstrukcji wełną mineralną i płytami g-k, - malowanie pomieszczeń, - dostosowanie instalacji elektrycznej dla pomieszczenia oraz oprzewodowanie dla kamer i mikrofonów. Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 8 do siwz) Zamawiający zwraca również uwagę na fakt, że wszystkie roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty z jak najmniejszą uciążliwością w funkcjonowaniu sądu, pracy urzędników i poruszaniu się interesantów. Wszelkie utrudnienia z tym związane oraz dodatkowe koszty (np. koszt pracy zmianowej, pracy w godzinach popołudniowych i nocnych, praca w dni wolne od pracy, codzienne dokładne sprzątanie przed rozpoczęciem pracy sądu itp.) Wykonawca uwzględni w cenie oferty . Związana z tym będzie odpowiednia organizacja prac budowlanych tj. utrzymywanie terenu budowy w należytym porządku, wolnym od zagrożeń i przeszkód na ciągach komunikacyjnych; wykonywanie prac uciążliwych (hałaśliwe, pylące, wytwarzające drgania) poza godzinami pracy sądu i w dni wolne od pracy. Koszty z tym związane Wykonawca uwzględni w cenie oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U Elektrosol Jan Solarczyk, Al. 1000-lecia 42/14, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28699,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29500,00
Oferta z najniższą ceną: 29500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Usługa-odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne.
- Dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla ZGZiR w Nowym Targu od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR od 1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Zapewnienie infrastruktury dla funkcjonowania ŚCZP na obszarze Podhalańskiego Obszaru Funcjonalnego.
- Sukcesywna dostawa żywności
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku I Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi zlokalizowanego przy ul. I. Paderewskiego 17 w Wałbrzychu"
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podlechy"
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem: rewitalizacji budynku przy Wałach J. Dąbrowskiego 33 oraz remontu mieszkania nr 1 w budynku przy ul. Ratuszowej 22, w Rawiczu.
- Renowacja zabytkowej stolarki okiennej znajdującej się w skrzydle środkowym gmachu Urzędu Miasta Szczecin przy pl. Armii Krajowej 1
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej - hala zapaśnicza przy ul. Markowej 20 A
więcej: Roboty malarskie i szklarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





