Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-24
Kraków: Identyfikacja stref ochronnych ujęć wód powierzchniowych i podziemnych z odwzorowaniem GIS na obszarze działania RZGW w Krakowie
Numer ogłoszenia: 289580 - 2009; data zamieszczenia: 24.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6284106, faks (012) 4232153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Identyfikacja stref ochronnych ujęć wód powierzchniowych i podziemnych z odwzorowaniem GIS na obszarze działania RZGW w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Identyfikacja stref ochronnych ujęć wód powierzchniowych i podziemnych z odwzorowaniem GIS na obszarze działania RZGW w Krakowie Szacunkowa wartość zamówienia: 163 934.43 PLN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 71.35.41.00 - Usługi odwzorowania cyfrowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, (warunek niewykluczenia z postępowania musi spełnić wykonawca samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składający ofertę, 3. a) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 bazy danych mające za zadanie przechowywanie informacji, o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, b) wykażą, że posiadają w zakresie oprogramowania narzędziowego GIS licencje oprogramowania GIS umożliwiające tworzenie warstw przestrzennych w formacie SHP oraz geobaz osobistych, Preferowany standard geobaz osobistych - standard firmy ESRI. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - przeszkolonymi w zakresie oprogramowania narzędziowego GIS lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (CV). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny na dzień składania ofert dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego, czyli odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę - w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku spółek cywilnych wymagana jest umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy składającego ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 5 a SIWZ - w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w okresie, co najmniej 3 bazy danych mające za zadanie przechowywanie informacji, o wartości co najmniej 20 000,00 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, d) dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora prac, potwierdzające, że wykonane zamówienia, o których mowa w pkt. 5 c SIWZ zostały wykonane należycie , e) wykaz posiadanych licencji i oprogramowań serwerowych w zakresie oprogramowania narzędziowego GIS, f) wykaz osób wchodzących w skład zespołu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie oprogramowania narzędziowego GIS oraz CV każdej osoby - jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, g) w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przez każdego wykonawcę dokumenty wymienione w punkcie 5a) SIWZ, natomiast dokumenty wymienione w punkcie 5c), 5d) 5e) 5f) SIWZ mogą być złożone wspólnie przez członków konsorcjum. Oświadczenia wymienione w punktach: 5i), 5j) SIWZ mogą być złożone oddzielnie przez każdego członka konsorcjum lub jako wspólne oświadczenia podpisane przez wszystkich członków konsorcjum. h) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane wraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. i) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, j) oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do SIWZ,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/zakładka: zamówienia publiczne - ogłoszenia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 - Kancelaria pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Wykonanie prac geodezyjnych związanych z założeniem bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla Gminy Ostrów Wielkopolski oraz Gminy Przygodzice
- Przekształcenie dotychczasowych map ewidencyjnych prowadzonych w postaci hybrydowej do postaci wektorowej oraz konwersja istniejącej graficznej bazy danych EGiB.
- usługi sporządzania map i usługi odwzorowania cyfrowego.
- Usługi zw zakresie oprogramowania: interfejs G2G, obsługa ZSZiK przez WWW, Rozbudowa PROW, oprogramowanie na potrzeby FS II III etap, Renty Strukturalne, PKI (wtyczki).
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.