Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa 60: zakup i dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, do kontaktów: Andrzej Iwanicz - w sprawach zapisów SIWZ, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 15 87, fax 022 684 12 03, e-mail: zamowienia@wiadw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Krzysztof Majcher - w sprawach merytorycznych dot. przedmiotu zamówienia, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 05 02. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, Andrzej Iwanicz - w sprawach zapisów SIWZ, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 15 87, fax 022 684 12 03, e-mail: zamowienia@wiadw.pl, http://przetargi.army.mil.pl (plik:SIWZ-do spr. ZP_26_LOG_2007, rozszerzenia.zip). Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Służba Kontrwywiadu Wojskowego - "punkt składania ofert"- Sekretariat Biura Logistyki SKW, Andrzej Iwanicz, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 15 87. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 00-909 Warszawa 60, ul. Oczki 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zamówienie nie zostało podzielone na części (zadania ofertowe). Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy załączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat dostaw sprzętu komputerowego, których wartość wynosiła minimum 80% wartości oferty (wymagana minimum jedna taka dostawa), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. b)÷g) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez wykonawców, zamawiający wymaga: a) przedłożenia pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich stron biorących udział w postępowaniu (art. 23 ust. 2 ustawy) określającego jego zakres; b) złożenia oświadczenia, o którym mowa w ppkt 1 lit. a), oraz dokumentu określonego w ppkt. 1 lit. g) podpisanego przez pełnomocnika; c) złożenia kompletu dokumentów określonych w ppkt 1 lit. b)÷f) przez wszystkie strony biorące udział w postępowaniu o zamówienie publiczne; d) podpisania oferty przez pełnomocnika. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ (zamówienie powyżej 60 000,00 euro). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 21
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca, przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 3000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. b) złożą ważną ofertę na zasadach określonych w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnienie ww. wymagania jako "spełnia - nie spełnia" na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl (plik: SIWZ - do spr. ZP_26_LOG_2007, rozszerzenie.zip). Opłata: Warunki i sposób płatności: Punkt odbioru SIWZ - 00-909 Warszawa 60, ul. W. Oczki 1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 10:30, 00-909 Warszawa 60, ul. Koszykowa 82C, (sala konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik hotelarstwa oraz Technik usług fryzjerskich w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





