Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Zagórze", do kontaktów: Barbara Gaweł, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2964298, fax 032 2635719, e-mail: zam.publ@szpital-zagorze.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital-zagorz.sosnowiec.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana 2 szt. dźwigów osobowych, z dostosowaniem istniejących szybów windowych w budynku głównym SP ZZOZ Zagórze w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 o parametrach technicznych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W ofercie przetargowej należy przedłożyć szczegółowe parametry techniczne dźwigów, odpowiadające wymaganym parametrom technicznym wskazanym przez Zamawiającego. W trakcie ralizacji zamówienia - opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie Zamawiającemu wraz z wymaganymi, branżowymi, zatwierdzonymi uzgodnieniami oraz przedłożenie atestów i certyfikatów na wbudowane materiały. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.32.00 - Instalowanie podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.32.00 - Instalowanie ruchomych schodów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) demontaż 2 szt. dźwigów istniejących oraz usunięcie zdemontowanych elementów dźwigów i urządzeń wraz z zezłomowaniem; b) inwentaryzację szybów i maszynowni dla celów projektowych; c) wykonanie dokumentacji projektowej: - zasilania dźwigów i oświetlenia szybów ( od rozdzielni głównej szpitala) - wentylacji szybów (wg obowiązujących przepisów); d) uzyskanie akceptacji wymienionej dokumentacji przez branżowych inspektorów nadzoru Zamawiającego; e) wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i na przystankach; f) wykonanie nowej linii zasilania dźwigów wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji; g) uzyskanie akceptacji UDT dokumentacji projektowej dźwigów, przed przystąpieniem do realizacji wymiany dźwigów; h) dostawa dźwigów wg szczegółowej specyfikacji przedłożonej w ofercie przetargowej; i) montaż dźwigów; j) odbiór techniczny dźwigów przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; k) protokolarne przekazanie dźwigów Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami; l) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów i maszynowni; ł) przeszkolenie personelu technicznego szpitala w zakresie funkcjonowania zespołów do komunikacji awaryjnej i postępowania w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 112
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający wymagał będzie wnieisenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto wybranej oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Oferta przetargowa ) zawierający podstawowe informacje ofertowe. 2. Parametry techniczne dźwigów. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - co najmniej jedno zadanie. 7. Wykaz osób Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 8. Uprawnienia do kierowania robotami budowlano-wykonawczymi. 9. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 10. Zaakceptowany projekt umowy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl. Opłata: 4,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Zamawiającego lub pocztą z opłatą przesyłki za pobraniem i potwierdzeniem odbioru. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- Wykonanie naprawy windy nr 19 w pawilonie C i windy nr 14 w pawilonie D Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
- "Roboty Budowlane - wymiana oraz montaż dźwigu - windy w budynku Przychodni - WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Nienadowej
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





