eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecWYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28736

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Zagórze", do kontaktów: Barbara Gaweł, ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2964298, fax 032 2635719, e-mail: zam.publ@szpital-zagorze.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.szpital-zagorz.sosnowiec.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DŹWIGÓW OSOBOWYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana 2 szt. dźwigów osobowych, z dostosowaniem istniejących szybów windowych w budynku głównym SP ZZOZ Zagórze w Sosnowcu ul. Szpitalna 1 o parametrach technicznych szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 2 do SIWZ . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W ofercie przetargowej należy przedłożyć szczegółowe parametry techniczne dźwigów, odpowiadające wymaganym parametrom technicznym wskazanym przez Zamawiającego. W trakcie ralizacji zamówienia - opracowanie dokumentacji projektowej i przedłożenie Zamawiającemu wraz z wymaganymi, branżowymi, zatwierdzonymi uzgodnieniami oraz przedłożenie atestów i certyfikatów na wbudowane materiały. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.32.00 - Instalowanie podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.32.00 - Instalowanie ruchomych schodów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) demontaż 2 szt. dźwigów istniejących oraz usunięcie zdemontowanych elementów dźwigów i urządzeń wraz z zezłomowaniem; b) inwentaryzację szybów i maszynowni dla celów projektowych; c) wykonanie dokumentacji projektowej: - zasilania dźwigów i oświetlenia szybów ( od rozdzielni głównej szpitala) - wentylacji szybów (wg obowiązujących przepisów); d) uzyskanie akceptacji wymienionej dokumentacji przez branżowych inspektorów nadzoru Zamawiającego; e) wykonanie niezbędnych prac budowlanych w szybie i na przystankach; f) wykonanie nowej linii zasilania dźwigów wg opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji; g) uzyskanie akceptacji UDT dokumentacji projektowej dźwigów, przed przystąpieniem do realizacji wymiany dźwigów; h) dostawa dźwigów wg szczegółowej specyfikacji przedłożonej w ofercie przetargowej; i) montaż dźwigów; j) odbiór techniczny dźwigów przez UDT mający na celu dopuszczenie dźwigów do eksploatacji; k) protokolarne przekazanie dźwigów Zamawiającemu do eksploatacji wraz z kompletem: atestów, certyfikatów, protokołów pomiarów elektrycznych przewidzianych aktualnie obowiązującymi przepisami; l) dostarczenie kompletnej dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów i maszynowni; ł) przeszkolenie personelu technicznego szpitala w zakresie funkcjonowania zespołów do komunikacji awaryjnej i postępowania w przypadku uwięzienia ludzi w kabinie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 112

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający wymagał będzie wnieisenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny brutto wybranej oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy ( Oferta przetargowa ) zawierający podstawowe informacje ofertowe. 2. Parametry techniczne dźwigów. 3. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - co najmniej jedno zadanie. 7. Wykaz osób Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia. 8. Uprawnienia do kierowania robotami budowlano-wykonawczymi. 9. Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osób, które będą pełnić funkcje kierownicze, potwierdzające przynależność do izby oraz posiadanie aktualnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 10. Zaakceptowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zagorze.sosnowiec.pl. Opłata: 4,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie Zamawiającego lub pocztą z opłatą przesyłki za pobraniem i potwierdzeniem odbioru. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Zagórze 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.