eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDstawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n.Zadanie nr 1Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ,Zadanie nr 2Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Chojnice: Dstawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n.Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ,Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 287174 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243966 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dstawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania p.n.Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej ,Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach RPO dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, ustawienie, zamontowanie, zainstalowanie fabrycznie nowego wyposażenia w ramach realizowanego zadnia: Zadanie nr 1: Adaptacja obiektów poprzemysłowych - Białe Młyny w Chojnicach. Przebudowa, nadbudowa ze zmianą sposobu użytkowania młyna przy ul. Piłsudskiego w Chojnicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej Zadanie nr 2: Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach. Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku Młyna Chojnickiego, w ramach projektu Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe w Chojnicach realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP; Działanie 1.5. Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych; Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Zdjęcia konkretnego produktu, które występują w załącznikach do siwz, należy traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. Przedstawione zdjęcia, rysunki, modele i wizualizacje w niniejszej SIWZ mają jedynie charakter przykładowy i wzorcowy. Zastosowane rozwiązania (urządzenia, produkty, materiały itp.) równoważne wraz z danymi (opisem, certyfikatem, danymi technicznymi) pozwalającymi je określić należy dołączyć do oferty wg załącznika nr 8 do siwz Formularz asortymentowo - cenowy. CZĘŚĆ II GRUPA I Telewizory i RTV dla zadania nr 2: 1.Sprzęt nagłośnieniowy - 1 komplet 2.Telewizor wraz z uchwytem sufitowym - 2 komplety CZĘŚĆ III GRUPA I Meble biurowe dla zadania nr 2: 1.Stoły do cateringu składane - 3 sztuki 2.Krzesła w komplecie z blatem - 100 sztuk 3.Sofy w holach - 7 sztuk 4.Stoliki w holach - 2 sztuki 5.Biurka z dostawką i kontenerem z szufladami - 22 sztuki 6.Fotele biurowe - 26 sztuk 7.Krzesła - 23 sztuki 8.Regały szafy biurowe niskie z półkami - 36 sztuk 9.Regały szafy biurowe wysokie z półkami - 10 sztuk 10.Lada recepcyjna - 1 sztuka GRUPA II Meble kuchenne i sprzęt AGD : dla zadania nr 2: 1.Meble kuchenne wg projektu - 3 komplety 2.Stolik do kuchni - 4 sztuki 3.Krzesło do kuchni - 8 sztuk 4.Lodówka do zabudowy podbalatowa- 3 sztuki 5.Mikrofalówka - 3 sztuki 6.Czajnik - 5 sztuki GRUPA III Meble i wyposażenie pokoi hotelowych dla zadania nr 2: 1.Łóżka do pokoi wraz z materacem - 3 sztuki 2.Stoły stoliki do pokoi - 3 sztuki 3.Stoliki nocne - 3 sztuki 4.Lampy nocne - 3 sztuki 5.Szafy ubraniowe do pokoi hotelowych - 3 sztuki 6.Komody do pokoi hotelowych - 3 sztuki 7.Rolety do pokoi hotelowych - 5 sztuk 8.Kołdra, poduszka, pościel na kołdrę i poduszkę, narzuta - 3 komplety GRUPA IV Meble metalowe dla zadania nr 2: 1.Regały magazynowe - 4 komplety 2.Szafy ubraniowe metalowe do pomieszczenia socjalnego - 4 sztuki GRUPA V Dekoracje dla zadania nr 2: 1.Zegary naścienne - 18 sztuk 2.Ramy na grafikę 50x40 - 14 sztuk 3.Ramy na grafikę 100x70 - 2 sztuki 4.Ramy na grafikę 100x70 - 22 sztuki 5.Ramy na grafikę 100x70 - 21 sztuk 6.Donica - 6 sztuk 7.Ficus Benjamina - 6 sztuk GRUPA VI: Skrzynki pocztowe - 1 komplet dla zadania nr 2: GRUPA VII: Mównica konferencyjna - 1 sztuka dla zadania nr 2: GRUPA VIII: Zabudowa wnęk przy przejściach do inkubatorów - 2 komplety dla zadania nr 2 1.Zabudowa wnęk w formie szaf ubraniowych - 16 sztuk 2.Zabudowa wnęk w formie szaf aktowych - 13 sztuk GRUPA IX: Zabudowa w pomieszczeniach dla tłumaczy z biurkiem i szafkami na wymiar - 1 komplet dla zadania nr 2 GRUPA X: Rolety biurowe do sali plenarnej opuszczane elektrycznie - 2 sztuki dla zadania nr 2 CZĘŚĆ IV GRUPA I: Wyposażenie meblowe salki do zajęć grupowych dla zadnia nr 1 1.Stolik prostokątny - 8 sztuk 2.Biurko prostokątne - 1 sztuka 3.Kontener mobilny pod biurko - 1 sztuka 4.Szafka aktowa z drzwiami przesuwnymi - 1 szt 5.Krzesło stacjonarne - 16 sztuk 6.Rolety okienne - 4 sztuki 7.Ławka siedzisko 3-osobowa+blat - 4 szt CZĘŚĆ V GRUPA I Wyposażenie sanitariatów i łazienek hotelowych dla zadania nr 2: 1.Lustra uchylne - 4 sztuki 2.Jumborole - 15 sztuk 3.Dozowniki do mydła w pianie - 10 sztuk 4.Kosz na odpadki higieniczne do sanitariatów - 10 sztuk 5.Pojemnik na ręczniki papierowe - 9 sztuk 6.Szczotki do wc do sanitariatów - 15 sztuk 7.Szczotki do wc do łazienek hotelowych - 3 sztuki 8.Poczwórny wieszak łazienkowy - 3 sztuki 9.Drążek na ręczniki - 3 sztuki 10.Kosz na odpadki higieniczne do łazienek hotelowych - 3 sztuki 11.Uchwyt do papieru toaletowego z osłoną - 3 sztuki CZĘŚĆ VI GRUPA I: Wyposażenie sanitarne dla zadania nr 1 1.Lustro uchylne w sanitariatach dla niepełnosprawnych - 4sztuki 2.Pojemniki na papier toaletowy - 8 sztuk 3.Dozowniki do mydła w pianie - 12 sztuk 4.Kosz na odpadki higieniczne - 12 sztuk 5.Pojemnik na ręczniki papierowe - 12 sztuk 6.Szczotki do wc - 8 sztuk 7.Kosz na odpadki higieniczne - 4 sztuki Szczegółowy zakres zamówienia, wymagania oraz parametry techniczne przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU A DO SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3.Wyposażenie musi być fabrycznie nowe. Rok produkcji 2011. 4.Dostarczone urządzenia objęte przedmiotem umowy muszą posiadać atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na ich używanie w Polsce, metki fabryczne, etykiety itp. 5. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia wykonane były z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. A)W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy Wykonawca uwzględnia następujące dokumenty w kolejności: - europejskie aprobaty techniczne; - wspólne specyfikacje techniczne; - normy międzynarodowe; - inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. B)W Przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt. 5 ppkt. A) uwzględnia akty normatywne w następującej kolejności: - Polskie Normy; - polskie aprobaty techniczne; - polskie specyfikacje techniczne. 6.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia: instrukcje obsługi przedmiotu umowy w języku polskim, świadectwa lub oświadczenia potwierdzające zużycie do produkcji dostarczanych mebli, pomocy dydaktycznych i sprzętu audio wideo bezpiecznych materiałów, atesty, certyfikaty Unii Europejskiej CE zezwalające na używanie zamontowanych urządzeń w Polsce, metki fabryczne, etykiety, itp., karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wyposażenia, jego rozniesienie, montaż i instalację we wskazanym przez Zamawiającego miejscu: w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. 31 Stycznia 56 w Chojnicach dotyczy Część I: GRUPA II Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, w budynku przy ul. Piłsudskiego 30 w Chojnicach - pozostałe wyposażenie. 8.Oferta oraz formularz asortymentowo-cenowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. 9.Długość okresu gwarancji określona jest w załączniku do Siwz Opis przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający nie określił długości okresu gwarancji w wyżej wymienionym załączniku, Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie będące przedmiotem umowy na okres minimum 24 miesięcy. Zamówienie, wszystkie części, należy zrealizować w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.15.60.00 - Meble recepcyjne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.31.30.00 - Wyposażenie hotelowe 45.45.10.00 - Dekorowanie 39.51.60.00 - Wyroby meblarskie 39.51.54.00 - Rolety 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 38.62.20.00 - Lustra 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.22.43.10 - Szczotki toaletowe 39.22.43.40 - Kosze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie nr 1 - ze środków budżetu Powiatu Chojnickiego Zadanie nr 2 - jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa 1. Rozwój i innowacje MŚP, Działanie 1.5.Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałanie 1.5.1. Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno - Handlowe Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17664,03

  • Oferta z najniższą ceną: 17664,03 / Oferta z najwyższą ceną: 17664,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: CZĘŚĆ III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.H. LUMAR, Jacek Ogórkiewicz, ul. Wierzbowa 3, 85-374 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303902,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249793,32

  • Oferta z najniższą ceną: 249793,32 / Oferta z najwyższą ceną: 314090,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: CZĘŚĆ IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurem Techniczno - Handlowym Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13923,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23132,61

  • Oferta z najniższą ceną: 23132,61 / Oferta z najwyższą ceną: 23132,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: CZĘŚĆ V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurem Techniczno - Handlowym Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10277,88

  • Oferta z najniższą ceną: 10277,88 / Oferta z najwyższą ceną: 10277,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: CZĘŚĆ VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biurem Techniczno - Handlowym Rafał Rytwiński, Os. Łokietka 11/30, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6472,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10263,12

  • Oferta z najniższą ceną: 10263,12 / Oferta z najwyższą ceną: 10263,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.