Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecinek: dostawa instrumentów do zabiegów laparoskopowych jednorazowego użytku oraz sprzętu hemostatycznego jednorazowego użytku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Podolak Edmund, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709, e-mail: zoz.szczecinek@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.szczecinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa instrumentów do zabiegów laparoskopowych jednorazowego użytku oraz sprzętu hemostatycznego jednorazowego użytku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Opieki Zdrowotnej w Szczecinku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych oraz sprzętu hemostatycznego jednorazowego użytku. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ: Pakiet nr 1 - zestaw instrumentów laparoskopowych j.uż. Pakiet nr 2 - zestaw sprzętu hemostatycznego j.uż. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być dołączone następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w załączniku nr 4 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. art.24 ust. 1, pkt 1-10 i ust. 2, pkt.1-4. Ofertę wykluczonego Wykonwcy uznaje się za odrzuconą na podst. art. 89 ust. 1, pkt 5 ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 600.000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:1)spełniający postanowienia art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.2) którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy pzp, druk w załączniku nr 4 do SIWZ, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2007, godzina 12:00, świetlica Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczecinku, ul. Kościuszki 38.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych. 1) Krótki opis: zestaw instrumentów laparoskopowych jednorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 486.000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych. 1) Krótki opis: zestaw sprzętu hemostatycznego jedorazowego użytku. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 114.000,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 36 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. jakość 30 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH III
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Koszalińska 48 w Szczecinku
- Świadczenie usług specjalistycznych na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego w Szczecinku
- ,,Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2026 roku"
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawy asortymentu stosowanego w chirurgii urazowo-ortopedycznej - uzupełnienie
- Dostawa wieży artroskopowej wraz z wyposażeniem
- dostawa leków do Apteki Szpitalnej.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





