eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › Obsługa bankowa budżetu Gminy Orły i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Orły: Obsługa bankowa budżetu Gminy Orły i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r..
Numer ogłoszenia: 28017 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15303 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły, ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Orły i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Orły oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy. Uwzględniając charakter i złożoność budżetu gminy i jej jednostek organizacyjnych, na zakres usługi mieszczącej się w przedmiocie zamówienia, wchodzić będzie: Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Orły, Gminy Orły oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy: a Gminnego Zakładu Usług Wodnych b. Gminnej Biblioteki Publicznej c. Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół d. Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej 1. Transport gotówki do banku oraz z banku do kasy Urzędu Gminy - średnio 2 razy w tygodniu. 2. Oprocentowanie środków na rachunku. 3. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku oraz obsługa kasowa GOPS 5. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności: - zainstalowanie i wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek wymienionych w pkt 1 - dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych, - generowanie wydruków wyciągów bankowych nie wymagających stempla bankowego, - przechowywanie wysłanych przelewów w archiwum systemu co najmniej 3 miesiące, -przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu, -zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków, -potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, -dostarczanie przez bank wyciągów bankowych w formie elektronicznej z każdego dnia najpóźniej do godz. 10°° dnia następnego, -zapewnienie pełnej i ciągłej sprawności systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w całym okresie trwania umowy, -ponoszenie odpowiedzialności materialnej za błędy funkcjonowania systemu w całym okresie trwania umowy. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom - zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających oraz zmianę istotnych postanowień umowy. 12. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 12.1.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 12.2.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 12.3.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. Oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12.4.Z uwagi na zamiar przeniesienia wypłat GOPS ( wypłaty gotówkowe ) do siedziby Wykonawcy ( dotychczasowe wypłaty realizowane były w kasie zamawiającego ), zamawiający oczekuje od wykonawcy utworzenia w okresie do trzech miesięcy od podpisania umowy w granicach administracyjnych miejscowości Orły oddziału, filii, z punktem kasowym i utrzymanie jego funkcjonowania przez okres nie krótszy niż określony w umowie dotyczącej obsługi budżetu. Zarówno w okresie przejściowym trzech miesięcy jak i w całym okresie trwania umowy, wykonawca będzie musiał zapewnić codzienną obsługę budżetu gminy w granicach miejscowości j.w. 12.5. Zamawiający określa podstawowe dane do obliczenia ceny oferty: 1.Gmina Orły Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r., w tym: 15 Urząd Gminy ( bez jednostek ) 4 Gmina Orły ( bez jednostek ) 11 Orientacyjna ilość dzienna przelewów W tym przelewy do innych banków W tym przelewy do innych banków z rachunku Urzędu Gminy 40 2 z rachunku Gminy 5 0 Przewidywana ilość rachunków po dniu 01.01.2015 r., w tym: 18 Urząd Gminy 4 Gmina Orły 14 Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r. Urzędu Gminy 12 138 799,00 Gminy Orły 24 807 539,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r. Urzędu Gminy 12 502 942,00 Gminy Orły 25 551 765,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r. Urzędu Gminy 12 072 100,00 Gminy Orły 21 594 683,00 Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu Urzędu Gminy 150 000,00 Gminy Orły 0,00 2.Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r. 4 Orientacyjna ilość dzienna przelewów 40 W tym przelewy do innych banków 20 Przewidywana ilość rachunku po dniu 1.01.2015r. 4 Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r. 5 290 508,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r. 5 449 223,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2017 :2018 r. 5 612 700,00 Średnia wysokość wypłat gotówkowych o charakterze socjalnym w miesiącu 170 000 ,00 Średnia ilość wypłat gotówkowych o charakterze socjalnym w miesiącu 300 3. Gminny Zakład Usług Wodnych Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r. 2 Orientacyjna ilość dzienna przelewów 15 W tym przelewy do innych banków 8 Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r. 3 Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r. 2 517 996,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r. 2 593 536,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r. 2 671 342,00 Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu 80.000,00 4.Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.12.2014 r. 5 Orientacyjna ilość dzienna przelewów 25 W tym przelewy do innych banków 20 Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r. 5 Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r. 10 563 839,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r. 10 880 754,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2017;2018 r. 11 207 176,00 Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu 6000,00 5.Gminna Biblioteka Publiczna Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzień 31.10.2010 r. 2 Orientacyjna ilość dzienna przelewów 3 W tym przelewy do innych banków 2 Przewidywana ilość rachunków po dniu 1.01.2015 r. 2 Przewidywana wysokość budżetu na 2015 r. 225 268,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2016 r. 232 026,00 Przewidywana wysokość budżetu na 2017 r./2018 r. 238 996,00 Przewidywana średnia wysokość obrotu gotówkowego w miesiącu 0,000..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Żurawicy, ul.Bankowa 4, 37-710 Żurawica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180314,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123456,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123456,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.