To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2015-02-27
Or³y: Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Or³y i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r..
Numer og³oszenia: 28017 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 15303 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Or³y, ul. Przemyska 3, 37-716 Or³y, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Obs³uga bankowa bud¿etu Gminy Or³y i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 1.03.2015 r. do dnia 28.02.2019r...
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obs³uga bud¿etu Gminy Or³y oraz jednostek organizacyjnych objêtych bud¿etem Gminy. Uwzglêdniaj±c charakter i z³o¿ono¶æ bud¿etu gminy i jej jednostek organizacyjnych, na zakres us³ugi mieszcz±cej siê w przedmiocie zamówienia, wchodziæ bêdzie: Prowadzenie rachunku bie¿±cego i rachunków pomocniczych Urzêdu Gminy Or³y, Gminy Or³y oraz rachunków bie¿±cych i pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy: a Gminnego Zak³adu Us³ug Wodnych b. Gminnej Biblioteki Publicznej c. Gminnego Zespo³u Ekonomiczno-Administracyjnego Szkó³ d. Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej 1. Transport gotówki do banku oraz z banku do kasy Urzêdu Gminy - ¶rednio 2 razy w tygodniu. 2. Oprocentowanie ¶rodków na rachunku. 3. Przyjmowanie wp³at gotówkowych. 4. Dokonywanie wyp³at gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku oraz obs³uga kasowa GOPS 5. W ramach elektronicznej obs³ugi bankowej posiadacz rachunku bêdzie mia³ zapewnione bez op³at i prowizji w szczególno¶ci: - zainstalowanie i wdro¿enie systemu elektronicznej obs³ugi rachunków w standardzie zapewniaj±cym pe³ne bezpieczeñstwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich jednostek wymienionych w pkt 1 - dostêpno¶æ systemu bankowo¶ci internetowej w ka¿dym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomo¶ci o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bie¿±cym i rachunkach pomocniczych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, - eksport przelewów przygotowanych we w³asnych systemach informatyczno - finansowych do systemu elektronicznej obs³ugi rachunków bankowych w formacje umo¿liwiaj±cym wczytanie tych danych, - generowanie wydruków wyci±gów bankowych nie wymagaj±cych stempla bankowego, - przechowywanie wys³anych przelewów w archiwum systemu co najmniej 3 miesi±ce, -przeszkolenie pracowników zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi systemu, -zapewnienie dostêpu do pomocy technicznej w zakresie obs³ugi elektronicznej obs³ugi rachunków, -potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, -dostarczanie przez bank wyci±gów bankowych w formie elektronicznej z ka¿dego dnia najpó¼niej do godz. 10°° dnia nastêpnego, -zapewnienie pe³nej i ci±g³ej sprawno¶ci systemu elektronicznej obs³ugi rachunków bankowych w ca³ym okresie trwania umowy, -ponoszenie odpowiedzialno¶ci materialnej za b³êdy funkcjonowania systemu w ca³ym okresie trwania umowy. 8. Informacja na temat mo¿liwo¶ci powierzenia przez wykonawcê wykonania czê¶ci lub ca³o¶ci zamówienia podwykonawcom - zamawiaj±cy nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 10.Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 11. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych oraz zmianê istotnych postanowieñ umowy. 12. Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia: 12.1.Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy. 12.2.Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 12.3.Okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów fax. Oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12.4.Z uwagi na zamiar przeniesienia wyp³at GOPS ( wyp³aty gotówkowe ) do siedziby Wykonawcy ( dotychczasowe wyp³aty realizowane by³y w kasie zamawiaj±cego ), zamawiaj±cy oczekuje od wykonawcy utworzenia w okresie do trzech miesiêcy od podpisania umowy w granicach administracyjnych miejscowo¶ci Or³y oddzia³u, filii, z punktem kasowym i utrzymanie jego funkcjonowania przez okres nie krótszy ni¿ okre¶lony w umowie dotycz±cej obs³ugi bud¿etu. Zarówno w okresie przej¶ciowym trzech miesiêcy jak i w ca³ym okresie trwania umowy, wykonawca bêdzie musia³ zapewniæ codzienn± obs³ugê bud¿etu gminy w granicach miejscowo¶ci j.w. 12.5. Zamawiaj±cy okre¶la podstawowe dane do obliczenia ceny oferty: 1.Gmina Or³y Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzieñ 31.12.2014 r., w tym: 15 Urz±d Gminy ( bez jednostek ) 4 Gmina Or³y ( bez jednostek ) 11 Orientacyjna ilo¶æ dzienna przelewów W tym przelewy do innych banków W tym przelewy do innych banków z rachunku Urzêdu Gminy 40 2 z rachunku Gminy 5 0 Przewidywana ilo¶æ rachunków po dniu 01.01.2015 r., w tym: 18 Urz±d Gminy 4 Gmina Or³y 14 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2015 r. Urzêdu Gminy 12 138 799,00 Gminy Or³y 24 807 539,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2016 r. Urzêdu Gminy 12 502 942,00 Gminy Or³y 25 551 765,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2017 r./2018 r. Urzêdu Gminy 12 072 100,00 Gminy Or³y 21 594 683,00 Przewidywana ¶rednia wysoko¶æ obrotu gotówkowego w miesi±cu Urzêdu Gminy 150 000,00 Gminy Or³y 0,00 2.Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzieñ 31.12.2014 r. 4 Orientacyjna ilo¶æ dzienna przelewów 40 W tym przelewy do innych banków 20 Przewidywana ilo¶æ rachunku po dniu 1.01.2015r. 4 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2015 r. 5 290 508,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2016 r. 5 449 223,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2017 :2018 r. 5 612 700,00 ¦rednia wysoko¶æ wyp³at gotówkowych o charakterze socjalnym w miesi±cu 170 000 ,00 ¦rednia ilo¶æ wyp³at gotówkowych o charakterze socjalnym w miesi±cu 300 3. Gminny Zak³ad Us³ug Wodnych Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzieñ 31.12.2014 r. 2 Orientacyjna ilo¶æ dzienna przelewów 15 W tym przelewy do innych banków 8 Przewidywana ilo¶æ rachunków po dniu 1.01.2015 r. 3 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2015 r. 2 517 996,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2016 r. 2 593 536,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2017 r./2018 r. 2 671 342,00 Przewidywana ¶rednia wysoko¶æ obrotu gotówkowego w miesi±cu 80.000,00 4.Gminny Zespó³ Ekonomiczno - Administracyjny Szkó³ Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzieñ 31.12.2014 r. 5 Orientacyjna ilo¶æ dzienna przelewów 25 W tym przelewy do innych banków 20 Przewidywana ilo¶æ rachunków po dniu 1.01.2015 r. 5 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2015 r. 10 563 839,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2016 r. 10 880 754,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2017;2018 r. 11 207 176,00 Przewidywana ¶rednia wysoko¶æ obrotu gotówkowego w miesi±cu 6000,00 5.Gminna Biblioteka Publiczna Liczba prowadzonych rachunków bankowych wg stanu na dzieñ 31.10.2010 r. 2 Orientacyjna ilo¶æ dzienna przelewów 3 W tym przelewy do innych banków 2 Przewidywana ilo¶æ rachunków po dniu 1.01.2015 r. 2 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2015 r. 225 268,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2016 r. 232 026,00 Przewidywana wysoko¶æ bud¿etu na 2017 r./2018 r. 238 996,00 Przewidywana ¶rednia wysoko¶æ obrotu gotówkowego w miesi±cu 0,000..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 66.11.00.00 - (3) Us³ugi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spó³dzielczy w ¯urawicy, ul.Bankowa 4, 37-710 ¯urawica, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 180314,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 123456,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 123456,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 123456,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.