Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00036417/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00060317/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00087481/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie skweru im. Stanisława Dunajewskiego w Sobótce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie skweru im. Stanisława Dunajewskiego w Sobótce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b4995fb-710f-49b0-80fa-355571c37093
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035753/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Zagospodarowanie skweru im. Stanisława Dunajewskiego w Sobótce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Niniejsze zadanie zostało dofinansowane przy udziale środków Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, działanie 6.1 Rozwój lokalny - strategie ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00036417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2011300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie skweru im. Stanisława Dunajewskiego w Sobótce”. Skwer położony jest w Sobótce przy ul. Strzelców.
Część prac związanych z wykonanie zagospodarowania terenu skweru wykonano w latach 2021-2023 r. Zakres prac wykonanych wskazano w załączniku do OPZ (plik o nazwie PZT wykonane), jest to część ścieżek pieszych oraz część latarni oświetleniowych, które ujęte są w dokumentacji projektowej.
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1. Roboty ziemne
W zakresie robót ziemnych należy przewidzieć roboty pomiarowe geodezyjne, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej z terenu zielonego (zebranie wierzchniej warstwy humusu), wywóz urobku. Należy przewidzieć wykonanie robót ziemnych na powierzchni ok. 900 m2.
2. Roboty rozbiórkowe
Należy przewidzieć na nie wykonanym dotychczas zakresie wykonanie robót rozbiórkowych w tym rozbiórkę krawężników betonowych, rozebranie obrzeży oraz ław pod krawężniki i obrzeża, rozebranie istniejących nawierzchni z kostki betonowej oraz nawierzchni bitumicznej, rozbiórkę warstw podbudowy z kruszywa, wywóz oraz utylizację materiałów pochodzących z rozbiórek. Ponadto należy przewidzieć wycinkę 2 szt. drzew oraz karczowanie pni, wraz z wywozem dłużyc, karpiny i gałęzi. Prace należy wykonać na zakresie robót, który pozostał do realizacji (powierzchnie poza zaznaczonymi w załączniku PZT wykonane.
3. Nawierzchnia N1 zjazdu, parkingu i miejsc postojowych z kostki brukowej
W zakresie realizacji nawierzchni drogowych należy wykonać parking przy ul. Świdnickiej wraz ze zjazdem z ul. W. Kabata oraz dwa parkingi położone przy ul. Strzelców (oznaczone nr 5 i 6 wg planszy projektu drogowego oraz PZT). Należy wykonać niezbędne prace drogowe – przygotowanie warstw podbudowy z kruszywa, kruszywa wraz z cementem (stabilizacja) oraz nawierzchnie z kostki granitowej w kolorze grafitowym. Ponadto należy przewidzieć wykonanie 2 szt. oznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
4. Nawierzchnia N3 chodnika z kostki betonowej oraz kruszywa parkowego
W zakresie realizacji nawierzchni pieszych w parku należy przewidzieć wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej oraz z mieszanki kruszywa przeznaczonego do wykonania do ścieżek parkowych. Nawierzchnie betonowe z kostki betonowej należy wykonać pomiędzy projektowanym parkingiem przy
ul. Świdnickiej i W. Kabata a istniejącą, już wykonaną nawierzchnią z kostki betonowej oraz na obszarze ścieżki o promieniu R=3,5 i R=8 m (na wysokości dz. nr 18 i 19, dowiązując wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej do wykonanej wcześniej ścieżki pieszej i rowerowej (PZT wykonane).
5. Obrzeża i krawężniki
Przy projektowanych parkingach należy przewidzieć wykonanie oporów z krawężników betonowych. Wzdłuż ścieżek pieszych przeznaczonych do wykonania z kostki betonowej oraz z kruszywa należy zamontować obrzeża.
6. Kanalizacja deszczowa
Należy wykonać odwodnienie parkingu zgodnie z załączonym projektem. W tym celu należy wybudować kanalizację deszczową wraz z całym wyposażeniem (kanały, studnie, wpusty, pokrywy, separator).
7. Zieleń
Należy przewidzieć dostawę ok. 258 m3 ziemi urodzajnej oraz rozścielenie jej na terenie zielonym skweru. Ziemia powinna być pozbawiona kamieni. Należy wykonać wyrównanie terenu. Na rozścielonym humusie należy przewidzieć wykonanie i obsianie mieszanki trawy parkowej. Ponadto należy zakupić i posadzić 25 szt. śliwy wiśniowej, 4 szt. lipy drobnolistnej, nasadzenia ozdobne do kwietników. Wykonane nasadzenia stabilizować palikami drewnianymi. Wykonawca powinien udzielić 3 letnią gwarancję na krzewy i drzewa, które zasadzi.
8. Tor do gry w Boule
Wykonawca wykona tor do gry w Boule. W tym celu wykona niezbędne roboty budowlane – korytowanie, projektowane warstwy piasku oraz żwiru, geowłókniny. Ponadto zamontuje obrzeża betonowe. Powierzchnia toru do gry w Boule 60 m2.
9. Mała architektura
Należy przewidzieć dostawę i montaż 4 szt. domków dla owadów, 5 szt. kwietników kaskadowych, 2 szt. tablicy informacyjnej, dostawę i montaż 42 szt. ławek, 19 szt. śmietników, 2 szt. stojaków dla rowerów, 3 szt. stołów piknikowych.
10. Pawilon wraz z przyłączami
Należy przewidzieć dostawę oraz montaż pawilonu wraz z jego wyposażeniem. Ponadto należy przewidzieć wykonanie przyłączy (instalacji) do pawilonu (wodociągowe, kanalizacyjne, elektryczne).
11. Instalacje elektryczne
Należy wykonać instalacje elektryczne – roboty ziemne, kabel elektryczny, rury osłonowe, montaż 12 szt. latarni aluminiowych oraz 12 opraw oświetleniowych LED, przewodów uziemiających, skrzynkę rozdzielczą. Należy wykonać niezbędne pomiary i sprawdzenia.
12. Monitoring
Należy wykonać montaż szafy monitoringu wraz z wyposażeniem, montaż 4 szt. kamer, niezbędne okablowanie oraz ułożenie rur osłonowych, media konwerterów światłowodowych. Należy wykonać niezbędne pomiary i sprawdzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45212600-2 - Roboty budowlane w zakresie pawilonów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2133488,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3565770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2133488,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MABUD INVEST Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MABUD s.c. M. Chojecki, A. Atras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961585158
7.3.3) Ulica: Pełcznica 34A
7.3.4) Miejscowość: Pełcznica
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2133488,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15INNE PRZETARGI SOBÓTKA
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- Adaptacja dwóch pracowni do nauki zawodów wraz z wykonaniem dostosowania wejścia głównego do budynku, z podjazdem dla osób niepełnosprawnych i schodami w ramach projektu 10.23
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.