eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowieckisprzęt jednorazowego użytku - 1/J/2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 28009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Maków Mazowiecki: sprzęt jednorazowego użytku - 1/J/2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego, do kontaktów: Marek Otłowski, ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, fax 029 7142299, e-mail: szpital@szpital-makow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital -makow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt jednorazowego użytku - 1/J/2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt jednorazowego użytku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)formularz ofertowy (na załączonym druku) Zał. Nr 2, b)pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Zał. Nr 4, c)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem Zał. Nr 5 , d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert Zał. Nr 6, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert Zał. Nr 7, f)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art.22 i art.24 Zał. Nr 8 g)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr.9. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet Nr 4 Aparaty do przetoczeń krwi i środków krwiopochodnych. Pakiet Nr 4 A Aparaty do szybkiego toczenia krwi. Pakiet Nr 4 B Aparaty do przetoczeń płynów z możliwością pomiarów OCŻ. Pakiet Nr 4 C Aparaty do przetoczeń płynów infuzyjnych. Pakiet Nr 5 Kraniki wielodrożne typu multiflo. Pakiet Nr 6 Igły do punkcji mostka, do pobierania szpiku kostnego. Pakiet Nr 7 Cewniki Foley a. Pakiet Nr 8 Kaniule dożylne i dotętnicze. Pakiet Nr 9 Rurki intubacyjne pediatryczne. Pakiet Nr 10 Rurki intubacyjne dla dorosłych z mankietem uszczelniającym Pakiet Nr 11 Rurki tracheotomijne. Pakiet Nr 12 Rurki ustno-gardłowe. Pakiet Nr 13 Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pak Nr 4 - 264,00 , Pak Nr 4A- 15,00, Pak Nr 4B- 40,00, Pak Nr 4C-720,00zł., Pak Nr 5-270,00 zł, Pak Nr 6- 40,00 zł, Pak Nr 7-30,00 zł., Pak Nr 8-550,00 zł, Pak Nr 9-20,00zł, Pak Nr 10 -80,00 zł, Pak Nr 11- 450,00 zł, Pak Nr 12-70,00 zł, Pak Nr 13- 40,00 zł. Łączna wartość wadium na wszystkie pakiety wynosi : 2.589,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy (na załączonym druku) Zał. Nr 2, b)pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Zał. Nr 4, c) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem Zał. Nr 5 , d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert Zał. Nr 6, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert Zał. Nr 7, f)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art.22 i art.24 Zał. Nr 8 g)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr.9. 2.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie, np. niepoświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem kserokopii, spowoduje odrzucenie oferty. 3.Warunkiem koniecznym jest złożenie próbek oferowanego sprzętu w ilościach wskazanych pod pakietami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia /nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)formularz ofertowy (na załączonym druku) Zał. Nr 2, b)pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną na podstawie wpisu do rejestru handlowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Zał. Nr 4, c)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem Zał. Nr 5 , d)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert Zał. Nr 6, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt. 4- 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert Zał. Nr 7, f)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art.22 i art.24 Zał. Nr 8 g)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zał. Nr.9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-makow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 10:30, Sekretariat SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa 2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprżęt jednorazowy. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 4. - Aparaty do przetoczeń krwi i środków krwiopochodnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Aparaty do szybkiego toczenia krwi. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Aparaty do przetoczeń płynów z możliwością pomiarów OCŻ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Aparaty do przetoczeń płynów infuzyjnych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodyn z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Kraniki wielodrożne typu multiflo. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakoś 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Igły do punkcji mostka (do pobierania szpiku kostnego). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Cewniki Foley a. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartościa pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użyutku. 1) Krótki opis: Kaniule dożylne i dotętnicze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Rurki intubacyjne pediatryczne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Pakiet Nr 10 - Rurki intubacyjne dla dorosłych z mankietem uszczelniającym. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartośćia pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Rurki tracheotomijne. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartością pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Rurki ustno-gardłowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartościa pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: Sprzęt jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych ( p.p.). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodny z zawartościa pakietu. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 75 2. Jakość 25 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.