eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyPrzebudowa części wewnętrznej sieci instalacji wodociągowej wraz z wodą p/poż., ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynku SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Głuchołazy: Przebudowa części wewnętrznej sieci instalacji wodociągowej wraz z wodą p/poż., ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynku SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach II
Numer ogłoszenia: 277888 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208148 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 77 4080159, faks 77 4393861.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części wewnętrznej sieci instalacji wodociągowej wraz z wodą p/poż., ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji w budynku SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegająca na przebudowie części wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z wodą ppoż., ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji. Prace dotyczą budynków A, B, D, Pralni, Kotłowni w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSW w Głuchołazach. Szczegółowy opis zawarto w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Dokumentacji Projektowej, które to stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową.Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) oraz Dokumentacją Projektową, a zaoferowana cena winna uwzględniać wszystkie wymogi w nich określone. Przedmiar Robót należy traktować jako element pomocniczy służący porównaniu zakresu prac z Dokumentacją Projektową. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji technicznej i obejmuje elementy określone w dokumentacji jako A, B, C, D. Dodatkowo w przedmiarze uwzględniono odcinek instalacji od zakresu A do podejścia do pionu przy klatce schodowej z montażem odpowiedniej armatury. Decyzje Inspektora nadzoru dotyczące akceptacji lub odrzucenia materiałów i elementów robót będą oparte na wymaganiach sformułowanych w dokumentach umowy, dokumentacji projektowej i warunkami technicznymi a także w normach i wytycznych oraz w ofercie wykonawcy. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami. Odbiory winny być wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zastosuje wyłącznie wyroby instalacyjne fabrycznie nowe, wytwarzane w celu zastosowania w obiekcie budowlanym i wprowadzane do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Roboty winny być prowadzone w sposób pozwalający na normalną pracę oddziałów szpitalnych. Wykonawca powinien przewidzieć ewentualne wyłączenia dopływu wody do poszczególnych oddziałów a ich realizacje przewidzieć w czasie najmniej uciążliwym dla użytkownika (pora nocna). Instalacja winna być wykonana zgodnie z częścią rysunkową projektu oraz wymaganiami zawartymi w opisie oraz zaleceniami i decyzjami inspektora nadzoru. Polecenia Inspektora nadzoru będą wykonywane nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, po ich otrzymaniu przez Wykonawcę, pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tego tytułu ponosi Wykonawca. Przewody instalacji prowadzić powinny po trasach podanych na rysunkach stosując odpowiednie uchwyty i podpory stosownie do średnic rur oraz odstępy od ścian i stropów. Zamawiający wskaże Wykonawcy miejsce poboru wody dla celów technologicznych. Wodę do celów higienicznych Wykonawca będzie pobierał z urządzeń Zamawiającego. Wykonawca pokryje koszty zużytej wody. Ilość wody ustalona będzie ryczałtem, licząc po 60 l/dzień na każdą osobę ze strony Wykonawcy realizującą umowę, zgodnie z wykazem złożonym przez Wykonawcę w dniu protokolarnego przekazania terenu budowy. Wykonawca pokryje koszty zużytej do prac energii elektrycznej ustalanej ryczałtowo wg ilości i mocy użytkowanych urządzeń - lista sprzętu zużywającego energię elektryczną winna zostać zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru w dniu przekazania terenu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Technicznych Jan Mazurkiewicz, Hajduki Nyskie 36E, 48-303 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132677,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174601,64

  • Oferta z najniższą ceną: 174601,64 / Oferta z najwyższą ceną: 199186,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.