To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja II - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.
Numer ogłoszenia: 276542 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229498 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja II - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1)przeprowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania, wymienionych w pkt. 3.2. Części I SIWZ - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ, 2)opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ, 3)zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.3. Części I SIWZ, 4)zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.4. Części I SIWZ, 5)organizacja oraz świadczenie usług doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów i prawa spółdzielczego - dla uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.5. Części I SIWZ. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: Szkolenie nr 1: |Wprowadzenie do zagadnienia spółdzielczości socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 16 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 48 godzin szkoleniowych), w cyklach dwudniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 2: |Finanse w spółdzielni socjalnej oraz obowiązki wobec instytucji zewnętrznych| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 3: |Biznesplan jako podstawa planowania działalności gospodarczej spółdzielni socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 4: |Kompetencje komunikacyjne, rozwiązywanie konfliktów w spółdzielni socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia: Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenera/trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, -szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) lub w weekendy (w zależności od preferencji grup), w przedziale godzin od 9.00 do 19.00, -Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe oraz 30-minutową przerwę obiadową w trakcie każdego szkolenia, -szkolenia odbywały się na terenie Krakowa, -po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca: -wystawił dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, zaświadczenia powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -sporządził sprawozdanie ze szkolenia i dostarczył je Zamawiającemu. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, dostępną przez 8 godzin dziennie dla grupy do 20 osób przy ułożeniu stołów w podkowę lub układ szkolny, z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: projektor multimedialny wraz z ekranem, laptop, nagłośnienie, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów. Catering - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering w postaci: -obiadu dla uczestników szkolenia, zgodnie z poniższym opisem: -ciepłe danie (mięso lub łosoś lub dorsz lub sola) - 150 - 170g -dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 200g -surówki - 100g -kompot - 200 ml -woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach/ -przerw kawowych (w trakcie których podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka), -przygotowanie oraz dostarczenie cateringu w postaci obiadu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Doradztwo - Zamawiający wymaga, aby: -usługi doradztwa obejmowały zagadnienia: tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego, -usługi doradztwa obejmowały doradztwo indywidualne oraz grupowe (łącznie 360 godzin doradztwa), -usługi doradztwa grupowego dla danej grupy oraz doradztwa indywidualnego dla uczestników projektu z tej grupy realizowane były po zakończeniu cyklu szkoleń dla tej grupy, -efektem doradztwa było opracowanie dla każdej grupy korzystającej z doradztwa grupowego biznesplanu spółdzielni socjalnej, statutu spółdzielni socjalnej oraz pełnej dokumentacji do rejestracji spółdzielni socjalnej w Krajowym Rejestrze Sądowym, -usługi doradztwa odbywały się w okresie wrzesień - październik 2011 r., -Wykonawca prowadził dokumentację wykonywania usług w postaci kart doradztwa, -usługi doradztwa świadczone były w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) lub w weekendy (w zależności od preferencji grup), w przedziale godzin od 9.00 do 19.00, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, -Wykonawca zapewnił lokal/lokale w Krakowie (lub lokal/lokale w innym miejscu na terenie województwa małopolskiego - jeżeli taki wniosek zgłosi grupa, dla której ma być świadczone), w których usługi doradztwa będą wykonywane, -Wykonawca był gotów zapewnić zrealizowanie 120 godzin doradztwa w ramach danej edycji doradztwa (łącznie 360 godzin doradztwa), w podziale na doradztwo indywidualne oraz doradztwo grupowe, w okresie 3 tygodni, przy założeniu, że wszystkie edycje doradztwa mogą być w części realizowane równolegle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Stowarzyszenie Współpracy Regionalnej, al. Harcerska 3c, 41-500 Chorzów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114446,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 140880,51
Oferta z najniższą ceną: 72600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140880,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych dla nowej infrastruktury badawczej wraz z doposażeniem w ramach projektu FEMP.01.04-IZ.00-0268/24
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Najem aparatury badawczej Digital Correlation System 3D
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum).
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach zadania: "Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Fabrycznej przy skrzyżowaniu z ul. Grzegórzecką"
- WYKONANIE I DOSTAWA ZE STALI NIERDZEWNEJ WRAZ Z MONTAŻEM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w okresie w okresie 12 - 15.12.2025 r.
- Dostawa bezzałogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Zap.s.konf,m.nocl.i park.oraz real.usł.gastr.na potrz.przep.szkol.8.01.2026 w Warszawie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akred."(APOZ2.0) w ram.progr.FERS2021-2027współf.ze śr.EFSPlus oraz budż.państ.
- Doradztwo z zakresu deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społecznych dla jednostek samorządu terytorialnego
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





