eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja II - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja II - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Numer ogłoszenia: 229498 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.krakow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i doradztwa z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania - Edycja II - w ramach projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1)przeprowadzenie szkoleń z zakresu przygotowania do założenia spółdzielni socjalnej i jej funkcjonowania, wymienionych w pkt. 3.2. Części I SIWZ - dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.1. Części I SIWZ, 2)opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w pkt. 3.3.2. Części I SIWZ, 3)zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.3. Części I SIWZ, 4)zapewnienie w trakcie szkoleń cateringu - na warunkach wskazanych w pkt. 3.3.4. Części I SIWZ, 5)organizacja oraz świadczenie usług doradztwa indywidualnego i grupowego z zakresu tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów i prawa spółdzielczego - dla uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w pkt. 3.3.5. Części I SIWZ. Zakres tematyczny szkoleń, ilość grup szkoleniowych, ilość godzin szkoleniowych, orientacyjne terminy szkoleń: Szkolenie nr 1: |Wprowadzenie do zagadnienia spółdzielczości socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 16 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 48 godzin szkoleniowych), w cyklach dwudniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 2: |Finanse w spółdzielni socjalnej oraz obowiązki wobec instytucji zewnętrznych| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 3: |Biznesplan jako podstawa planowania działalności gospodarczej spółdzielni socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Szkolenie nr 4: |Kompetencje komunikacyjne, rozwiązywanie konfliktów w spółdzielni socjalnej| Wykonawca przeszkoli 3 grupy szkoleniowe do 15 osób w każdej grupie, w wymiarze 8 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 24 godziny szkoleniowe), w cyklach jednodniowych. Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: Grupa I - wrzesień 2011 r., Grupa II - wrzesień 2011 r., Grupa III - wrzesień 2011 r. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia: Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenera/trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, określonych w pkt. 8.2.3. Części I SIWZ, -szkolenia odbywały się w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) lub w weekendy (w zależności od preferencji grup), w przedziale godzin od 9.00 do 19.00, -Wykonawca zapewnił dwie 15-minutowe przerwy kawowe oraz 30-minutową przerwę obiadową w trakcie każdego szkolenia, -szkolenia odbywały się na terenie Krakowa, -po przeprowadzeniu szkolenia Wykonawca: -wystawił dla uczestników szkoleń imienne zaświadczenia o udziale w szkoleniu, opatrzone logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, zaświadczenia powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -sporządził sprawozdanie ze szkolenia i dostarczył je Zamawiającemu. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: |Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego|; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi |Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki|, przygotowanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego; ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zagwarantował w ramach szkoleń salę szkoleniową na terenie miasta Krakowa, dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, dostępną przez 8 godzin dziennie dla grupy do 20 osób przy ułożeniu stołów w podkowę lub układ szkolny, z dostępem do zaplecza sanitarnego, wyposażonej w sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: projektor multimedialny wraz z ekranem, laptop, nagłośnienie, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów. Catering - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń catering w postaci: -obiadu dla uczestników szkolenia, zgodnie z poniższym opisem: -ciepłe danie (mięso lub łosoś lub dorsz lub sola) - 150 - 170g -dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 200g -surówki - 100g -kompot - 200 ml -woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach/ -przerw kawowych (w trakcie których podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka), -przygotowanie oraz dostarczenie cateringu w postaci obiadu dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Doradztwo - Zamawiający wymaga, aby: -usługi doradztwa obejmowały zagadnienia: tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów oraz prawa spółdzielczego, -usługi doradztwa obejmowały doradztwo indywidualne oraz grupowe (łącznie 360 godzin doradztwa), -usługi doradztwa grupowego dla danej grupy oraz doradztwa indywidualnego dla uczestników projektu z tej grupy realizowane były po zakończeniu cyklu szkoleń dla tej grupy, -efektem doradztwa było opracowanie dla każdej grupy korzystającej z doradztwa grupowego biznesplanu spółdzielni socjalnej, statutu spółdzielni socjalnej oraz pełnej dokumentacji do rejestracji spółdzielni socjalnej w Krajowym Rejestrze Sądowym, -usługi doradztwa odbywały się w okresie wrzesień - październik 2011 r., -Wykonawca prowadził dokumentację wykonywania usług w postaci kart doradztwa, -usługi doradztwa świadczone były w dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) lub w weekendy (w zależności od preferencji grup), w przedziale godzin od 9.00 do 19.00, w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, -Wykonawca zapewnił lokal/lokale w Krakowie (lub lokal/lokale w innym miejscu na terenie województwa małopolskiego - jeżeli taki wniosek zgłosi grupa, dla której ma być świadczone), w których usługi doradztwa będą wykonywane, -Wykonawca był gotów zapewnić zrealizowanie 120 godzin doradztwa w ramach danej edycji doradztwa (łącznie 360 godzin doradztwa), w podziale na doradztwo indywidualne oraz doradztwo grupowe, w okresie 3 tygodni, przy założeniu, że wszystkie edycje doradztwa mogą być w części realizowane równolegle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające, udzielane na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, obejmujące: usługi doradztwa grupowego z zakresu marketingu, finansów i prawa - w aspekcie spółdzielni socjalnych, w łącznym wymiarze 75 godzin (15 grup x 5 godzin), w okresie grudzień 2011 r. - maj 2012 r.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej: -- 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.1. Części I SIWZ, - 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.2. Części I SIWZ, oraz - doradztwa z zakresu tworzenia biznesplanów, marketingu, finansów lub prawa spółdzielczego - w wymiarze co najmniej 50 godzin (w ramach jednej lub wielu usług), .Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Za odrębne szkolenia traktuje się szkolenia wykonane na podstawie odrębnych umów. Szkolenie dla kilku grup wykonane w ramach jednej umowy traktowane będzie jako jedno szkolenie. Zamawiający przyjmie, że wykazane przez Wykonawcę szkolenie odpowiada swoim rodzajem (tematyką szkolenia) odpowiedniemu szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.1. - 3.2.2. Części I SIWZ, jeżeli z przedstawionego w wykazie opisu szkolenia jednoznacznie wynikało będzie, że tematyka wykazanego szkolenia pokrywa się z tematyką danego szkolenia wskazaną w Części III SIWZ w istotnym zakresie (co najmniej połowa punktów wymienionych w opisie szkolenia w Części III SIWZ). Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności wykażą, iż w okresie realizacji usługi będą dysponować salą szkoleniową spełniającą wymogi określone w pkt. II.1.3). Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności wykażą, iż w okresie realizacji usługi będą dysponować odpowiednim personelem, tj. co najmniej: - jedną osobą (trenerem), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w postaci przeprowadzonych co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.1. Części I SIWZ oraz co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 10 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.2. Części I SIWZ, - jedną osobą (doradcą), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa z zakresu tworzenia biznesplanów - w wymiarze co najmniej 25 godzin, - jedną osobą (doradcą), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa z zakresu marketingu - w wymiarze co najmniej 25 godzin, - jedną osobą (doradcą), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa z zakresu finansów - w wymiarze co najmniej 25 godzin, - jedną osobą (doradcą), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w świadczeniu usług doradztwa z zakresu prawa spółdzielczego - w wymiarze co najmniej 25 godzin, . Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W celu umożliwienia zrealizowania pełnego zakresu doradztwa dla uczestników Projektu, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia wskazanego w ust. 1 okresu realizacji zamówienia maksymalnie o 2 tygodnie, w przypadku zaistnienia ważnych przyczyn (w szczególności z uwagi na znaczne trudności w zrealizowaniu usługi w wyznaczonym terminie spowodowane przyczynami obiektywnymi lub z uwagi na brak wystarczającej liczby zgłoszonych uczestników szkolenia). Ewentualna zmiana w tym zakresie dokonywana będzie w trybie określonym w § 9 niniejszej umowy.W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, kwota brutto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie, a Strony zawrą aneks do niniejszej umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług. Poza przypadkami wskazanymi w umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2-8. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod: 1)Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy, w razie przyjęcia, pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, 2)Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zadania, i która, w razie przyjęcia, pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub z innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: 1)opis proponowanej zmiany, 2)zakres proponowanej zmiany, 3)szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji Przedmiotu umowy, oraz 4)szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. W przypadku upływu terminu podanego w ust 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona. Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1-7 jest nieważna. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychże okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu rzeczywistego wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2011 godzina 13:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w sekretariacie (pok. nr 7, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby Projektu: Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 - Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. - Wsparcie ekonomii społecznej. Uzupełnienie do pkt. IV.2.1): Punkty za kryterium Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 30 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług dla potrzeb oceny w ramach kryterium Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do Części I SIWZ, w oparciu o następujące elementy: -Co najmniej 3 szkolenia dla co najmniej 10 osób, odpowiadające swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.1. Części I SIWZ 7 pkt -Co najmniej 3 szkolenia dla co najmniej 10 osób, odpowiadające swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.2. Części I SIWZ 7 pkt -Co najmniej 2 szkolenia dla co najmniej 10 osób, odpowiadające swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.3. Części I SIWZ 3 pkt -Co najmniej 2 szkolenia dla co najmniej 10 osób, odpowiadające swoim rodzajem (tematyką szkolenia) szkoleniu wskazanemu w pkt. 3.2.4. Części I SIWZ 3 pkt -Co najmniej 50 godzin doradztwa z zakresu tworzenia biznesplanów lub marketingu 5 pkt -Co najmniej 50 godzin doradztwa z zakresu finansów lub prawa spółdzielczego 5 pkt Razem maksymalnie: 30 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.