Og³oszenie z dnia 2025-11-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-308e7b80-d9c2-4a66-8cf8-cb1a6f421c50
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00542779
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045221/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.9 Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: „Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12182693.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218269
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka.
2. Z³o¿enie oferty nastêpuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka, Link bezpo¶redni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218269
Po wype³nieniu Formularza sk³adania oferty lub wniosku i do³±czenia wszystkich wymaganych za³±czników nale¿y klikn±æ przycisk „Przejd¼ do podsumowania”. Oferta sk³adana elektronicznie musi zostaæ podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymaga siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcê przy sk³adaniu oferty.
5. Ofertê oraz dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert±, jak równie¿ wszelkie dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane w trakcie postêpowania, nale¿y sk³adaæ w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm.).
7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy. - zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza og³oszenia (limit znaków) pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzib± w Wieliczce, 32-020 Wieliczka,
ul. Powstania Warszawskiego 1; 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek
Krzy¿aniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia
obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze) w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 – Prawo zamówieñ publicznych (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1320
ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Z uwagi na ograniczenia techniczne formularza og³oszenia pozosta³a tre¶æ klauzuli informacyjnej znajduje siê w pkt 31 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.24.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 217714,90 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1 obejmuje dostawê bezza³ogowego statku powietrznego o konstrukcji wielowirnikowca wraz z akcesoriami, oprogramowaniem oraz us³ug± wdro¿enia.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2.1. do SWZ.
3. Czê¶ci sk³adowe zestawu (BSP wraz z akcesoriami) wchodz±ce w zakres dostawy musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, wyprodukowane w 2025 roku. Sprzêt wchodz±cy w zakres dostawy musi zostaæ przekazany Zamawiaj±cemu w opakowaniu zabezpieczaj±cym przed uszkodzeniem w czasie transportu. Urz±dzenia musz± byæ ze sob± kompatybilne.
4.Obs³uga wdro¿eniowa i inne wymagania dotycz±ce dostawy:
4.1) Obs³uga wdro¿eniowa musi zostaæ przeprowadzona w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy Zamawiaj±cego – wdro¿enie musi trwaæ minimum 6h i obejmowaæ bêdzie podstawow± obs³ugê urz±dzenia jak równie¿ pozosta³e jego funkcjonalno¶ci w tym w szczególno¶ci z zakresu rozwi±zañ geodezyjnych rozumianych jako pozyskiwanie, przetwarzanie oraz analizê danych przestrzennych - w tym m.in. mapowanie terenu z wykorzystaniem bezza³ogowych statków powietrznych (BSP)
4.2) Wykonawca jako operator musi posiadaæ ubezpieczenie OC obejmuj±ce prowadzenie szkoleñ lub egzaminów oraz loty (szkoleniowe lub egzaminacyjne) wykonywane przez kursantów, na sumê gwarancyjn± minimum 100 000,00 z³.
4.3) Gwarancja – minimum 24 miesi±ce (z wy³±czeniem akumulatorów na które gwarancja bêdzie wynosiæ minimum 12 miesiêcy). Okres gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia nie licz±c akumulatorów, jest jednym z kryteriów oceny ofert o których mowa w pkt 13 nin. SWZ.
4.4) Wykonawca zapewni bezp³atne wsparcie techniczne z zakresu obs³ugi i diagnostyki ca³ego zestawu realizowan± przez okres trwania gwarancji realizowane przez piêæ dni w tygodniu (dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach minimum 7:00 – 15:00. Wsparcie techniczne bêdzie udzielane technicznie lub mailowo.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 127794,33 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Us³ugi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w SWZ, to jest oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê w danej czê¶ci zostanie uznana oferta, która zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± ofertom w kryteriach oceny ofert, przy czym: £±czna punktacja = „C” + „GW” + „T” W ka¿dym z kryteriów oceny ofert, jak równie¿ Punkty bêd±
zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie
wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów. Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w ³±cznej punktacji to 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 2 obejmuje dostawê 5 sztuk lornetek wielofunkcyjnych z termowizj±, noktowizj±, dalmierzem oraz funkcj± obserwacji w dzieñ.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w za³±czniku nr 2.2. do SWZ.
3. Dostawca zobowi±zuje siê przeprowadziæ szkolenie z obs³ugi zakupionego urz±dzenia dla
minimum 15 osób w warunkach dziennych i nocnych.
4. Dostawca zobowi±zuje siê dostarczyæ zestawy do czyszczenia i konserwacji urz±dzenia.
5. Dostawca zobowi±zuje siê dostarczyæ zestaw akumulatorów do ka¿dego urz±dzenia oraz jeden dodatkowy zestaw akumulatorów do ka¿dego urz±dzenia.
6. Dostawca zobowi±zuje siê obj±æ wsparciem technicznym u¿ytkowników urz±dzenia w zakresie aktualizacji oprogramowania oraz ustawieñ i konfiguracji urz±dzenia.
7. Gwarancja – minimum 24 miesi±ce. Okres gwarancji na ca³y przedmiot zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert o których mowa w pkt 13 nin. SWZ.
8. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
38631000-7 Lornetki
9. Przedmiot nale¿y dostarczyæ z wszystkimi wymaganymi dokumentami we wskazane miejsce: Biuro Zarz±dzania Kryzysowego Urzêdu Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, 32-020 Wieliczka
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 139995,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38631000-7 - Lornetki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadaj± wymaganiom opisanym w SWZ, to jest oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Wybór najkorzystniejszej oferty nast±pi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiaj±cego kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê w danej czê¶ci zostanie uznana oferta, która zdobêdzie najwy¿sz± ³±czn± punktacjê przyznan± ofertom w kryteriach oceny ofert, przy czym: £±czna punktacja = „C” + „GW” + „T” W ka¿dym z kryteriów oceny ofert, jak równie¿ Punkty bêd±
zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku lub z wiêksz± dok³adno¶ci±, je¿eli przy zastosowaniu wymienionego zaokr±glenia nie
wystêpuje ró¿nica w ilo¶ci przyznanych punktów. Maksymalna liczba punktów mo¿liwa do uzyskania w ³±cznej punktacji to 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:a) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na Czê¶æ 1 zamówienia wyka¿e, ¿e:
▪ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, minimum trzy dostawy (na podstawie trzech odrêbnych umów/zamówieñ) z których ka¿da polega³a na dostawie drona lub dronów z wyposa¿eniem, przeprowadzeniu wdro¿enia w postaci szkoleñ, a warto¶æ ka¿dej z tych dostaw by³a nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³otych brutto;
▪ Posiada certyfikacjê jako¶ci ISO 9001:2015 w zakresie us³ug szkoleniowych obejmuj±cych bezza³ogowe statki powietrzne i rozwi±zania geodezyjne1 lub równowa¿ne2.
b) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na Czê¶æ 2 zamówienia wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum trzy dostawy (na podstawie trzech odrêbnych umów/zamówieñ) z których ka¿da polega³a na dostawie lornetek wielofunkcyjnych, a warto¶æ ka¿dej z tych dostaw by³a nie mniejsza ni¿ 100 000,00 z³otych brutto;
c) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na obie czê¶ci zamówienia musi wykazaæ spe³nianie warunków jak opisane w lit. a) i b).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zobowi±zany jest do z³o¿enia w/w dokumentu tj. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. Wykaz nale¿y sporz±dziæ wed³ug formularza stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Certyfikat jako¶ci ISO 9001:2015 w zakresie us³ug szkoleniowych obejmuj±cych bezza³ogowe statki powietrzne i rozwi±zania geodezyjne lub równowa¿ne (w przypadku sk³adania oferty na czê¶æ 1).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym sporz±dzonym wed³ug wzoru stanowi±cego:- W przypadku sk³adania oferty na Czê¶ci nr 1 - Za³±cznik nr 1.1. do SWZ,
- W przypadku sk³adania oferty na Czê¶ci nr 2 - Za³±cznik nr 1.2. do SWZ.
Formularz/e oferty nale¿y wype³niæ i opatrzyæ podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego:
- W przypadku sk³adania oferty na Czê¶ci nr 1 - Za³±cznik nr 7.1. do SWZ,
- W przypadku sk³adania oferty na Czê¶ci nr 2 - Za³±cznik nr 7.2. do SWZ.
Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia nale¿y wype³niæ i opatrzyæ podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Opisy techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia w danej czê¶ci stanowi± tre¶æ oferty i bêd± one stanowiæ za³±czniki do umów zawartych na poszczególne czê¶ci.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – sporz±dzone zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ oraz opatrzone podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2.1) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. W/w dotyczy równie¿ odpowiednio wspólników spó³ki cywilnej, którzy traktowani bêd± jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê u dzielenie zamówienia publicznego.
2.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby. O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ zgodnie z Za³±cznikiem nr 3.a. do SWZ oraz opatrzyæ podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez ten podmiot.
3. Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (je¿eli dotyczy), o których mowa w pkt 16.2.2) SWZ.
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty – (np. odpis z KRS, CEiIoDG, odpowiednie pe³nomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.
5. O¶wiadczenie z którego wynika, które roboty us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci o których mowa w pkt 16.1.5.3) SWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.. Dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane wraz z ofert± powinny byæ podpisane podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) z zastrze¿eniem art. 63 ust. 2 uPzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y za³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pe³nomocnictwo musi przyj±æ tak± sam± formê jak sk³adana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. O¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Odno¶nie warunku wskazanego w punkcie 5.4.) lit. a) tiret pierwsze oraz lit. b):
- w przypadku sk³adania oferty na jedn± czê¶æ zamówienia co najmniej jeden Wykonawca musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie w zakresie tej czê¶ci.
- w przypadku sk³adania oferty na dwie czê¶ci zamówienia co najmniej jeden Wykonawca musi posiadaæ wymagane do¶wiadczenie okre¶lone dla obu czê¶ci. Dopuszcza siê równie¿ spe³nianie warunku wspólnie z zastrze¿eniem z tym zastrze¿eniem ¿e nie dopuszcza siê sumowania dostaw wykonanych przez Wykonawców a wymaganych w pkt 5.4.) lit. a) tiret pierwsze oraz lit. b).
- Odno¶nie warunku wskazanego w punkcie 5.4.) lit. a) tiret drugie co najmniej jeden Wykonawca musi posiadaæ wymagan± certyfikacjê z zastrze¿eniem, ¿e w takim przypadku zamówienie w zakresie wdro¿enia (szkolenia) musi wykonaæ ten z Wykonawców który posiada wymagan± certyfikacjê.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofert± zobowi±zani s± z³o¿yæ o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 8.2.5) SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy:1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie:
a) wynikaj±cym ze zmian przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) terminu zakoñczenia dostaw z uwagi na:
- wyst±pienie si³y wy¿szej,
- wyst±pienie okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy uniemo¿liwiaj±cych zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umow± oraz których Wykonawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ,
- przeszkody, utrudnienia spowodowane przez osoby trzecie,
- opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiaj±cego.
c) wycofania z produkcji lub dystrybucji urz±dzeñ wymienionych w ofercie Wykonawcy – Zamawiaj±cy dopuszcza wówczas dostarczenie innych urz±dzeñ, o parametrach odpowiadaj±cych wymogom okre¶lonym w specyfikacji warunków zamówienia – za³±czniku nr 1 do Umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcê braku mo¿liwo¶ci ich dostarczenia (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiêkszone,
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, polegaj±cych na zmianie stawki podatku od towarów i us³ug VAT. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegn± zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzaj±cych zmianê stawki podatku VAT.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i sporz±dzane bêd± w formie aneksu.
4. Zmiany zapisów umowy, które nie odnosz± siê do tre¶ci oferty nie wymagaj± pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Za zmiany takie uwa¿a siê np.: zmiany adresowe.
5. Strony zobowi±zane s± do powiadomienia na pi¶mie o zmianach, o których mowa w pkt 4.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1218269
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-26
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Inwestycja jest dofinansowana ze ¶rodków „Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa przeno¶nych magazynów energii w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026
- "Wymiana prze³±czników COR-owych w serwerowni C oraz Dani³owicz Kopalni Soli "Wieliczka".
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 964 klasy G w odc. 210 km 1+200,0 - odc. 210 km 1+228,6 polegaj±ca na budowie przej¶cia dla pieszych w m. Wieliczka, gm. Wieliczka
- "Zabezpieczenie dróg doj¶ciowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- Dostawa oleju napêdowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzier¿awy na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
wiêcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli- realizacja projektu pn. "Wiêcej umiejêtno¶ci - wiêcej mo¿liwo¶ci".
- Us³uga przygotowania i przeprowadzenia szkoleñ z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa bezza³ogowego statku powietrznego oraz lornetek wielofunkcyjnych w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej dla pracowników jednostek organizacyjnych powiatu grójeckiego
- Przeprowadzenie szkoleñ z zakresu ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej dla kadry Urzêdów Gmin, Miast i Gmin Powiatu Kieleckiego oraz Starostwa Powiatowego w Kielcach, a tak¿e realizacja szkoleñ...
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
wiêcej: Bezza³ogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





