Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Wadowice: Zorganizowanie czterodniowego wyjazdu szkoleniowego dla 24 osób związanych z zastępczą formą wychowania i 49 osób z ich najbliższego otoczenia realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2
Numer ogłoszenia: 271636 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 33 870 90 10, faks 33 870 90 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie czterodniowego wyjazdu szkoleniowego dla 24 osób związanych z zastępczą formą wychowania i 49 osób z ich najbliższego otoczenia realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie czterodniowego wyjazdu szkoleniowego dla 24 osób związanych z zastępczą formą wychowania i 49 osób z ich najbliższego otoczenia - razem dla 68 osób. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca musi zorganizować transport uczestników na miejsce pobytu oraz ich powrót. Wyjazd winien być zorganizowany w godzinach porannych z Andrychowa/Wadowic/Kalwarii Zebrzydowskiej w dniach między 21 a 27 sierpnia 2013 r. na 4 dni (łącznie z przejazdem w obie strony) do miejscowości oddalonej od Wadowic od 50 km do 150 km, autokarem lub busem - w obu przypadkach z klimatyzacją (należy zapewnić odpowiednią ilość środków transportu), 2. Wykonawca musi zapewnić na czas przejazdu do i z ośrodka opiekuna grupy (osoba inna niż kierowca), 3. Wykonawca musi pokryć koszty ubezpieczenia uczestników wyjazdu (zapewnić uczestnikom ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu w ośrodku), 4. Wykonawca musi opłacić opłatę klimatyczną za wszystkich uczestników, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka, 5. Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdu w czystym, zadbanym i bezpiecznym ośrodku, w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym. Ośrodek ten musi dysponować pokojami przynajmniej w ilości: 4 x 2-osobowy, 15 x 3-osobowy (w 6 przypadkach możliwe jest zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych z dostawionymi łóżeczkami dziecięcymi), 5 x 4-osobowy (w 1 przypadku możliwe jest zakwaterowanie w pokoju 3-osobowym z dostawionym łóżeczkiem dziecięcym). Wszystkie pokoje muszą znajdować się w jednym budynku, w którym również winna znajdować się stołówka lub jadalnia. 6. W wyjeździe weźmie udział 10 dzieci poniżej 3 roku życia i 14 dzieci w wieku 4-10 lat (pozostali uczestnicy wyjazdu to osoby powyżej 10 r.ż.) 7. Wykonawca musi zapewnić po przyjeździe uczestników na miejsce pobytu obiad dla każdego uczestnika wyjazdu i opiekuna/osoby dodatkowej oraz w dniu wyjazdu po obiedzie musi zapewnić wszystkim uczestnikom wyjazdu suchy prowiant na drogę, 8. Wykonawca musi zapewnić wyżywienie uczestnikom wyjazdu - 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja), 9. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu propozycję harmonogramu zajęć dla uczestników. 10. Wykonawca musi zapewnić salę na zaplanowane zajęcia szkoleniowe dla uczestników wyjazdu podzielonych na dwie grupy tj.: a) Grupa dorosłych: rodzice zastępczy (19 osób) i osoby z otoczenia uczestnika projektu (4 osoby) = 23 osoby - 4 dni po 3 godziny, b) Grupa dzieci i młodzieży: dzieci i młodzież przebywające w rodzinie zastępczej- uczestnicy projektu (5 osób) oraz dzieci biologiczne rodziców zastępczych i dzieci przebywające w rodzinie zastępczej w wieku między 6 a 15 r.ż. - otoczenie uczestnika projektu (30 osób) = 35 osób - 4 dni po 3 godziny, 11. Wykonawca musi zorganizować szkolenie które winno być przeprowadzone przez psychologa mającego co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od momentu ukończenia studiów psychologicznych) w pracy z osobami związanymi z zastępczą formą wychowania: rodzinami zastępczymi i wychowankami rodzin zastępczych. 12. Tematyka szkolenia powinna obejmować następujące tematy: a) Grupa dorosłych: - komunikacja z dziećmi pozostającymi w pieczy zastępczej i ich rodzinami biologicznymi - problemy wieku dorastania (w tym seksualność młodzieży) - wspieranie młodzieży w ku samodzielności - przeciwdziałanie wypaleniu w roli rodzica zastępczego b) Grupa dzieci i młodzieży: - więź, przynależność, tożsamość rodzinna w kontekście przebywania w pieczy zastępczej - umiejętność radzenia sobie z własnymi problemami - komunikacja z dorosłymi i rówieśnikami - kształtowanie poczucia własnej wartości 13. Wykonawca będzie odpowiedzialny za prowadzenia następującej dokumentacji: - listy potwierdzającej otrzymanie całodziennego wyżywienia przez uczestników, - listy potwierdzającej pobyt na szkoleniu wyjazdowym, - listy potwierdzającej dowóz z Andrychowa/Wadowic/Kalwarii Z. do ośrodka, - listy potwierdzającej dowóz z ośrodka do Andrychowa/Wadowic/Kalwarii Z., - listy potwierdzającej udział w szkoleniu i zajęciach integracyjnych, kulturalno-oświatowych oraz sportowo-turystycznych 14. Wykonawca winien zorganizować opiekę dla dzieci poniżej 16 roku życia na czas udziału ich opiekunów w zajęciach szkoleniowych. 15. Wykonawca musi zorganizować w czasie całego pobytu zajęcia integracyjne, kulturalno-oświatowe, sportowo-turystyczne tak, aby każdego dnia uczestnicy wyjazdu brali udział w co najmniej 2 zajęciach (innych niż szkoleniowe) o powyższym charakterze. 16. Wykonawca winien wyznaczyć osobę do kontaktu - kierownika grupy odpowiedzialnego za organizację zajęć, informowanie uczestników wyjazdu o planowanych zajęciach, czuwanie nad realizacją zajęć zgodnie z harmonogramem, 17. Wykonawca winien, w razie konieczności, zapewnić opiekę medyczną w tym zorganizować transport, 18. Wykonawca musi przedstawić sprawozdanie z przebiegu wyjazdu szkoleniowego oraz przekazać Zamawiającemu listy o których mowa w pkt. 14. Do momentu podpisania umowy liczba osób biorących udział w wyjeździe może ulec zmianie, ale będzie szczegółowo podana w umowie, jednak do celów oszacowania przez wykonawcę kosztów organizacji wyjazdu ustala się minimalną ilość osób - 60 oraz maksymalną ilość osób, - 73, które weźmie udział w wyjeździe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia - w tym wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 (dwóch) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie) Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania osobami (kadrą) zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (szkolenie dla uczestników wyjazdu) i która posiada wykształcenie wyższe psychologiczne oraz ma co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od daty uzyskania tytułu magistra psychologii) w pracy z osobami związanymi z zastępczą formą wychowania: rodzinami zastępczymi i wychowankami rodzin zastępczych oraz co najmniej dwie osoby (opieka nad dziećmi podczas zajęć szkoleniowych), posiadającymi przygotowanie pedagogiczne, posiadające wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych należycie głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do dwóch wykonanych usług (wskazanych w wykazie dla potwierdzenia spełniania warunku - pkt 5.1.2. SIWZ) należy załączyć dokument potwierdzający, że ta usługa została wykonana należycie,; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach ul. Mickiewicza 15, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 13:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach, ul. Mickiewicza 15, Dziennik Podawczy p. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Usługa archiwizacji dokumentacji dla ZZOZ w Wadowicach
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu serwerowego, sieciowego, zasilaczy awaryjnych i oprogramowania wraz ze szkoleniami administratorów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" z podziałem na 3 zadania
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl
- "Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Janów Lubelski w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania zwiększających cyberbezpieczeństwo wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu pn. Poprawa stanu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych SP we Wrocławiu ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





