eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceSprzątanie ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 243 432 mb oraz chodników o powierzchni 37 791 m2 na terenie Obwodów Drogowych w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie, Staszowie, Nowej Słupi, Ostrowcu Św. i Tempoczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Kielce: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 243 432 mb oraz chodników o powierzchni 37 791 m2 na terenie Obwodów Drogowych w : Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie, Staszowie, Nowej Słupi, Ostrowcu Św. i Tempoczowie
Numer ogłoszenia: 27059 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 243 432 mb oraz chodników o powierzchni 37 791 m2 na terenie Obwodów Drogowych w : Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie, Staszowie, Nowej Słupi, Ostrowcu Św. i Tempoczowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 7 niezależnych tematów w podziale na poszczególne Obwody Drogowe: Zadanie nr 1 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Zgórsku; Zadanie nr 2 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Łopusznie; Zadanie nr 3 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Pińczowie; Zadanie nr 4 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Staszowie; Zadanie nr 5 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi; Zadanie nr 6 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Ostrowcu Św.; Zadanie nr 7 - Sprzątanie ulic dróg wojewódzkich na terenie Obwodu Drogowego w Tempoczowie; Szczegółowy wykaz ulic i chodników do sprzątania dla każdego Obwodu Drogowego (zadania) określa Rozdział 5: Wykaz ulic dróg wojewódzkich do sprzątania. Zamówienie będzie realizowane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną. Przez sprzątanie ulic należy rozumieć zamiatanie mechaniczne lub ręczne ulic wzdłuż krawężników ulicznych na szerokość 1,3 m (jednostronnie lub dwustronnie), sprzątanie malowanych pasów rozdziałów, jezdni skrzyżowań w granicach linii rozgraniczających (w pasie drogowym) oraz innych powierzchni podatnych na odkładanie się zanieczyszczeń np. korytek ściekowych, zatok autobusowych . Sprzątanie chodników obejmuje całą powierzchnię. W przypadku ulic: Małogoskiej i Jana Pawła II w Jędrzejowie (teren OD Zgórsko) sprzątanie obejmuje dodatkowo czyszczenie studzienek wpustowych kanalizacji deszczowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: 1. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia tj. jedna zamiatarka mechaniczna (nie dotyczy Zadania nr 7 gdzie dopuszcza się ręczne wykonanie robót) - dotyczy każdego zadania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek . 2. Doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego przetargu - sprzątanie ulic - dotyczy całego postępowania (niezależnie od ilości zadań). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek . Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów sprawdzając kompletność, spełnianie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów metodą granicznego spełnia/nie spełnia. Brak wykazania spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz niezbędnego sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (nie dotyczy Zadania nr 7); 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1, 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt 3, 4 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak aby łącznie spełnić warunki udziału określone w Instrukcji dla Wykonawców; 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 6 lub 7; cena 5,0 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 19 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe oraz letnie z pozimowym ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 40 913 mb na terenie Obwodu Drogowego w Zgórsku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe, letnie z pozimowym oraz letnie ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 41 713 mb na terenie Obwodu Drogowego w Łopusznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe oraz letnie z pozimowym ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 27 446 mb na terenie Obwodu Drogowego w Pińczowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe oraz letnie z pozimowym ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 31 235 mb oraz chodników o powierzchni 13 815 m2 na terenie Obwodu Drogowego w Staszowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe oraz letnie z pozimowym ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 54 907 mb na terenie Obwodu Drogowego w Nowej Słupi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe, letnie z pozimowym oraz letnie ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 32 420 mb oraz chodników o powierzchni 23 976 m2 na terenie Obwodu Drogowego w Ostrowcu Św..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pozimowe ulic dróg wojewódzkich - długość krawężników 14 798 mb na terenie Obwodu Drogowego w Tempoczowie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.