Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-08-04
¦wiecie: Budowa drogi w Strefie VISTULA PARK II w Sulnowie wraz z o¶wietleniem zewnêtrznym i przykanalikami deszczowymi
Numer og³oszenia: 264684 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3332310, faks 052 3311306, 3332360.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um-swiecie.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa drogi w Strefie VISTULA PARK II w Sulnowie wraz z o¶wietleniem zewnêtrznym i przykanalikami deszczowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi o nawierzchni asfaltowej oraz dojazdu i parkingu wraz z uzbrojeniem: - rozebranie p³yt betonowych drogowych o pow. 904 m2 - wykonanie wykopów spycharkami 1847,9 m3 - ustawienie krawê¿ników betonowych wtopionych 15x30 cm d³. 210,5 m - ustawienie krawê¿ników betonowych wystaj±cych 15x30 cm d³. 577,8 m - ustawienie obrze¿y betonowych 30x8 cm d³. 475,5 m - u³o¿enie ¶cieku z kostki brukowej o pow. 62,7 m2 - wykonanie warstwy ods±czaj±cej gr. 10 - 15 cm o pow. 3164,4 m2 - wykonanie podbudowy z t³ucznia kamiennego twardego gr. 20 cm o pow. 2822,3 m2 - wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 10 cm o pow. 2650,3 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 8 cm o pow. 2650,3 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA gr. 5 cm o pow. 2650,3 m2 - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podbudowie betonowej B10 o pow. 582 m2 - wykonanie wjazdów z kostki brukowej na podbudowie betonowej B10 gr. 15 cm o pow. 124,5 m2 - wykonanie drogi dojazdowej wraz z parkingiem z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm o pow. 314 m2 - odbudowa drogi z trylinki o pow. 86 m2 - monta¿ kompletnej szafy o¶wietleniowej 1 szt - uk³adanie kabla YAKY 4x25 mm2 d³. 207 m - monta¿ g³owic kablowych 14 szt - monta¿ s³upów z lampami i oprawami typ OUSb 7 szt. 2. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do: - wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbêdnych opinii i zatwierdzenia, - zapewnienia znaków niezbêdnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem, - wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 25.000,00 z³.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a w szczególno¶ci wyka¿±, ¿e: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, oraz udokumentuj± to poprzez z³o¿enie dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci: a) wyka¿± wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (minimum 1), odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów - np. referencji lub protoko³ów odbioru (dla min 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie; b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami: - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ, której to osobie zamierza powierzyæ funkcjê kierownika budowy, osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych na stanowisko kierownika robót oraz w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnej na stanowisko kierownika robót sanitarnych wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami z w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzaj±cymi, ¿e osoby których uprawnienia dotycz± s± wpisane na listê cz³onków tej izby; c) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ narzêdziami i urz±dzeniami (sprzêtem) niezbêdnymi do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci: - transport ko³owy ( samochody samowy³adowcze ), - koparko ³adowarkê, - spycharkê, - zagêszczarki, - walec statyczny samojezdny, - równiarkê samojezdn±, - ci±gnik ko³owy, - skrapiarkê do bitumu, - walec samojezdny wibracyjny. - d¼wig 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia tj. posiadaj± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) z³o¿± formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, o¶wiadczeniami, za³±cznikami oraz za¶wiadczeniami wymaganymi tre¶ci± SIWZ, 6) spe³niaj± okre¶lone ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz niniejsz± specyfikacj± wymagania. 2. Ocena spe³nienia wy¿ej opisanych warunków udzia³u w postêpowaniu dokonywana bêdzie w oparciu o dokumenty okre¶lone w § 7 niniejszej specyfikacji Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadzie spe³nia:nie spe³nia..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) wype³niony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 1, 2) dowód wniesienia wadium w jednej z form okre¶lonych w § 9 SIWZ, 3) kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie przedmiaru robót - za³±cznik nr 2, 4) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art.. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówieñ publicznych z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 3, 5) parafowany przez wykonawcê Wzór umowy - za³±cznik nr 4. 2. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w § 6 SIWZ wykonawca musi z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty (w zakresie okre¶lonym w art. 25 ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym warunek aktualno¶ci dokumentu spe³nia zarówno dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m - cy przed terminem sk³adania ofert, jak równie¿ dokument wystawiony w okresie wcze¶niejszym lecz potwierdzony przez organ wydaj±cy w wymaganym terminie, 2) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 m - ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 6, 4) dokumenty - np. referencje lub protoko³y odbioru potwierdzaj±ce, ¿e roboty przedstawione w wykazie wykonanych robót budowlanych zosta³y wykonane nale¿ycie, 5) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ (sprzêtu), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ *) wykonawca z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 7, *) nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, je¿eli w wykazie wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³. 6) wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ *) wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci - do wykazu nale¿y do³±czyæ uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa - dla kierownika budowy i kierownika robót z wykorzystaniem wzoru - za³±cznik nr 8, *) nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, je¿eli w wykazie wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³. 7) polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, 8) pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu firmy sk³adaj±cej ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip3.lo.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie, Wydzia³ Inwestycyjny.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie, pok. nr 21 (w sekretariacie).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania: 1. Wyst±pi± wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce Wykonawcy wykonanie robót. 2. Strony zawr± umowê o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie bêdzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin wykonania niniejszej umowy. 3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy. 4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badañ lub ekspertyz, warunkuj±cych wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mog± przesun±æ termin zakoñczenia wykonania umowy. 5. Wyst±pi np. brak na rynku dostêpnych materia³ów lub urz±dzeñ, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mog± byæ zast±pione innymi materia³ami lub urz±dzeniami spe³niaj±cymi wymagania Zamawiaj±cego okre¶lonymi w SIWZ lub wyst±pi± inne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±ce spe³nienie przez Wykonawcê ¶wiadczenia okre¶lonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiaj±cy postanowi± o zmianie sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy okre¶lonego w umowie. 6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym, na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie umowy. 7. Wyst±pi konieczno¶æ zmiany osób koordynuj±cych (osób odpowiedzialnych za realizacjê) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiaj±cego. 8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej (przetargowej). 9. Wyst±pi konieczno¶æ wprowadzenia innych zmian, które s± konieczne do wprowadzenia a nie da³o siê ich przewidzieæ w chwili zawarcia umowy oraz s± korzystne dla Zamawiaj±cego..
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni elektrycznej w Technikum nr 2 w ZSOiP w ¦wieciu w ramach projektu "Kszta³cenie dla zawodowej przysz³o¶ci"
- Budowa profesjonalnej ogólnodostêpnej si³owni zewnêtrznej w ¦wieciu
- DOSTAWY MIÊSA I WÊDLIN DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓ¯NYCH ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie prania oraz wynajmu odzie¿y i po¶cieli
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Zak³adu Aktywno¶ci Zawodowej w Oleszycach
- Rewitalizacja terenów nadwi¶lañskich w mie¶cie Zakroczym
- Przebudowa skrzy¿owania drogi powiatowej nr 1671K ul. ¦w. Anny - ul. Kowaniec w m. Nowy Targ z drog± gminn± ul. Szpitaln± w m. Nowy Targ
- " Rozbudowa drogi powiatowej nr 1 544R w Husowie ".
- Zagospodarowanie wód opadowych z po³aci dachów budynków nr 6,7,8,9 na terenie KPWK OHP w Toruniu wraz z zabezpieczeniem i osuszeniem fundamentów oraz przeprowadzenie remontu elewacji budynku nr 6
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej Rybnik-Orzepowice wraz z budow± mikroinstalacji fotowoltaicznej.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.