eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidleUsługi z zakresu mechanicznego łupania drewna na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Gidle: Usługi z zakresu mechanicznego łupania drewna na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 262628 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gidle , Niesulów 3, 97-540 Gidle, woj. łódzkie, tel. (034) 327 29 70, faks (034 ) 327 29 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu mechanicznego łupania drewna na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi z zakresu mechanicznego łupania drewna na terenie Nadleśnictwa Gidle w 2009 r. które obejmują następujące prace: 1. Łupanie i układanie 4000 mp drewna, obejmujące w szczególności czynności: -obsługa mechanicznej łuparki do drewna wraz z osprzętem tj. sortownikiem i podajnikiem mechanicznym, -obsługa wózka widłowego o napędzie spalinowym oraz ręcznych paleciaków, -układanie połupanego drewna na europaletach, -przewożenie przy użyciu wózka widłowego i ręcznych wózków oraz układanie zapełnionych palet z połupanym drewnem w miejsca składowania zgodnie z zaleceniami nadzorującego pracownika Nadleśnictwa Gidle, jednak nie dalej niż na odległość 200 m od miejsca pracy łuparki, -przewożenie przy użyciu spalinowego wózka widłowego drewna długości 2,5 m z miejsc składowania do łuparki w celu połupania, 2. Załadunek 2000 sztuk europalet na samochody dostawcze. 3. Sortowanie dostarczonego surowca przeznaczonego do łupania wraz z dowiezieniem i ułożeniem go w stosy. Rozmiar prac został oszacowany na: -około 4000 mp drewna do łupania i układania, -około 2000 sztuk europalet do załadunku, -około 100 m3 drewna z S2b z wysortowania. Prace będą wykonywane na trzech składnicach Zamawiającego: -przy siedzibie Nadleśnictwa Gidle Niesulów 3,97-540 Gidle -Kruszyna -Szkółka Leśna Sowin Zamawiający zapewnia transport łuparki i innych przekazanych wykonawcy maszyn między poszczególnymi ww miejscami wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy łuparkę mechaniczną wraz z sortownikiem i podajnikiem mechanicznym oraz trzy ręczne wózki do przewożenia palet oraz jeden wózek widłowy o napędzie spalinowym. Zamawiający zapewnia także niezbędne środki eksploatacyjne do użyczonych urządzeń w tym paliwo do wózka widłowego oraz nieodpłatnie udostępni źródło zasilania w energię elektryczną do łuparki. Zamawiający będzie ponosił koszty przeglądów i serwisowania użyczonych urządzeń i napraw, o ile konieczność ich poniesienia nie wyniknie z winy Wykonawcy, w szczególności na skutek używania maszyn w sposób niezgodny z instrukcjami obsługi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia powierzchni na której będzie wykonywana usługa, utrzymania porządku na powierzchniach roboczych i bieżącego usuwania wszelkich zagrożeń. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania odpowiedniego wyposażenie osobistego pracowników (odzież robocza, środki ochrony osobistej) oraz do posiadania środków pomocy doraźnej i ochrony ppoż. (apteczki, gaśnice). Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP w szczególności: -wszystkie prace musi organizować i planować tak, aby zapewniały zgodny z przepisami i zasadami BHP przebieg realizacji czynności, -pracownicy muszą posiadać kwalifikacje wymagane do rodzaju wykonywanej pracy, -obszar gdzie prowadzone będą prace mogące stanowić zagrożenie dla osób postronnych, musi być oznaczony znakiem zakazu wstępu ze wskazaniem przyczyny. 4. Realizacja usług będących przedmiotem zamówienia powinna przebiegać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe uregulowaniami, w szczególności: - Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu podstawowych prac z zakresu gospodarki leśnej - wprowadzona Zarządzeniem Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 19 z dnia 14 lipca 1997 roku, - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U Nr 161, poz. 1141), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 roku w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U Nr 58, poz. 405), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563). - Zasady, kryteria i standardy zrównoważonej gospodarki leśnej FSC - www.fsc.pl. 5. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BOŚ Częstochowa nr 16 15401014 2001 7300 0866 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu (wadium-mechaniczne łupanie drewna w 2009 roku). Przelew albo jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), należy załączyć do oferty w formie oryginału. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w zdaniu poprzednim terminie jego wpłatą zostanie uznany rachunek bankowy zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia, 2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (oferta) według załącznika nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert, c) oświadczenie (według załącznika nr 2 do SIWZ) złożone w wykonaniu art. 44 ustawy, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, d) wykaz (według załącznika nr 3 do SIWZ) wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (n.p. list referencyjny). Wykonawca musi wykazać wykonanie minimum jednej usługi z zakresu mechanicznego łupania drewna o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) bez podatku od towarów i usług, e) wykaz (według załącznika nr 4 do SIWZ) osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, wykonawca jest zobowiązany do złożenia razem z ofertą pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać dysponowanie minimum trzema osobami, f) informację (według załącznika nr 5) na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. g) dokument stwierdzający wpłacenie wadium,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/gidle.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Nadleśnictwa Gidle pokój nr 07, Niesulów 3, 97-540 Gidle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 11:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w sekretariacie (pokuj nr 9)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.