eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbudyPrzebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kolbudy (Otomin, Lisewiec, Bąkowo)



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kolbudy (Otomin, Lisewiec, Bąkowo)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f34b573a-2201-4860-9921-10dd2f49c7cc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kolbudy (Otomin, Lisewiec, Bąkowo)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34b573a-2201-4860-9921-10dd2f49c7cc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034690/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kolbudy (Otomin, Lisewiec, Bąkowo)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00364182

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285209,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych typu Yomb na długości 30 mb o szerokości 4 m na ul. Wrzosowej w miejscowości Otomin. Szczegółowy zakres prac został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a w szczególności w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 33915,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi z płyt ażurowych typu Yomb na długości 90 mb o szerokości 5 m na ul. Jutrzenki w miejscowości Lisewiec. Szczegółowy zakres prac został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, a w szczególności w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 121398,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni drogi z płyt ażurowych typu Yomb podwójnie zbrojonych na długości 120 mb o szerokości 5 m wraz z wbudowaniem oporników drogowych na ławie betonowej (240 mb) na ul. Wilczej w miejscowości Bąkowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 129895,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu dla Części I w podstawowym terminie złożono 7 ofert. Ceny wskazane w ofertach podstawowych przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z możliwością przeprowadzenia negocjacji w zastosowanym trybie, w dniu 03.09.2025 r. Zamawiający na podstawie art. 287 ust. 3 Ustawy Pzp dokonał zestawienia ofert wstępnych oraz przekazał Wykonawcom zaproszenie do negocjacji, wyznaczając termin negocjacji na dzień: 04.09.2025 r. Po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając na podstawie art. 296 ust. 1 Ustawy Pzp przekazał Wykonawcom zaproszenie do składania ofert dodatkowych. W wyznaczonym terminie została złożona 1 oferta dodatkowa, która nadal przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ostatecznie cena najkorzystniejszej oferty wyniosła: 33 766 64 zł brutto, natomiast Zamawiający na sfinansowanie Części I zamierzał przeznaczyć: 30 000,00 zł brutto. Wobec powyższego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części I zamówienia, natomiast Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części I. Wobec powyższego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33766,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68217,33 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110446,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166171,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110446,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Radosław Lica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5891015803

7.3.3) Ulica: ul. B. Szuty 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110446,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu dla Części III w podstawowym terminie złożono 7 ofert. Ceny wskazane w ofertach podstawowych przewyższały kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z możliwością przeprowadzenia negocjacji w zastosowanym trybie, w dniu 03.09.2025 r. Zamawiający na podstawie art. 287 ust. 3 Ustawy Pzp dokonał zestawienia ofert wstępnych oraz przekazał Wykonawcom zaproszenie do negocjacji, wyznaczając termin negocjacji na dzień: 04.09.2025 r. Po przeprowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając na podstawie art. 296 ust. 1 Ustawy Pzp przekazał Wykonawcom zaproszenie do składania ofert dodatkowych. W wyznaczonym terminie została złożona 1 oferta dodatkowa, która nadal przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ostatecznie cena najkorzystniejszej oferty wyniosła: 161 665,12 zł brutto, natomiast Zamawiający na sfinansowanie Części III zamierzał przeznaczyć: 125 000,00 zł brutto. Wobec powyższego cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie Części III zamówienia, natomiast Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części III. Wobec powyższego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161665,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221708,89 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.